Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Ağustos 2012

Şu söze çok ayar oluyorum  :) Bana göre yanlış bi söz olmasının dışında ayar olmamın çok fazla sebebi var aslında. Bana sorarsanız bu felsefik söylemde büyük bi hata var "Can boğazdan gelir" ama "Oradan da gider" kanımca =)

-Abi yeter ya 2.tabağı yedin !
-Boşver can boğazdan gelir...

-Abi diyet yapıyorum ben yemiyim !
-Ye oğlum ya can boğazdan gelir...

Ne canmış ulan bu xD   Boğazımız E5 sanki :)   paso geliyo canlar bu boğazdan.  Mübarek Marmara boğazı, gemi gelse ona da "Ye oğlum gemiyi şimdi yemiycende ne zaman yiycen? can boğazdan gelir ye" diyecekler =)

Hem bu söze uyup her bulduğunuz zımbırtıyı, raftaki tatlıyı, dolaptaki baklavayı, tekeldeki birayı, masadaki şokellayı, yerde gezen karafatmayı, kapıyı çalmaya gelen Ayşe ablayı yemezseniz "Ay benim kemiklerim kalın kilolu değilim"  yada "Yok hocam gaz onlar yaaa" diye 0-6 yaş grubu bahaneler bulmak zorunda kalmazsınız kanımca  :)     Gazmış...  ulen aynı adam ben 6 yaşımdayken de gaz bu diyodu 26 yaşıma geldim hala gaz bu diyo;  LPG tüpü müsün mübarek?   Rusya duymasın bu kadar gaz olduğunu hepinize boru hattı döşer valla  ;)

Dünya Obezite ile, kolesterol, damar tıkanıklığı, karaciğer, akciğer yağlanması ve sayamadığım binlerce hastalıkla uğraşırken; insanların hüsmen dayı gibi bir oturuşta bir koyun yemesi picassonun portreleri kadar saçma bence...

Can boğazdan geliyor evet; Amerika'daki koca popolu, vücuduna kaçak olarak 4-5 kat atmış insanlara ve aşırı kilodan hayatını kaybedenlere bakınca bana öyle geliyor ki boğazdan da harbiden gidiyor. Biraz ironik olacak ama; afrikadaki aç çocukları görünce yine "Boğazdan da gidiyor" demek zorundayım...

Film izlerken mümkünse oturup 1 kg leblebi ile fındığı bir oturuşta yemeyin; Buz devrindeki sincap gibi şu fındığın fıstığın peşinde koşmayın; hadi o sincap oldugu için yapıyo da siz neden ona uyuyosunuz?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları