Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Ağustos 2012

Aklım almıyor arkadaş bu nasıl birşeydir?  Bu kafa ne kafasıdır?
Yarkan konser düzenliyor, konsere giden bayanlar çamaşırlarını, sütyenlerini falan çıkartıp sahneye fırlatıyor...  Başka bir sanatçı gelip konser düzenliyo  bizimkiler bu sefer soyunmaya başlıyo sanatçının ismini bağırarak...  Yok efem sana hastayım, seni seviyorum, hayranınım falan filan...
Hacı manyak mısınız lan?  Onlarda sizin bizim gibi insan babasını satayım;  Songoku gibi bi kuyruğu, kuş gibi kanatları yada doğaüstü bi güçleri yok...
Bir insan güzel şarkı söylüyor diye hayranı nasıl olunur ?  Resmen budistlerin budaya taptığı gibi tapıyolar lan bu hayran kitlesi denen kesmin büyük bir kısmı...

Bu şekilde dua edenleri görmeye başlarsam hiç şaşırmayacağım;
- OOoo efendi Yarkan !  Bizi şıkıdım şıkıdım şarkınla kutsa,  hepsi seninmi şarkınla tüm borçlarımızı kapa efendi yarkan ! 
veya
- ooOOO Yüce Jennifer Mopez,  bizi yağan yağmurdan baldırlarının altında koru, bizi sıcak havalarda mini eteğinin gölgesiyle serinlet,  bizede bir şarkında feat yapma şansı verip bu sefaletten kurtar,  o  miniyle Türkiyeye gelme kurtlar yutar !

Yok efem Ladonna gelmiş izdiham çıkmış, Dihanna gelmiş millet birbirini ezmiş, Pipi Martin gelmiş millet görebilmek için birbirini ezmiş yok efem 10 kişi bayılmış, Zetallikanın konserinde millet üstünü başını yırtıp etrafı kırmış, birileri heyecandan bayılmış falan filan... Arkadaş birini görücem diye millet neden birbirini ezer, tanımadığı insanlarla akraba olur o kalabalıkta...  aklım almıyo ya...  Bu kafa ne kafası gerçekten çözemedim...

Ben bir sanatçıyı yada grubu seviyorsam oturur adam gibi dinlerim, heee dedilerki hacı bak konser var; o zamanda bilet alır giderim. Fakat ne Mennifer lopez göründü diye donumu çıkartırım, Nede Floop Dogg  "Yea Nigg@s" dedi diye dötümü şapşaplarım. Gider görebildiğim mesafeden eğlenmeye çalışıp dinler eve gelirim, bu kadar basit formül...

Ben onu dinliyorum diye ne soyunucam nan,  asıl ben onu dinleyip takip ediyorum diye onun soyunması lazım !   Haksızmıyım =)  ?
İşin makarası bir yana, gözünüzü seveyim aklınızı başınıza, hiç olmadı omuzlarınızın arasında biryere alın...  Boş atraksiyonlarla boş tavırlarda bulunup TV ye çıkan ergenler gibi davranmayı bırakın...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. vallahi iyi yazmışsın, seviyor olmaları hayran olmaları yaptıklarını normal kılmıyor.. ben de hiç anlam verememişimdir bu zamana kadar o boğazları yırtılırcasına bağırığ çağırıp kendini parçalayanlara:) o da insan yahu, tamam sev de adam aklıllı usturuplu sev biraz dimi ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ruhlarını teslim ediyolarmış gibi sesler çıkarıp enteresan tavırlar içine giriyolar, gerek yok...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları