Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Ağustos 2012

Ufff... Ne severim varya !
Sansar salvo'nun da dediği gibi "Karanlıklar daha rahattır erkek adam için ağlamalık"
Tabii benim karanlığı sevme kısmım tam olarak bu değil  :)  Başka bişeyler var hacı...  Neden bilmiyorum, mesela geceleri gündüzlerden daha çok seviyorum.


Anam babam kurt adam falanda değil neden böyle oldum ki ben lea...

Mesela gece dışarı çıkıyosan, saçla başla uğraşmana hiç gerek yoktur; belli olmaz zaten. Bu yönünüde çok seviyorum :)
Donla çıkıp yolda yürüsem kimse bakıpta "Aaaa Abdullah değilmi bu?" diyemez  ;)

Dayak falan yiyeceksem de yine akşam yemeyi tercih ederim; fakat en geç 6 da yemeliyim sonra yersem yağ yapıyo.  Akşam dayak yersen yine kimse seni görüp "Aaaa Apo dayak yiyo"  yada mahallede gidip "Apoyu çayıra yatırmışlar, ağzını burnunu kırıyolar" diyemez :)   Ulan bunları yazınca da kavgacı biri sanıcaklar halbuki alakam yok =)

Gecelerin en çok ruhani tarafını seviyorum, kendimi kendim gibi hissediyorum. Bazen diyorum acaba vampir miyim?  Anamla balkonda dertleşirken şöyle birden boynunu "HART" diye ısırsam mı ?  Gerçi ısırdığımda birşey yapamazsam psikopat annem ağzıma s-çar hacı  xD     Terlik fırlatmada 3 danı var :)

Ayrıca geceleri sessizliğinden dolayıda seviyorum ve güzel görüntüsünden dolayı. Yani gündüz Marilyn mason a bakmak yerine gece Halil sezai ye bakmak gibi birşey  :P

 Birde geceler insanlara bazı şeyleri görmezden gelmeyi öğretir :)   Yol kenarında 4 kişi 1 kişiyi patır kütür döverken "Kolay gelsin" diyip oradan geçmeyi,  çalılar ardında sevişenleri gördüğünde "Şu ağacın oraya gidin lan burdan görünüyosunuz" diyip yola devam etmeyi, sevmediğiniz birini gördüğünüzde çaktırmadan geçmeyi öğretir adama :)

Ben onu bunu bilmem, KARANLIK  KİNG!

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu işlerden çok anlamam ama koyulan resim senin değil galiba. Merak ettiğim, o ki bu konuda yeteneklisin, neden karanlığa dair düşüncelerini resme dökmüyorsun? Açıkçası yazdıklarını senin çiziminden okumayı tercih ederdim.
    Bir de, sakın anneni ısırma :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok yazı yazıyorum ki hepsine resim çizersem ayvayı yerim temel sebebi bu :D Ama çizimlerimin içinde karanlık ve pesimist konulu çizimler var. Annemi ısırmama konusunda söz veremem :D

      Sil
  2. Bende gece kadınıyım. Kafam gece çalışır işleri gece yaparım. Gündüzleri bi bok yapamam. Ama öyle bşr adamla evlendim ki gece 12 :00 yatağa gider. Sabah 6:00 deyince kalkar. Öyle düzenli. Baya o yattı ben otırdum bi kaç yıl. Baktık olmuyor böyle 😀 Ben ona ayaj uydurup düzenli hayata geçtim. Artık 12.00 olmadan yataktayım. O kafayı yastığa koyunca uyuyan cinsten. Bende onun horulrusu eşliğinde ta kitap okuyorum yada oyun oynuyorum. 😊 Düzenli yaşam iyi ama gel gör ki iş anlamında artık pek bişi çıkartamıyorum. Sabahlara kadar sabahlana dönemi bitti. Sende evlenince 😁 Böylw bişilwr olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıştığım için eskisi kadar geç yatamıyorum işi etkilemesin diye. Fakat yine de çok erken de yatamıyorum zaman kaybı gibi geliyo :)

      Sil
  3. Ayrıca Vampir falan değilsin. 😁 Annişini ısırma tabi.. Sadece üreten insanların genel hali bu..

    YanıtlaSil
  4. Anlatımın çok samimi bilgileride en açığından veriyosun çok güzel başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları