Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Ağustos 2012

İşte bu hikayemin can alıcı noktası sanırım... Ben herkesin bir amaçla yaratıldığına inanırım , kimileri suç işlemek, kimileri güldürmek ,kimileri iyilik yapmak, kimileri kötülük yapmak, kimileri yazmak, kimileri şarkı söylemek ve sayamadığım diğer tüm zımbırtılar için... Ben yapım gereği insanları güldürmeyi, neşelendirmeyi severdim...

Bazen birinin yüzü gülsün diye kendimi gömerdim (Malmıyım lan ben?)  Fakat hiç pişmanlık duymazdım; hoşuma da giderdi...  Oh! Adminpanpa çok ciddi yazmaya başladı! Biraz yumuşatayım o zaman...

Kimilerini Saba tümer gibi güldürdüm, yarıla yarıla...  kimileri ise burhan altıntop gibi zırıltılı...  Bazıları da fireni boşalan belediye otobüsü gibi "Tıssss - tıssss - tısss"  Fakat bunlar her olduğunda eve giderken kendi kendime;
"Tamam ya, bugün ben mutlu olmayabilirim; frankeynştayn kadar yalnız olup kulede oturabilirim... ama en azından birilerini güldürdüm"derdim...
Sonra "AT GÖZLÜĞÜ" mü çıkardığımda gerçek gördüklerimi izah edeyim:

Arkadaşım, arkadaşlarıyla biryere giderken beni çağırmaz, sebebi ise "Apo çok cıvık ya, ortamda kızlar falan olucak, söyleme ona..."

Biryere gidilecek mesella;
-Apoyuda çağıralım mı?
-Yok oğlum ya, biz gidelim (Apo şebek ya...)

Hee sonra... Kızlar güldüren erkeklerden hoşlanır değil mi?  Bu sözü söyleyen her kimse önce onu dedem ....  sonra onu alıp eyfel kulesinin üzerinde çarmıha gerip dötüne elektrik versin hemi...

Hoşlandığın kız vardır, onu üzgün gördüğünde yine dayanamaz gülsün diye türlü maymunluklar yaparsın... neşelenir, güler falan...  Sonrası mı?

Birileriyle konuşurken duyarsın... biri seni gösterdiğinde,  fransız sokaklarında cepci yakalamış teyze gibi "Şebek yaaa" der...  Bu ilk taşdır başına düşen, sonra ise 3 tuşa birden basınca vurulan kombo gelir hacı... O da şudur...
Şebek:  -Şey... senden hoşlanıyorum...
X kız: - Eeee... şuan böyle şeyler düşünmüyorum...    Aydınlatayım mı? Asıl cevap şu olacaktı "Şebeksin"

Birsürü arkadaş bir araya toplanır; senide çağırırlar, baban çocukken hep istediğin o lanet olası arabayı almış gibi sevinirsin... arkadaşlarım benide aralarında istiyor diye...  Sonra 1-2 kamil ağzından kaçırır, senin güldürme aracı olarak kullanıldığını...  Çünkü sirk palyançoları bile günlük 100tl ye çalışırken Adminpanpanız beleşe çalışır...

Bunları yaşamayanların beni anlamasını beklemem, fakat aklınızı başınıza alın siz dikkat edin en azından...  Bende artık eskisi kadar gülmeyince yada güldürmeyince şu soru geliyor NASA' da çalışan arkadaşlarım tarafından; "Birşeyin mi var?"

EVET VAR !!!    KENDİMİ KERİZ GİBİ HİSSETTİRİYOSUNUZ...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları