Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Ağustos 2012

adminpanpa, Akıl, akıl mutasyonu, anlamak, değişim, düşünce, düşünce değişimi, fikir, fikir değişikliği, gelişim, mutasyon, yaşla gelen, zamanla anlamak,
Hatırlıyorum da 7-8li yaşlarda babam televizyonda borsa ve haber kanallarını açtığında isyan ederdim. Çizgi film açana kadar rahat durmazdım. Beyin sanki 4 ana renk ve çizgi film üzerine çalışıyor gibiydi :)   10-18 ler arasında ufak çaplı mutasyonlar başladı. Bu seferde vurdulu kırdılı filmlere, örümcek adamlara, kedi kadınlara, gay batmanlara, bruce lee'lere merak salındı...

Babam yine haber kanalı açıp zigzag yaptığında liseliğin verdiği gazla içimden;
-Fuc-k you biaç!  derdim :)

Annem yalan rüzgarını açar 70 yaşlarına gelmiş gemlik zeytini kadar buruşmuş kadınların aşk hikayelerinin dizisini izlerdi :)   Maria mersedesler, hozeler falan... Bayağı bir sitem ederdim içten içe...

Neyse yaş böyle 25 lere gelince bir baktım elimde kumanda bütün haber kanallarını geziyorum :)  Allah Allahhh...  Bir haber bitiyor diğerini açıyorum. Gündemde ne var?, hangi ülke ne demiş?, başbakan ne yapmış?, şurada ne olmuş? falan filan...

Vay anasını ya, fark ettim ki aynı babam olmuşum :)  Birden dank etti ki birkaç yıl içinde resmen mutasyon geçirmişim.  Tabii bu hala çizgi film izlemediğim anlamına gelmiyor; sünger bob varsa kaçırmam ^^   Anladım ki beyin vurdurunca daha iyi çalışıyor. Vurdurmanın da belli yaş aralıkları var ve bu yaş aralıklarında beyin duraksıyor, en çokta ergenlikte :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları