CAN SIKINTISI İNSANA NELER YAPTIRIR ?

can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili
Can sıkıntısı insanı saran en garip, en boktan, en anlatılamaz hislerden biridir bana göre. Yani canın sıkıldığında çoğu zaman ne hissettiğini ve neyi neden yaptığını pek izah edemez yada anlayamazsın. Telefondan pizza siparişi vermekten 100 kat zordur bunu açıklamak. İşsizlikten, aşk hayatının olmamasından, arkadaş çevrenin az olmasından, uğraşacak şeyler bulunamamasından, parasızlıktan, kıldan, tüyden, gazetede sarkoziyi görmekten ve benzeri yüzlerce sebepten dolayı canı sıkılabilir insanın. İşte bu can sıkıntısı bazen bize, sırf kendimizi keyiflendirmemiz yada bu aptal hissi üzerimizden atmamız için öyle şeyler yaptırır ki, zannetmeyin ki bu konuda yalnızsınız :)) Şimdi size kendimden 1-2 örnek vereyim ve "oh be benden daha çok saçmalayanı varmış" diyerek moral bulun :)

Hazır 40 yılda bir gömlek kravat ikilisinin kölesi olmuşum derken bunun gibi onlarca resim çekinilir arka arkaya, nedeni bile yoktur.
can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili

Akvaryuma garip ve yeni canlılar ekleterek değişiklik arayışı içine sokar, halbuki evdeki en değişik canlının kendin olduğunu unutursun o arada.


Evde fitness antrenmanı yaparken odada kimsenin olmayışının verdiği rahatlık ve gelen anlık can sıkıntısıyla Street Fighter'daki KEN moduna girilir, bandaj kafaya sarılır, ki birisi görse "ulen 28 yaşında adamsın hareketlere bak" der. Ne var yani, içimdeki çocuğu sokak lambasında idam etmedim ya, fırsat bulunca eğlenicen arkadaş. Hem bana bunu yaptıran şey can sıkıntısı, yani tüm suç o şerefsizin.
can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili

Sinemada izlediğin filmi tekrar tekrar izlettirir.
Gece 4 lere kadar bilgisayar başında mal mal oturmanı sağlar.
Video açıp oyalanmaya çalışırken sabahlamaya iter.
Sosyal medya hesaplarına belli aralıklarla tıklama alışkanlığı kazandırır.
Gidip saç kestirmene sebep olur.
Filmde ses tonuna hayran kalınan japon generalin taklidini yaptırıp kendi kendine kikirdemeye iter.
Beğenilen yabancı dizinin tüm sezonlarını 1 günde bitirme becerisi kazandırır.
Kulaklık takıp ölü taklidi yaparcasına yatağa uzanmanı sağlar.
1 Kadın 1 Erkek tarzı dizileri izlettirip bir yandan gülerken diğer yandan içinde bulunduğun yalnızlıktan dolayı "ağlanacak haline gülüyo musun eşek" dedirtir, ama izlemeye devam edilir, kısmen de olsa teselli bulunur.
"1 kaşık alıp bırakıcam" diye eline aldığın şokellanın ırzına geçmene neden olur.
Cartoon Network'de çizgi film izlettirir.
can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili,

"Bari bir değişiklik yap" diyerek kanına girer ve sakalının üzerinde oynamaya, akabinde bozulan sakalı düzeltmeye çalışırken tüm sakalın içine edip sinek kaydı bir traş olmaya iter.
Makarasına, dinlere inanmayan biri olarak izdivaç programına katılıp "dinsiz, imansız sevgili adayı aranıyor" diye açıklama yapsam nasıl bir tepki alırım gibisinden fanteziler kurdurtur. Akla "bence bi çay içsinler" diyen abi acaba bu sefer "bence bi zemzem içsinler" der mi gibisinden garip şeyler gelir.
Tanıyıp tanımadığın insanların profillerine, resimlerine falan bakmaya iter.
Boş kaldığından düşünmeye, buna bağlı olarak kendini daha çok sorgulamaya ve stres sahibi olmaya neden olur.
Zaman zaman "çık bişeyler yap ulen" diyerek dışarı çıkıp kedi,köpek sevmeni, birileriyle iletişim kurmaya çalışmanı falan sağlar.
Say say bitmeeez...
Yaniiiii çoğu zaman kötüüüüü, bazı minik anlarda iyi bir şey sanırım can sıkıntısı...

NOT: Normalde yayınlara kendi fotoğraflarımı koymuyordum 2 yıldır, fakat çokta fifi artık, 40 yılda bir böyle yayınlarımda olsun di mi? Hem belki kısmetim çıkar :))) Hadi gidin nan işinize :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

FAZLA AKBİLİ OLAN

istanbul kart, fazla akbili olan, akbil sorduklarında, Otobüs hayatı, otobüs ücreti, paratoner miyim, direk bana bakıyolar, parasıyla, otobüs anıları, makara, istanbul, makale,
Yazılarımda söylerim hep, benim sıfatlarımdan biri de "paratoner" olmamdır. Ama öyle böyle değil, yani emin ol bi paratonerle yarışa girsem, mesela benle paratoneri yanyana koysanız ve en çok yıldırım kime düşecek diye test etseniz, emin olun yıldırım çarpmasından feriştahım çükülür.

YANAYIM / KARİKATÜR

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, cehennem karikatür, dişi şeytan, kollarında yanayım, yanayım, şeytan karikatür, aşk hayatı, şanssız adam, cehennemde aşk, öte taraf, dini karikatür,
Bazıları vardır, işi hiçbir yerde rast gitmez efenim, tıpkı bu adam gibi.
Moralim bok gibi olmasına rağmen bitirmek için gayret edip yükledim; aslında bugün bir film tavsiyesi yazısı da yazacaktım ama kafam öyle bir ağrıyo ki sinirden, duvara falan kafa atıp patlatasım var, o yüzden yalan oldu. Başka zaman artık, iyi akşamlar hepinize.

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

BENİM TANRIM

benim tanrım, Tanrı, pandeizm, deizm, evren Tanrıdır, ölümden sonra hayat, dinler yalan, insanların yarattığı tanrı, tanrı ve evrim, evrim, deist, tek tanrı, sadece Tanrı, Tanrının dini olmaz,
Bazılarınızın bildiği üzere nasıl deist olduğumu anlatan 2 bölümden oluşan yazı yazmıştım. Açıkçası bu yazılarımla ilgili çok güzel yorumlar aldım (birkaç göt kılını saymazsak), hem beni googledan bulup okuyanlardan, hem sosyal medyalardan ulaşanlardan, hemde blogu takip edenlerden. Faceden özel mesaj atarak tebrik edeninden tut, telefon numaramı bulup arayanına kadar... Bu yüzden öncelikle herkese teşekkür ediyorum, ülkemde az da olsa insanların Tanrı adına konuşarak uydurduğu dinlerden sıyrılmış bireyler görmek mutluluk verici, şokellayı kaşıklamaya eş değer bi his veriyo insana.

KARİKATÜR / HEİL TAYYİP

Karikatür Çizimlerim, karikatür, heil tayyip, hitler ve tayyip, Tayyip karikatür, hitler karikatür, hitlerle tayyip, diktatör, RTE karikatürü, adolf hitler,mizah, siyasi karikatür, akp karikatür,
Birbirine çok yakın bulduğum iki kişidir kendileri efem. Eğer Hitler yaşıyo olsaydı büyük ihtimal Tayyip'in önünde selam durur ve çocuk pedi şeklindeki minik bıyığını burnunun altında sağa sola büyük bi kibirle hareket ettirdikten sonra elini kaldırarak Tayyibe karşı klasik selamını verir ve şöyle derdi "Heil Tayyip!"

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

ADMİNİN YENİ PROFİL RESMİ

adminpanpa, adminin yeni profil resmi, profil resmi, sosyal medya, karikatür, illustrasyon, fan sayfaları, eğlenceli profil resmi, komik profil, Abdullah Kara, 2015 e girerken, çizim,resim, blog yazarı
Hazır 2015 ile birbirimize girmiş, ben eski sosyal medya profil çizimimi hiç içime sindirememişken bugün oturup yenisini çizeyim dedim ve ortaya yukarıdaki gibi bir çizim çıktı. Bundan sonra sosyal medyada bunu profil resmi yapacağım. Umarım beğenmişsinizdir, bu aralar pek keyfim yok, o yüzden hadi iyi günler...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

BEN VE 2014 YILI

2014 NASIL GEÇTİ ?
Resim Çizerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Az da Olsa Gezerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Spor Yaparak
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Yılda 1 de Olsa İçerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Yeğenlerle İlgilenerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Bilgisayar Başında Zaman Öldürerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Can Sıkıntısından Aptalca Pozlar Vererek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Ailemle Zaman Geçirerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Gülmeye Çalışarak
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
Boktan Şeyler Yaşayıp Karanlıkta Yürüyerek
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
En Önemlisi
Hiç Kimse İçin Kendimi Ezdirmememin, Hiçe saymamamın, Kendimi Değiştirmeye Çalışmamamın, Kimseyi Kendimden Fazla Sevmememin Gerektiğini  Üzülerek de Olsa Öğrenerek...
2014 Nasıl geçti,ben ve 2014 yılı, yeni yıl gelirken, bu yıl neler yaptım,bu yıl nasıl geçti,2014,adminpanpa, Abdullah Kara, 2014 de yaşadıklarım,2015 e girerken
RESİMLERDEKİ TİPİ BOZUK ADAM ABDULLAH KARA'DIR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR DERDİM AMA, ÇALIP NE YAPACAKSIN BABASINI SATAYIM ! Dİ Mİ ?

KARİKATÜR / 2015

Karikatür Çizimlerim, karikatür, yeni yıl karikatür, 2015, 2015 karikatür, mutlu yıllar, mizah, yeni yıl bana giriyo, her yıl başı, yılbaşı,  zıçayım yeni yıla
Sevgili takipçilerim, blogu ziyaret eden ziyaretçilerim, google da kelime ararken yolu buraya düşmüş olan bahtsız bedevilerim, öncelikle burada olmanızdan dolayı mutlu olduğumu bilmenizi isterim (birileri varsa tabi). Şimdiden hepinizin yeni yılı kutlu olsun, umarım 2015 size sağlık, mutluluk, aşk, iş, para, huzur, dost ve onlarca şey getirir. Ben mutlu olamıyorum bariz siz olun sevgi koyayım. Her yeni yıla girişimde ne hissettiğimi çizdim bu karikatürde. Tekrar mutlu yıllar, adios amigos, çitoz, patoz, çerezoz...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

VİNE YOLU GÖRÜNDÜ

Vine, Vine Türkiye, Türk Vine, Abdullah Kara Vineları, AdminPanpa vine, Türk Vineleri,
Aylardır düşündüğüm şeyi sonunda bugün yapmaya karar verdim, yani vine çekmeye başlamaya. Aldığım yüzlerce not, aklımda binlerce fikir var. Gerçi arkadaş çevrem olmadığından çekimlerde yardım edebilecek 2.bir kişi bile yok çoğu zaman ama olsun, olabildiği kadar artık :)

Bu yayını sadece bildiri için açtım, bundan sonra vinelarımı zaman zaman blogda paylaşmayı düşünüyorum fakat dileyen, destek olmak isteyenler vine adresimden de takip edebilir. Umarım beğenirsiniz, ayrıca vine sayfamı beğenerek destek olursanız sevindirik olur, rüyanıza girip ak sakallı dede kılığında süper loto rakamlarını verebilirim size. Neyse çene yapmiyim, zaten yeni spor yaptım (gecenin köründe) ağzıma mıçıldı, hayatı bok gibi gitmekte olan adam şimdilik kaçarrr...
Vine sayfam için TIK TIK !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

KARİKATÜR / MUSA

Karikatür Çizimlerim, karikatür, dini karikatür, Hz.Musa, musanın denizi ikiye, musa karikatür, dini karikatür, komik din, deizm, deist, kızıl denizi ikiye, mucize uydurmaları, din, mizah, mose, religion,
Fark ettiğiniz gibi bu aralar biraz karikatür ve çizime yönelmek istedim çünkü uzun süredir ihmal ediyodum. Son zamanlarda keyfim olmadığından blogla da pek ilgilenemedim fakat çokta fark ettiğini düşünmüyom hala, açıkçası yazıp çizmeye devam etmemin tek sebebi kendimi rahatlatmak ve bir uğraş edinmek. Ayrıca ufakta olsa bana moral veren bazı şeyler var şu aralar, hasta hayati tehlikeyi atlattı diyelim. Yine de takibi ve desteği bırakmayan sizlere çok teşekkür ederim. Lütfen aşağıdaki +1 tuşuna ve diğer paylaşım tuşlarına basarak destek olun, lütfen diyom nan adamı hasta etmeyin >:)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

Haftanın 5'i

En Çok Yorum Alan 5 Yayın

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Son Yorumlar

Twitter'da AdminPanpa

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

Admin'e Ulaş :) - Tık Tık !

Bumerang - Yazarkafe

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen AdminPanpa - © Telif Hakları