Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Ağustos 2012

dedikodu, dünya, dünyası, grafiker, güven, iş, İş dünyası ve güven, iş hayatı, maddi, para, sektör, ssk, sömürülmek, yalanlar, çalışan, çalışma alanı, çalışmak,
Klasik dertlerimizden, herkesin başına gelmiştir mutlaka...İnsanı çoğu zaman çalışma hayatından bıktırmış "eeEEEhhh  yeter beeee, çalışmayacağım artık; tibete gidip keşiş olucam. Hiç olmadı Shaolin tapınağına gidicem" dedirten hadiseler dizesidir...

Güven tabii her yerde önemlidir ama bana göre 2 yerde çok önemli. İş ve aşk.  Tabii ben işin "İŞ" kısmını yazıyorum şuan hacı...

Mesela başıma gelenlerden sadece bir örnek;

*Bir mücevher firmasında grafikerlik yapıyorum; tasarımlar pc de 3d olarak çizimler falan...  Ortama ilk girdiğim gün bayıldım. Herkes çok cana yakın geldi. Herkes aynı anda işi bırakıp namaz kılıyor, herkes aynı sofrada yiyor falan...  İşte başımdaki müdürün kardeşide bizim tasarım işinin başında...  İlk başlarda hoş başlayan durum sonralardan sapıtıp kendini belli etmeye başladı... Yalan rüzgarı serisi gibi.

Müdür acayip isteklerde bulunuyor, cins sorular "Yaverim olur musun?"   "Ne desem yapar mısın?" falan gibi.  Nasıl bir psikoloji ise... Birisi şuna hayvan pazarından köpek almadığını söylesin huleeeeeeen !  İyiki işe aldı anasını satayım :)

Hele kardeşi yokmu... Awwww.... Sakallar falan kolum kadar, ibadette var ama Allah akıl fikir versin... 5 cümleden 4ü dedikodu. Ahmet amcam şöyle dedi, Osman amcam zortladı, Hakan şunu pokeledi, Bilmem kim firikik verdi falan fıstık...  İçimden diyorum ki "Bu nasıl model ulen?" Sonra sırf yiğeni diye onu oturtup süpürgeyi elime veriyorlar yerleri süpürüyorum 12 yaşındaki çocukta ayaklarını kaldırıp "Apo abi buraları da iyi al diyor"    İçimden diyorumki " DıııııııııııııIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTT "   dıtlı kısma istediğini koyabilirsin.
Sonra zamanla farkettimki bizim bölümdeki sakallı "Usame Bin Laden" özentisi arada bir abisini gidip gidip dolduruyor. Apo şöyle apo böyle diye... Bir ara sinüzitten dolayı kafam düşüp duruyordu bir Allah'ın kulu da hastaneye git yada neyin var demedi arkadaş :)   adımız uyuyan güzele çıktı  =)

Birkaç ay sonra SSK nı yatırmayacağız paramız yok dediler :)  Yine birkaç ay sonrada benle beraber 3 kişiyi  "maddi sıkıntı" sebebi ile çıkardılar  :))   Tek aklımda kalansa o gün Fatihten Üsküdar'a gemiyle geçerken sülalelerine rahmet okuduğum ve suratımın feci derecede asık olduğuydu; öyle ki Üsküdar'a indiğimde yanda duran bir sokak köpeği yanıma gelip "Dertleşmek ister misin?"  der gibi hareketlerde bulundu  ;)

Hiç düzgün bir işyerinde, düzgün bir ortamda çalışamamış gibi görüyorum kendimi, nereye girdiysem, ne kadar yardımcı olmak için didindiysem o kadar sömürüldüm galiba...  Şimdide yeni bir gemideyim ve Titanik filminde geminin önündeki kız gibi ellerimi 2 yana açtım bekliyorum. İnşallah bu seferde patronlardan birisi arkama geçip Puan almaya kalkmaz...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları