METAL

cizimlerim, dijital sanat, illustrasyon, metal, metal dünya, doğa ölüyor, boktan bir gelecek, dünyanın sonu, çizim, doğayı katlediyor, cyborg, metal adam, demir yığını, insanlığın sonu, robot
Anlatması gerekeni resimim anlatsın, takibi bırakmayan herkese teşekkürler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

AİRMECH

Airmech, Oyun Yazılarım, ücretsiz strateji oyunları, lol tarzı oyun, Rts oyunları, transformers oyun, savaş oyunu, bilim kurgu tarzında, oyun tavsiyesi, robot savaş, free strategy games, Carbon games
Eveeet, yeni bi oyun tavsiyesi ve incelemesi yazmayalı at kafası kadar zaman olmuş efenim; o yüzden size şimdi son zamanlarda gördüğüm en muhteşem oyunu tanıtacağım, hazır olun. Oyunumuzun adı "AirMech" şuan betada, fakat betada olmasına rağmen mükemmel bi oyun. İlk olarak oyundan üyelik alıp oynamak için şuraya tıklayabilirsiniz reyizler = Tık tık tıklaaa bana!

DYATLOV PASS

Dyatlov Pass, Film Yazılarım, Dyatlov geçidi, şeytan geçidi, tavsiye film, korku filmi, film önerisi, dağda ölen kayakçılar, Dyatlov vakası, gizli üsler, insan üzerinde deney,
Bu sefer tavsiye edeceğim film "Dyatlov Pass" hacı dayılar, yani Türkçesiyle "Dyatlov Geçidi (Şeytan Geçidi de diyolar)" Korku ve gerilim dalında mutlaka izlemelisiniz diyebileceğim ve bazı sahnelerini görünce "hasiktir lan! Acaba!? Olabilir mi!?" dedirten yapımlardan biridir bana göre. Filmi izleyeli çok oldu aslında, fakat size hangi filmi önersem diye düşünürsen bu filmi nasıl eklediğime hayret ettim, hay kafama sarkozy pislesin.

KAYBETTİKLERİM

aşk yok, cizimlerim, dijital sanat, dostum yok, hayallerim, hayatım bok gibi, hep aynı, huzur yok, karamsar, kaybedenler, kaybettiklerim, mutsuzluk, ne aşk var ne, pesimist, sevgi yok, çizim,
Hem çok şey yazasım hemde bir o kadar yazmayasım var arkadaşlar... Fakat yazmama yanım ağır basıyor, zaten resimim her şeyi anlatıyo diye düşünüyorum...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

AYIP ETTİN HEPAR

ayıp ettin hepar, Hepar, Hak ve eşitlik partisi, hak, Osman Pamukoğlu, Hepar facebook, emeğe saygı, emek hırsızlığı, Hepar genel merkez, Osman Paşa, sanat, emek, telif hakları ihlali, Pamukoğlu
Bildiğiniz gibi karikatür ve çeşitli çizimlerimi yayınlıyom blogda zaman zaman. Bunlardan biride şuan aşağıda gördüğünüz Türk konulu karikatürüm.

arap, hepimiz ermeniyiz, hrant, İş Türke gelince, karabağ, karikatür, Karikatür Çizimlerim, kerkük, mizah, R4bia, rabia, suriye, Türk katliamı, Türk soykırımı, türkler, Türkler katlediliyor, Urumçi,

Son zamanlarda siyasi görüşüm biraz Hepar'a kaymıştı, hatta biraz değil bayağı kaymıştı. Çünkü Osman Paşa'nın söyledikleri bana mantıklı geldiği gibi partinin yapmayı planladıkları ve yapısı da hoşuma gitmişti, facebook sayfalarını falan beğenip takibe başlamıştım, iyiki de başlamışım (iyiki demekte yanlış oldu gibi ama neyse, birazdan anlarsınız)

Efenim partinin açılımı "HAK ve EŞİTLİK" di mi? :)
Fakat gelin görün ki ben neler yaşıyom, şimdi hep beraber odaklanın bana bakem.

OKUSANA BENİ

okusana beni, okuyup üfleme, din, dua saçmalığı, deizm, tek Tanrı, dinlere inanmıyorum, komik dini, Nihat Hatipoğlu, pokemon, deistim diyorum, ölüden döt istemek, nefesi kuvvetli, anne ricası,dua
Din zırvaları hakkında düşünüp taşınma sürecinin stresini daha yeni üzerimden atmışım o zamanlar, kalın bağırsağım sevinçten halay çekiyo "oh be kurtulduuuk" diyerekten. İlk başlarda çok düşünmüştüm "ulen bunu bizimkilere söylesem mi söylemesem mi?" diye. Çünkü aile dindar, evde Nihat hatipoğlu'nun sesi eksik olmuyo, o kadar çok izleniyo ki rüyama girip "O arada Ebu el Pikaçu geldiiii, atıyorduuuu yıldırımlarııığğğ, balbazarrr çaresiiiz, balbazar kan revaaan içindeee, bitki pokemonu tabiii içine içinnneee alıyor yıldırımlarııı, o sırada yaradana sığınıyor balbazaaar yıldırımdan kararmış bedeniyle, Balba-Balbazaaar diyor..." şeyler izletiyo bana.

KARİKATÜR / YENİ TÜRKİYE

mizah, Karikatür Çizimlerim, karikatür, yeni Türkiye, Hakkaride güpe gündüz, 3 asker şehit, Tayyip karikatür, Akpkk, Pkk, Terörist hükümet, siyasi karikatür, akp ve pkk, Kürdistan, bop başkanı
Bildiğiniz üzere Hakkari'de güpegündüz 3 asker vuruldu, hemde sivil dolaşırlarken. Ahkam kesen liderlerin, telefon dinlemeyi bilenlerin istihbarat birimleri nerede acaba? Yada verilen bazı sözlerden dolayı, bazılarının deyimiyle YENİ TÜRKİYE'den dolayı istihbaratlar görmezden mi geliniyor? Yada açılım saçılım sürecinde fazla ses çıkmasın diye ört pas mı edilmeye çalışılıyor. Güpegündüz öldürülen 3 askeri vuranlar nerede? Analarının şeylerine geri mi girdiler yoksa kafalarını götlerine mi gömdüler? Nasıl oluyor da gündüz adam vuranlar yakalanamıyor; fırından ekmek çalan çocuğu yakalamayı marifet sananlar askerini gündüz gözüyle öldüreni bulmaktan aciz mi? (YERSEN) İşte nükleer Tayyeap'in söyleyip durduğu o yeni Türkiye.

TTNET KOMEDİSİ

ttnet komedisi, ttnet komik, ttnet müşteri temsilcisi, ttnet kopma, internetim sürekli kopuyor, arıza kaydı, ttnet hizmet, modem bozukmuş, kablo bozukmuş, internet problemi, 444 0 375, komik eleman,
Hacılar 1 aydır internetimi kullanamıyorum resmen, cinsel içerikli sahneleri kesintiye uğrayan rüyalardan farkı yok internetimin. 10 dakikada bir kesilip geri geliyor internet, zannedersin sahildeki deniz dalgası babasını satayım. Öyle bi hale geldim ki paranoyak oldum, modem kutusuna baktığım kadar metal kaşığa baksaydım belkide bükmeyi başarırdım sevgi koyayım.

ÇÜKÜK KRAKER

çükük kraker,çubuk kraker,abur cubur,gıda, film izlerken, abur cubursuz film,atıştırmalık,kraker,yemek, beslenme, sağlıklı beslenme, gıdaların içeriği
Film izleyeceğim diye gidip abur cubur alayım dedim. Çünkü ben film izlerken ağzı boş duramayanlardanım, öyle keyif alıyorum genelde. Yani çayım hazır ol da bekliyor olacak, arkasında ise 2 tane abur cubur taburum olacak bunlar şart. İşte bu sebepten dolayı evden çıkıp markete doğru yola koyuldum. Almayı düşündüklerimi çevirip arkasında ne yazıyor, içinde ne kadar yağ ne kadar kalori var diye inceliyorum. O arada çubuk kraker aldım elime, arkasını okuduğumda şu yazıyodu reyiz: "Eser miktarda süt ürünü, yumurta, susam, soya ürünü ve fındık içerebilir."

Haftanın 5'i

En Çok Yorum Alan 5 Yayın

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Son Yorumlar

Twitter'da AdminPanpa

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

Admin'e Ulaş :) - Tık Tık !

Bumerang - Yazarkafe

- Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Editleyen AdminPanpa -