İŞÇİYİ DELİRTME YÖNTEMİ 2 - TUVALET MUHABBETİ

işçiyi delirtme, işçi, anlayışsız patron, mobbing, iş yerinde tuvalet, tuvalete bile karışıyor, iş dünyasının sorunları, iş yerinde baskı, patronun gözü üstümde, sinir bozan yönetici
Patron bile olsa insan, hakkında konuşup konuşmaması gereken şeyleri bilmeli. Ya da neler hakkında konuşacağını bilmeyen dıngılımoskileri patron yapmamalı kış tepesinin sevgi koyduğumunun lordları.

Buradan yola çıkarak 2 numaralı işçi delirtme yöntemine şakkadalak geçebiliriz reyiz.
En etkili yöntemlerden biride budur, işçiniz bunu kafasına öyle takar ki, fırında unutulmuş kek misali zamanla yanaaar yanaaar yanaaar ve dibi tutana kadar asla durmaz.

Bu yöntemimizde işçinizin tuvalete girmesini bekleyin. Sonra, her işiniz bitmiş de, göt bekçiliği yapmanız eksik kalmış gibi işçinin tuvalette ne kadar kaldığının süresini tutmaya başlayın. Bu süreyi tutarken ibneliğinizden ödün vermemeye ve "patron değil miyim nan, boka bile karışırım" düşüncesiyle egonuzu coni sinse pompalatmaya devam edin.

İşçi tuvaletten çıktığında, ishal, kabız vb. rahatsızlığı olup olmadığını hiç düşünmeyin, direk üzerine gidin, yanına vardığınızda şu iki sözden birini mutlaka söyleyin, yoksa darılırız size.
1- Tuvalette neden bu kadar uzun kalıyorsunuz? ("pok koklamayı seviyoz ondan" diyemez tabi adam sana, yazık işten atarsın diye korkar)
2- Tuvalete neden bu kadar sık gidiyorsunuz? diyerek soru sitilini değiştirip banallikten kurtulun. Hatta bu soruyu sorup zıçmış olduğunuz halde es vermeyip hemen arkasından şöyle diyin "günde 5 kere tuvalete gidiyosun, taksit taksit zıçma, hepsini bi kerede zıç"

Bu muhabbetten sonra, tahminen işçiniz 1 ay bile geçmeden istifa edip ayrılacaktır. Siz de istifa ettiği için vermekten kurtulduğunuz tazminatla badem alıp totonuza sokabilirsiniz. Görüşmek üzere.

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
21 Mayıs 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

İŞÇİYİ DELİRTME YÖNTEMİ 1 - KOMBO WOMBO

işçiyi delirtme, mobbing, anlayışsız patron, işçiyi ezen, sinir bozan yönetici, yönetici olmak, iş dünyasının sorunları, çalışan olmak, acil iş, iş yerinde baskı, iş hayatı, iş ve stres
Efenim bir zamanlar ünlü bi düşünürün de dediği gibi: "Birini neyin delirttiğini öğrenin en iyi yolu o olmaktır" (öhöm öhöm tabi ki bu sözü söyleyen benim) İşçi olarak, yıllarca birçok farklı sektörde çalışmış ve çalışmaya devam eden biri olarak işçileri yani bizleri delirten şeyleri, bizi delirtme yöntemlerini yazıp aktaracağım ki, bu yazılarıma google da bir şekilde rastlayan patronlar işçilerini daha da çabuk hayattan bezdirmenin yollarını öğrensinler.
20 Mayıs 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / TECAVÜZCÜYÜ AK-LAMAK

tecavüzcüyü aklamak, mizah, ensar vakfı,Sema Ramazanoğlu,Aile bakanı, bir kereden bir şey olmaz, tecavüzcüyü savunan, din, ahlaksız dindar, Karikatür Çizimlerim,
Bilindiği gibi 10 çocuğun tecavüze uğramasından sonra Aile Bakanı Sema Ramazanoğlu, Ensar vakfını savunarak "Bir kereden bir şey olmaz" demişti. Dinlerin insanları doğru yada iyi insan yapamayacağını, bunun işinin kendisinde bittiğini ve gerçek bir vicdan gerektirdiğini daha önce dinlerle ilgili tonlarca yazımda yazmaktan parmaklarım kas yaptı ama bazı kalın kafalara sokamıyorum bi türlü...

Neyse, bu konuyla ilgini ne zamandır karikatür çizeceğim diyip duruyodum, bugün hasta olmama rağmen biraz azalan baş ağrımın , bi şey yapamamaktan gelen can sıkıntımın ve bu konuda suskun olmanın verdiği rahatsızlık ile kendimi zorlayarak bu karikatürü çizdim.

Sırf AYNI DİNE İNANIYOLAR DİYE;
Hırsızlığın AK-LANMADIĞI
Tecavüzün AK-LANMADIĞI
Yaşanabilir bi Türkiye dileğiyle, görüşürüz...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Nisan 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

BEN YAZAR ÇİZERİM, ELALEM ÇALAR !

emeğe saygı, telif hakkı ihlali, emek hırsızlığı, karikatürümü çalmış, yazımı çalmış, dijital hırsızlık, yavşak toplum, övünen toplum, içerik hırsızlığı, milliyet.com,
Aaah Aaah, "dertliyim çal kemancı, unutulmaz bu acı, paylaşımlarımı çalmış arap bacı" diyerek söze başlarken bir yandan da alkol almak isterdim ama alkol benim bünyede iyi durmuyo hacı dayı, zira alışılmadık dötte don durmazmış. Neyse, konumuz bu değil, nedir konu ?

Efenim bizim insanımız, her zaman da dediğim gibi, övündükleri her ne varsa, oldukça samimiyetsizler. Bu ülkenin kusura bakmayın ama %90ı yavşak, üçkağıtçı, yalancı ve hırsız !
Ben oturup kendimi, sonrasında da sizleri neşelendirebileyim diye saatlerce emek harcayıp çizimler yapıyorum yada yazıyorum. Sonrasında sizden gelen 1-2 yorumla, sizi neşelendirebildiğimi, hislerinize tercüman olabildiğimi görünce mutlu oluyorum, insan mutlu edince mutlu da oluyo haliyle. Fakat, gel gelelim ki insanlarda, neyle uğraşırsa uğraşsın, sanatla, müzikle herhangi bir şeyle uğraşan ve üretip halk için bir şeyler yapmaya çalışan kişilerde bir gıdım heves bırakmıyosunuz...
14 Nisan 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

SÖZDE DİN

agnostik, ateist, deist, deizm, din, din ve vicdan, dindar dinsizler, dötüm ayağı, gösteriş budalası, jipe binen türbanlı, komşusu açken tok yatan, Nihat Hatipoğlu, sözde din, sözde hoşgörü,
Bu yazıyı okuyacak olan birçok dindar (dini fark etmeksizin), haklı olduğumu bildikleri halde, iç sesleri onlara "adam haklı hiç kıvırmaya başlama" diyeceği halde eminim ki yinede kendilerini savunmak için söyleyecek çok şey bulacaklar. He bu arada, dini fark etmeksizin dedim ama, doğal olarak ben söylemek istediklerimi anlatırken ülkemdeki dinden örnek vereceğim, okuyan hristiyanı, şintoisti bilmemesi de alması gereken mesajı alsın, kızım sana söylüyorum gelinimin kafasından sekip beynine girsin sıtayla...
11 Nisan 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

ELEKTRİKLİ RÜYA

rüyada mesaj, babanormal aktivite, paranormal olaylar, rüyada görülenin, garip bir rüya, elektrikli rüya, adminpanpa, uyuyup kalmışım, uyku, rüya, komik rüya, evrenden uyarı
Dün gece çoğu zaman olduğu gibi yatağa uzanmış, telefonda aşkımla uyuyana kadar laflıyorum, sonra başkomutan aşkoş uykuya dalınca cep telefonumdan sildiğim bi oyun vardı onu tekrar yükleyeyim de hasret gidereyim, parmaklarımın oyuna karşı olan abazalığı biraz dinsin dedim.
19 Mart 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

NEDEN BU HALDEYİZ ?

Ankaradaki patlama, kızılayda bomba yüklü, yeni Türkiye, akpkk,ülkenin geldiği durum, yaşanmaz artık, mahalle yanarken o-rspu, patlamada el sallayan adam, siyasi, ülkeyi bitirdiler, Ankarada terör
Eğer bu sorunun cevabını merak ediyosanız kafanızı camdan çıkarıp etrafınıza iyice bi bakınmanız gerek, tabi pembe gözlükleriniz gözünüzdeyse onları rafa kaldırıp öyle bakmakta ve acaba "bakış açım doğru mu sevgi koyayım?" diye düşünmekte fayda var, zira birilerinin sıkı sıkı peşinden koştuğu bir takım ulu manitular yüzünden ülke boka batmış durumda.
17 Mart 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

CANLI BOMBA KARDEŞLİĞİ

canlı bomba, ankaradaki patlama, suriyeli canlı bomba, suriyeli sığınmacı, suriye meselesi, din kardeşi, katliam, suriye, yeni Türkiye,
2012 yılında Muhaliflere destek veren Akp yüzünden bi yazı yazmıştım, kaldı ki o yazıda dile getirdiğim her şey oldu, Suriye'nin iç meselelerine parmak sokmak, bizim haddimiz de işimiz de değildi. Oy toplama çabaları yüzünden ülkenin ayağının bok çukuruna sokulduğu yıllardan biriydi 2012.
18 Şubat 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

YAĞMUR DAMLALARI NEDEN KAFAMIZI DELMİYOR ?

din, yağmur damlaları neden kafamızı delmiyor, yağmur damlası düşerken, kehf 39, din ve bilim, keramet arama, Allah, deist, deizm, dinlere inanmıyorum, din masalları
Efenim, sağ olsun bizim müslüman halk, her zaman olduğu gibi yine hiç bir şeyi araştırmayıp, öğrenmeyip, sadece gördüğü, duyduğu 1-2 şey ile ahkam kesmeye, bi şeylere sıkı sıkı tutunmaya devam ediyor.

Kehf 39'u gösterip "Al işte bak, yağmur damlaları bu yüzden hızlanıp kafamızı delmiyo" diye ahkam kesiyolar.
Bu arada ne diyor Kehf 39'da bakalım:
"Allah neyi dilerse o olur, kuvvet ancak Allah'ındır"
4 Şubat 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / ÇÖZÜM SÜRECİ

adminpanpa,mizah,karikatür, Karikatür Çizimlerim, çözüm süreci,doğu elden gidiyor,Ahmet Davutoğlu, Tayyip, akp karikatür, davutoğlu karikatür, yeni Türkiye, her gün şehit, siyasi karikatür,
Çözüm süreci diyip durdunuz çıktığınız yolda, itleri öyle cesaretlendirdiniz ki, ağızlarının suyu aktı, kudurttunuz adamları size et vereceğiz diyip. Şimdi ülkenin ağzına sıçtınız, altın varaklı Osmanlı tahtlarından asgari ücretle hayatta kalmaya çalışan halka emirler yağdırıp, ayağında ayakkabısı olmayan ailelerin çocuklarının ölmesine neden oldunuz ve oluyosunuz. Başlattığınız bu çözümsüzlük süreci, ülkenin içine etti, liseli bi stajyere ülkeyi versen o bile bu kadar batıramazdı belki.

Hani Osmanlı torunuyuz diyip diyip böbürleniyosunuz ya, bence de Osmanlı torunusunuz. (Osmanlı zamanındaki cinsel ahlaksızlıklara falan girmeyeceğim rahat olun)

Gerçekten de Osmanlı torunu olduğunuza dair 2 ispat sunayım:

1) Osmanlı gibi gösteriş ve şaşaya düşkünsünüz (Bakınız 1000 odalı saray ve altın tahtlar)

2) Çöküş zamanındaki Osmanlı gibi ülkeyi bölünmenin eşiğine getirme ve toprak kaybetme riskine kadar işleri ilerletme (Atatürk toprakları kurtarmasaydı Osmanlı'dan geriye de ufacık bir Türkiye kalacaktı, sanırım Atatürk'ün kurtardıklarını geri kaybetme niyetindesiniz)

Mühim olan birilerinin torunu, sadrazamın sağ zi-ki olmak değil, İNSAN olmak bence...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
31 Ocak 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÜYE OL | Hediye Karikatür ve Çizim Çekilişlerinden Haberdar Ol !

Öne Çıkan Yayın

İŞİNİZE GELDİĞİ GİBİ

Ö ncelikle belirtmeliyim ki, ben sizler gibi içi nefret dolu birisi olmadığımdan "hacda ölenlere" sevinmedim. Sizler gibi nefret...

Rastgele Yayınlar

Facebook Yayın Akışı

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Twitter Yayın Akışı

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları