NE BİÇİM MİLLETİZ

Çinli diye Koreli dövmek, İrlandalı Boksör, Pilot üsteğmeni pkklı zannedip dövmek, kaynanasına el bombası attı, ne biçim milletiz, yeni Türkiye, sözde hoşgörü, turistle kavga eden esnaf,
Her tarafımızdan bilgi, hoşgörü, saygı, ahlak, vicdan, kardeşlik, anlayış akıyo derdim ama bunu demem için dötüm açık uyumuş ve rüya görüyo olmam şart kimse kusura bakmasın, kendi kendimizi yağlayıp "biz şöyleyiz, biz böyleyiz" demeyelim hiç, biz biz olmaktan çıkalı çoook oldu!

Şimdi bakın uzaklara gitmeden, çok yakın tarihlerden 4 haber paylaşayım, bunlar bile bizim artık nasıl bi millete, ne seviyede ve kafa yapısında bi halka sahip olduğumuzu anlamamıza yetecektir;

VARAN 1:
Çinli zannedip Koreli turistlere saldırmak, bu da yetmezmiş gibi Dövletli Bahçeli'nin çıkıp Çinli-Koreli benzerliğinden bahsederek pot kırması ve bizi Kore haberlerine taşıması.

Çinli Diye Koreli Dövmek, Devlet bahçeli,ülkücüler, mhp

Kavga etmek, kafa göz kırmak ne zaman çözüm getirmiştir? Daha çok kin beslenmesine ve düşmanlığa sebep olmaz mı? Bunu da geçtim, yahu sen milliyetçiyim diyen bi insansın, nasıl olur da bi Koreli ile Çinliyi ayırt edemezsin? Tarihte güzel ilişkiler yaşadığın hatta gemi ile asker gönderdiğin Kore halkını nasıl olurda sincapa benzeyen kepçük ağızlı çinlilerden ayırt edemezsin? Sen bunu ayırt edemiyosan, eşine sabır diliyorum, pazarda gezerken kazayla eşin zannedip başka kadını elinden tutarak sürüklemezsin umarım (Bahçeli için değil bu kavgacı zihniyet için diyorum, Bahçelinin bekar olduğunu bilmeyen kalmadı yoksa).

VARAN 2:
Her gün "delikanlılıktan" dem vurup (ki ben delikanlı muhabbeti yapıp duran, mafya özentisi deliğikanlılara da ayrı ayar olurum) 10 kişi saldırıp, saldırılan İrlandalı (arap asıllı çıktı adam-dubaili) boksörden dayak yemek.

İrlandalı Boksör, esnafı döven irlandalı boksör, turist esnaf kavgası, Türk misafirperverliği

Turizmin olduğu yerde esnaflık yapan adam; alkollü, alkol isteyen, kazayla su şişelerini deviren ve onlarca ihtimalin içinde bulunduğu turiste karşı hoşgörülü olmak zorundadır. Asker malzemeleri satarak göbeğini büyüten adam askere laf edemeyeceği gibi sende turiste iyi davranmak zorundasın. Kaldı ki adam şişeleri devirdi diye sopayı kapıp gelmen ve sırtlanların "hık hııık hıııgkkk" sesleriyle sürüsüne haber vermesi gibi el kol sallayarak adamın çevresine 40 kişiyi toplaman ne sizin sözde "delikanlılığınıza" ne "hoşgörünüze" ne de "insanlığa" sığar. Nedir sizi bu kadar patlamaya hazır kılan? Evden çıkmadan önce 1 kavanoz mesir macunu yiyip mi dükkan açıyosunuz?

He bu arada, o yumruğu yedikten sonra dünyadan kopup sarhoş gibi sağa sola yürüyen amcaya buradan selam ederim, o an kim bilir ne rüyalar gördü, dünya dışı hayatla nasıl iletişim kurdu Tanrı bilir. Ama o kafayı bi daha asla yaşayamazsın, 40 bardak rakıda içsen aynı tadı vermeyecek sana reyiz.

VARAN 3:
Pilot üsteğmeni pkklı zannedip dövmek...
Konya'da ana jet üst komutanlığında pilot olan üsteğmen gidip büfeciye ve yancısına adres soruyo. Adamın pilot olduğunu öğrenen sarhoş büfeci ve arkadaşı (Konya en dindar geçinen aynı zamanda alkolü koynuna alıp onunla aşk yaşayan 1 numaralı şehirdir, alkol tüketimi ebesinin şeyi kadardır orada) "bu pkklı" diye bağırınca yoldan geçenlerde toplanmış ve hep beraber üsteğmeni linç edip dövmüşler.
Pilot Üsteğmeni Pkklı Diye Dövmek, pkk, sarhoş,dindar konya,konya halkı,sarhoşun kimlik sorduğu ülke

Sadece 1-2 sözle, ne olup bittiğini anlamadan birilerini dövmeye girişen, en ufak ateşte ormanı yakacak kadar hoşgörüsüz, şiddetle aşk yaşayacak kadar insanlık dışı zikko kafalılarla doldu artık ülke. Gel gör ki, bu sarhoş büfeci ve yandaşı tutup üsteğmene "kimlik" bile soruyolar. Yahu büfecisi bile yoldan geçene kimlik soruyo daha ne diyeyim...

VARAN 4:
Bu biraz eski, ama bende yeri başkadır. Ne zaman aklıma gelse gözümde inanılmaz sahneler canlandırır kıs kıs gülerim. Burası Türkiye dedirten habere gel: "Kaynanasına el bombası attı!"

Kaynanaya El Bombası Atmak, kaynanasına el bombası attı

Bak yazarken yine dayanamadım gülme tuttu ya :) Oğlum nerenin manyağısınız nan siz? Çok mu fazla call of duty oynadınız, counter strike oynayan ergen gibi hayal gücün ağır bastı da "dur şu kaynanaya bi el bombası atayım" mı dedin? Kapıdan dışarı çıktın da özel harekatçı edalarıyla dişleriyle ısırarak pimi çektikten sonra "fayır in dı hollll" diye bağırarak camdan içeri mi attın?

Bu 4 örnek bizim aslında nasıl bi millet olduğumuzu, nasıl bozulduğumuzu ve kendimizi şakşaklamaktan ileriye gidemediğimizi anlamaya yetti mi? Bence yetmeli...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
28 Ağustos 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

AKIN EDİYORLARMIŞ

akın ediyolarmış,istihdam, davutoğlu komik,akp yalanları,avrupadan türkiyeye,yabancılar iş için,saat satan zenci,hayat kadınları,kaçak göçmenler,ahmet davutoğlu
Davutoğlu ekran karşısına her çıkıp "Türkiye inanılmaz büyüdü, istikrar arttı, insanlar artık Avrupa'dan bile buraya çalışmaya geliyor" dediğinde götünüzle gülüyo musunuz?

Be cahil adam, be yalancı cüce, seni o iktidara getiren halk her şeyi hak ediyor işte hiç ağlayıp sızlamasınlar. Avrupa'dan bile iş için buraya geliyolarmış, nan deli olacam ya, kafayı yiyecem arkadaş, bi mancınığa binip kendimi ak saray ın duvarlarına attırarak intihar edecem. Ülkelerin gözü üzerimizdeymiş, herkes iş için ekonomide çığır aşmış, doların 1tl olup, asgari ücretin 1.500tl olduğu ultra mega süper ülkemize akın ediyomuş. Yav he he, bende geçen kahvaltıda yeşil dev ile yumurta tokuşturuyodum zaten. Birisi şuna Avrupa'dan buraya iş için gelenlerin kaçak siyahi asıllı gariban saat satıcıları ile Romanya, Makedonya, Ukrayna, Moldovya gibi ülkelerden "sen iztiyor dujjj 100tl" diyerek sokaklarda dolaşan, mobil genel evde seks köleliği yapan hayat kadınları olduğunu söylesin.
Yani akın edenler iş adamları değil, uyandırayım bebişim, at yalanı pipeyim inananı...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
22 Ağustos 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

HEP AYNI TERANE

Hep aynı terane, pkk, terörist haberleri, hdp, terörle masaya otur, pkk mecliste, akp seçmeni, yıllardır aynı, yalan haber, şehit haberleri, din, pkk operasyonları, öldürülen terörist, ülke bombok,
10 yılı aşkın süredir hep aynı terane; "uçaklar teröristleri bombaladı, bilmem kaç terörist öldürüldü, karayılan bilmem ne ülkesine kaçtı, kamplar vuruldu, yok efem kalkan çük etkisiz hale getirildi" falan filan. Yetişkinler için masallar, YERSEN !

Durun! Sakin olun, Hz.AKP'nize biraz laf edeceğim, siz de bu arada ampüllü büyük boy posterlerinize sarılıp, elinize de seçim döneminde dağıtılan Türk kahvelerinden alıp pkk tarafından öldürülen insanların haberlerini izlerken yüzsüzce şöyle diyebilirsiniz "cık cık cık bu sene de ne şehit verdik be".

Pkk'nın meclise girmesine izin verildi mi?
Verildi.

Hükümet Öcalan'ı muhattap almam derken gidip ona sırt masajı yapacak kadar alçalıp tükürdüğünü yaladı mı?
Yaladı.

Terör durdu, uzlaşalım, zart, zurt derken gizlice pkk ile masaya oturuldu mu?
Oturuldu.

Toprak yada özerklik vaadi ile mi kısa bir süre bu şalvarı boklu eli silahlı yamyam tayfası dizginlendi?
Kanımca evet.

Söz vermek g-t vermeye benzer mi?
Hayır.

O halde masada el ele tutuşup verdiğin sözü tutmadığında (yada halk önüne geçtiğinde) her şey yine eskiye döner mi?
Döner.

Gün döner devran döner keser döner sap döner mi?
Döner.


Bu dönen sap siyasi iktidarın totosundan çok halkın totosuna dayanır mı?
Dayanır.

O halde bu iktidar için "ıstırırım, yalarım bile" diyenlerin ağlamaya, sızlamaya hakkı var mı?
Nah var.

Olan halka olmuyor mu?
Oluyor.

Yağmur yağıp seller akarken arap sempatizanı lider 1000 odalı sarayın camından bakıyor mu?
Bakıyor.

İnsanlar dini inançları yüzünden tıpkı bir zamanlar Hitler'e "Führer" (peygamber, kurtarıcı) diyen tayfa gibi tepemizdeki insanı yüceltip, kafamıza da zıçsa şakşakladılar mı?
Şakşakladılar.

Ülkesinin geleceğini 100tl ye satıp miting meydanlarına koşan tipler türedi mi?
Türedi.

Pkk doğuda askerin yolunu kesip kimlik soruyor mu?
Soruyor.

"Eskiden de aynıydı" demek şuan içinde bulunduğumuz durumu haklı çıkarır mı?
Hayır.

Bu halk kafadan kontak olmalı ki, tutup ülkesine düşman olan, yıllardır insanını öldüren, terör partisinin yağlı sözlerine kanıp Hdp'ye oy verdi mi?
Verdi.

Demem o ki, gerçekten hep aynı terane yıllardır. Ülkeye huzur getirmenin yolu seni tehdit eden gruplarla el sıkışmak değildir, refah getirmenin yolu "bakın, bilmem ne semtine camiiiiiğğğğğ inşaaaağğğğ ettik inşuallaaah" (buralar baskın söylenir, dindar tayfadan gelen şukuyu arttırır çünkü) değildir. Hiçbir ülke silah bıraktırmadığı terör örgütü ile masa başına oturmamıştır, biz hariç. Bunu halk tabiriyle, ayıp olacak ama şeye benzetiyorum; "kalkmış çüke oturmak"...

Din ve pkk olmasaydı akp nasıl oy toplardı hiç bilmiyorum. Çünkü ben bile deist olmadan önce eşeklik edip onlara oy verdiğimde dindardım ve adamın sarkık koca dudaklarından "Allah" hiç düşmüyor diye oy vermiştim (nasıl bi gerizekalılıksa o dönem bendeki). Fakat sonra ağzından Allah çıkan adam bizden "oh god yes", "oh my god" sesleri çıkartmaya başladı. Çünkü af edersiniz ama, din min derken açık açık domaltıldık (dinler neden var bölüm 10.000)

Neyse, bize kayan kaydı bari konu kaymasın;
Kamplar bombalandı, teröristler büyük kayıp verdi,
Silah bırakacaklarmış,
Telsizler dinlendi, "ne pok yiyek kaçak bari" dediler,
Çok sayıda terörist ölü ele geçirildi,
Uçaklar bombardımanla bilmem kaç yüz teröristi öldürdü,
Tarzı haberlere inanmayın, unutmayın medya her zaman iktidarın elinde ve at sahibine göre kişner.
Hiç kimsenin vurulduğu öldürüldüğü falan yok, adamlar sansar gibi mağaraların içinde, yerin altında yaşıyolar. Hep aynı terane; 1 kişi öldürülse onu 10 yapıyolar, maksat halk galeyana gelmesin.
Isıtıp ısıtıp önünüze daha çoook koyarlar aynı yemeği, siz yedikten sonra...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
15 Ağustos 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

İNSANLIK DIŞI DÖT

bunu yapan mühendis kör oldu, ceviz popolular, doğru tasarım, döt muhabbeti, insanlık dışı, komik tuvalet, makara, tasarım harikası, tuvalet adabı,
Bu ne biçim başlık nan? dediğinizi duyar gibiyim, sakin olun da bi dinleyin bakam, zaten ne uğradığınız var ne yorum attığınız, aldırmayın elime lahmacun küreğini.

Efenim insanız tabi (öyle olduğumu düşünüyorum ses etmeyin) malumunuz çiş-kaka ikilemi önemlidir hayatımızda (böyle dedim diye de şimdi "aha admin kaka muhabbeti yapacak" diye düşünmeyin, alakası yok). İşte bu aralar evim dışında bi tuvaleti kullanmak zorunda kalıyorum. Fakat ayar oldum, bi uyuz oldum ki sormayın. Nan adama bak tuvalete kin beslemiş demeyin bana, önemli şey oğlum. Neden peki? Bak şimdi;

Bu adı geçen tuvaleti tasarlayan mühendis büyük ihtimal sonradan kör oldu yada öyle küçük öyleeeeeee minik bi poposu var ki ceviz kadar, yani aksi halde aklı yerinde bi insan hayvanının böylesine minik bi tuvalet tasarlayıp satması ve ürettirmesi başarıdır. Hayır yani ceviz kadar derken, sahiden ceviz kadar demek istiyorum. Abi ben fitness eğitmeni, spor takıntısı olan ve sürekli spor yapan fit biriyim, 75-76 kg falanım, ulen benim popo bile oraya sığmıyor ise daha kiminki sığacak anlamadım gitti. Niye zorluk çıkartıyosunuz bize.

Yani yük boşaltmak için gelmiş bi kamyon düşün, diyelim ki kum dökecek bi çukura. Kamyonların atıyorum standart kasa genişliği 3 metre ise (atıyorum nan), buna 1 metrelik çukur kazmak neyin nesidir? Niye o caaanım şoförü "kamyonu nasıl yanaştırsam" diye derin bi düşünceye sokup sürekli minik sağlı sollu manevralar yaptırmak zorunda bırakıyosunuz ki? (Örneğe gel :D)

Buradan yetkililere sesleniyorum, insan ihtiyacı için tasarım yapan tüm mühendislere el sallıyorum, lütfen, rica ediyorum, yalvarıyorum, sen bir istisna olabilirsin, ne bileyim dötünün yerkürede kapladığı alan sadece 0,50 metrekareden ibaret olabilir, bu durumda yapman gereken şey kendi dötüne göre ürün tasarlamak değil, Guiness'e başvurup "bakın bende bi döt var ceviz gibi, sincaplar görünce ceviz sanıp ısırmaya koşuyolar, rekorlar kitabına yazın beni" diye başvurmak olmalı.

Grafikerlikte bir söz vardır; "Güzel değil, doğru tasarım vardır".
Yani bir tasarımın ilk önceliği doğru olması olmalıdır. Yoksa anladık senin orman cini gibi popon var yapmışın bunu kendi popona göre, hadi ben kilo olarak normal bi insanım, diyelim ki kilolu biri geldi ve birikmiş borçları ödemesi gerekti, ne yapacak? Malum o kamyon o çukura yük dökemez (kendimden tiksindim şerefsizim ki, bu yazı nereye gidiyo nan).

Yazımı bitirmeden önce beni duyduğunu hayal ederekten bunu tasarlayan mühendise sesleniyorum;
Lütfen bir göz doktoruna görün, belkide sorun oradadır. He yok, gözde sıkıntı yok ise, göt doktoruna görün, çünkü o kadar minik göt de normal değil be hacı. Bu ürünü dünya üzerinde sadece çocukların olduğu yerleşim yerlerine satabilirsin, he birde orta dünyada gnome, dwarf, goblin gibi ırklara da satabilirsin, malum onlar da ceviz popolular kabilesinden...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
14 Ağustos 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

HER İNSAN BİR DÜNYA

her insan bir dünya, insan olmak, hepimiz farklıyız,farklılıklar güzeldir,her birimiz,hayatımız destan,
Her insan bi dünya bana göre, yani bi dünya derken kafası güzel anlamında değil. Tanıdığımız, tanımadığımız, sevip, sevmediğimiz herkes ama herkes ayrı ve bambaşka bir dünya aslında. İsveç bilim adamları değil, ben diyorum, DSÖ (Dünya Süzmeler Örgütü) başkanıyım, boş konuşacak halim yok ya, başçavuşun eşşeği poker oynamıyo burada, azıcık kulak ver bakim.
25 Temmuz 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

EKMEK ARASI YOĞURT

ekmek arası yoğurt, çocukluk, çocukken yerdik, çocukluk anıları, ekmeğin arasına yoğurt koyup, biz çocukken, çocukluğumuz, ekmek arası salça,
Şimdi öncelikle zengin bebeleri varsa lütfen konudan topukları popolarına çarpacak şekilde uzaklaşsınlar, hiç onların "o ne beee" laflarını duyma niyetinde değilim. Neden bebe diyerek Angaralı Namık edası verdim kendime onu da anlayabilmiş değilim. Neyse, bi şeyi de anlamayı vereyim nolcek.

Efenim ben çocukken ekmek arası yoğurt yememiş çocuğa üzülürüm, çok şey kaçırmıştır çünkü. Çocukluk anılarının en güzel raflarından birinde sakladır bu olay. Bazen iğrenç görüntülere sebebiyet veren bir fantezi de olsa, bir o kadar da keyif veren eylemdir kendisi.
18 Temmuz 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

KILIÇ

cizimlerim, kılıç,kılıç resimleri,fantastik kılıç,kılıç çizimi,buz kılıç, fantastic sword,sword,magic sword,sihirli kılıç
Öylesine bir çizim işte, canım sıkılınca karalayayım dedim. Ortaya böyle antin kuntin bi şey çıktı, arkada desen önde kılıç falan... :)

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİL

cizimlerim, göründüğü gibi değil, lgbt, özgürlük, Tanrı nasıl yarattıysa, sen yaratmadın, insan hakları, öldükten sonra, farklılıklarımız, hepimiz bir rengiz, din ve toplum baskısı
Çizimde ne anlatmaya çalıştığım konusunda dilime pelesenk vurmaya devam edeceğim itina ile efenim, çünkü herkesin kendince şeyler görmesi, yoruma açık çizimler yapıp farklı renkteki insanlardan farklı güzellikte yorumlar almam, sizin daha çok kafa yorup hayal gücünüzü genişletmeniz, motoru çalıştırmanız hoşuma gidiyor ;) Umarım beğenirsiniz, görüşmek üzere.

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
15 Temmuz 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / HOŞGÖRÜ DİNİ

Karikatür Çizimlerim, karikatür, dini karikatür, hoşgörü dini, deizm, dinlere inanmıyorum, İslam hoşgörü dini değildir, dindarların tahammülsüzlüğü, insan olmak, ateizm karikatür, mizah,
Eğer çevrenizde samimi olduğunuz, sizi seven, aranızda bi bağ olan dindarlara ateistim, deistim, agnostiğim yada başka dine mensubum derseniz aranızdaki bağın sayesinde çok büyük tepkilerle karşılaşmazsınız (istisnalar olabilir). Çünkü yılların verdiği dostluk vardır, ne bileyim yaşanmışlıklar vardır, vardır da vardır.

Fakat bu alanında dışında kalan herhangi birine farklı bir inanca sahip olduğunuzu söylediğinizde %90 ihtimalle İslam'ın SÖZDE HOŞGÖRÜ ile tanışmış olursunuz...

Not: Nan o değil de ilk kez bi karikatürü daha basit, daha detaysız ve sade çizeyim dedim, fena olmadı ha, ayrı bi tatlı geldi gözüme :))) Haters gonna hate, hadi görüşürüz !

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
12 Temmuz 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / KISA DEVRE

Karikatür Çizimlerim, karikatür, brain error, iş karikatür,beyin kısa devre,ora nere lan, mizah, telefon görüşmesi karikatür,şifreyi kodlar mısın?
Şirkette çalışıyorum, o sırada ablam aradı, muhabbeti tam hatırlamıyorum ama bi şeyi bana kodlaması gerekiyodu. Hani bazen brain error denilen durumu yaşarız ya, ahan da o olmuştu işte, beyin kısa devre yapmıştı. Zaman zaman hepimiz yaşıyoruz bunu...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

Beğen, Takip Et ve Destel Ol!

ÜYE OL | Hediye Karikatür ve Çizim Çekilişlerinden Haberdar Ol !

Rastgele Yayınlar

Facebook Yayın Akışı

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Twitter Yayın Akışı

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen AdminPanpa - © Telif Hakları