Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Ağustos 2012

abd, baal, batı, batılı, Batılı korku filmleri, cin, din, film, filmleri, japon, katliam, korku, leviathan, lucifer, paranormal, psikopat, vampir, zombi, şeytan, cin filmleri,ele geçirilme
Kızın içine her zamanki gibi şeytan girmiştir , çünkü kız poposu açık yatmıştır herzamanki gibi.  Ve Peder elinde 400 tane farklı kopyası basılmış incille içeri koşar... Kız tekerleme sayar gibi "Lucifer, Baal, Leviathan, zart,zurt" diye tüm şeytan isimlerini sıralar;  hani anladık içine şeytan girdide, içerden sana  "Oku bakiyım, Aaaayı"  mı diyo hacı... Hoca sözlüde Şeytan tarihini sormuş gibi ne sıralıyosun... Bu filmleri izleyip korkmamı mı bekliyolar?  Sabrinin penaltı kullanırken topu taça atması, iki homonun birbiriyle sevişmesi, Nihat doğanın şarkı söylemesi, Cüneyt Arkın'ın parmaklarıyla bizanslının gözünü çıkartması bile bundan daha çok korkutur.

Birde klasik psikopat tarzı korku filmleri var... Elinde balta, makas, testere, tornavida gibi bilimum torna tesbih aleti olan psikopatlar...  Kanımca onlarda ABD de torna tesbih okurken bunalıma girip psikopat olan öğrenciler  =)     Birisi elinde testereyle tüm film boyunca adam kesip kovalar "Hırrr hırrrr hırrr"... Testerenin yakıtı hiç bitmez...  Oksijenle çalışır namussuz...

Baltalar,makaslar,bıçaklar falan, onlar zaten klasikler...   Assassin üniversitesi mezunu bi dallama elinde bıçakla "Pıçk!  Vıçk!" diye soka soka ilerler; fakat genelde bu psikopatlar film sonuna kadar ölmez, hatta 30 kişiyi falan keserler.  O filme bir Türk koyucan, psikopatı görünce "Lan şşt!  biz kasımpaşa çocuğuyuz lan! Gel lan buraya!" diyip psikopatın ağzını burnunu kırıp, belindeki kemerle psikoya Laaaps diye vuracak...

Şimdi de paranormal aktivity tarzı korku filmleri moda oldu... iyi tamam güzelde, bu cin neden hep millet yatınca geliyo, biri onu görünce patır patır kaçıyo falan ? La oğlum millet zaten ondan korkuyo, ona dokunamazlar, bişey yapamazlar. Alsın götürsün işte ufak çocugu direk, ne sürekli arkadan müzik verip aynı odaya 40 kere giriyon lan! Kapıyı folloş ettin aç kapa yapa yapa alıyosan al git çocuğu, belki adamlar kapıları daha yeni taktırdı yazık değil mi ?

Yok arkadaş hiç korkamıyorum kusura bakmayın. Hele Japon korku filmleri yok mu, aman Tanrım! Şahin K'yı çıplak görsem daha çok korkacağıma eminim.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Stigmata vardı ya tek geçerim yani :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu okurken elimle resmi kapattım hehe :D Çok korkuyorum be napim :/

    YanıtlaSil
  3. Gülme :D Bu şeytan cin filan korkarım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu :D Şuan senin eve bi cin yolladım bak haberin olsun :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları