Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Ağustos 2012

Arkadaş nedir bu izdivaç programları ya ?  Buda İlluminatinin bir oyunu olabilir mi? xD   Nasıl bir akım başladı böyle ya :)  Ev kadınlarını zombileri haline getirdiler resmen... annemi izlerken görürsem 40 kelime söylüyorum anne aç belgesel izle daha iyi diye :)

Neler görmedi ki bu halk... yalnız bu kadarını hiç görmemişti sanırım :)
Döşü gıllı adam arayan, ibrahim tatlısese benzesin diyen, direk para ve kredi kartı soran, yatakta hangi köşede yattığını soran kadın mı dersin, yoksa 3 kere evlendim hepsi kocalık görevini yerine getiremedi ellerinden tutup hastaneye kendim götürdüm diyen kadın mı dersin xD

Gülüyoruz ulan... Gülüyoruz ağlanacak halimize...  resmen beyinlerimiz yıkandı... 1 paketle 1000 bulaşık yıkayabilen hairy nin işi olabilir mi bu?  Valla bilmiyorum.  Kültürel yozlaşmayı da geçti bu iş.  Ajanslardan satın aldıkları elemanlarla iş çeviren, yalandan yere ağlayan enteresan insanlar... Ne zaman Tv de izdivaç programı görsem düşsel zıçıntılara giriyorum adeta... Yani böyle beynimle ıkınabilsemde bunlar geri çıksa ordan hiç görmemişim gibi :)
Lütfen izlemeyin, reyting vermeyin bu düzene...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları