Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Ağustos 2012

adminpanpa, amazon, amazonlar, amazonlar ve zeyna, bilgi, destanlar, diziler, filmler, kadın savaşçı, mitoloji, ok, savaşçı, tarih, televizyon, tv, yay, zeyna,
Dilbilimcilerin yaptığı araştırmaya göre bu savaşçı topluluğunun adının anlamının, “Göğüssüz” olduğu ortaya çıkıyor. Bu hanımcıklar, sevgili baaaayanlar yayı gererken rahatsız olmamak için tek göğüslerini keserlermiş. Bu sayede yayı daha rahat ve daha fazla gerip savaşlarda ezici üstünlük sağlarlarmış...  Yani "Vatan sana memem feda!"  gibi birşey  =)
Hani bu Zeyna diye bir dizi vardı ya, manken gibi baaayan sağa sola zıplayıp rakun gibi hareketler yapıyo,  eli yüzü düzgün falan... işte o değil yani :)
Niye Zeyna yay kullanmıyo?  Kullansana Zeyna reyiz noluuur :)

Bence Zeyna gacısı tek göğsünü kestirmekten korktuğu için o salak  yuvarlak silahı almış sağa sola frizmi gibi fırlatıyor.  Kadın gibin kadın olaydın o yayı sende kullanırdın Zeyna; amazonların yüz karası seni...

Zeyna üzerinden siyaseti bırakıp konuya döneyim ben.  Demek ki geçmişte kabileleri ve toprakları için çok şey yapmış, feda etmiş insanlar var harbiden. (Tabi bunlar şuan ekonomik krizle uğraşan,  poseidon denen adamın elindeki 3 başlı mızrağıyla burnunu karıştırarak denizi yönettiğine inanan, her şeye bir tanrı veren insanlar oldukları için bu efsanede ne kadar doğru bilemiyorum)

Neden bahsediyorum ben? Bu kafa ne kafası lan  xD
En iyisi gideyim...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. zeyna amazon değil zaten,salak yeni zelandalı bir kadın. amazonlar benim atalarım Samsun'un eski adı amisos. Bizde göğüs kanseri olup sağ göğsünü aldırmak zorunda kalan kuzenimle öyle dalga geçiyorduk vayy amazon atalarına özendin diye:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazon değil ama amazonum ayaklarında takılıyo hep hatun :D Amazonun modern hali gibi :) Kuzenin belkide harbiden amazondur, ne biliyon belki geceleri ava çıkıyo :)

      Sil
  2. kim meme den rahatsız olbilir ki başka bi sebebi yokmu acaba?

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları