Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Ağustos 2012

adminpanpa, akşam koşuları, dayanıklılık, formda kalmak, gelişim, koşmak, koşu, metabolizma, nankör, nankör vücut, ritim, sağlık, spor, spora ara vermek, sporu bırakmak, vücut, zayıflamak,
Bu insan vücudu ne kadar nankör nan ! 2 günde 1 akşamları kankamla koşuya gidiyorum (Güzeltepe-Ümraniye arası)    3 gün hiç aksatmadan koşarsam adeta arap atı gibi koşuyorum.   Hiç ara vermeden aylarca koşunca koşulan yol yetmiyor insana "Aaaaa daha çok yoooooooool !   Daha uzun yol istiyoruuuum !" diyorum.  Tinerci tarafından kovalanan çocuklar gibi hiç nefessiz koşuyorum tüm yolu, çatır çatır...

Amaaaaaa !   "2 tarla bostan yan gel osman" felsefesine geçince, kısacası koşmaya 1 ay kadar ara verince resmen keko oluyorum arkadaş. Bildiğin keko...  Bu sefer bir koşmayı deniyorum; nerede o eski bayramlar dermiş gibi nerede eski ben diyorum.  Arka arkaya tekrar 3 gün kadar koşarsam düzeliyor fakat o koşamama anını yaşamakta adamı resmen çökertiyor be kardeşim.
Yeşilçam filmlerinde cücük emrah annesini tecavüze uğrarken görüyor ya hani; heh işte herzaman koştuğun yola çıkıp koşamadığını görmekte öyle bir his.
Allahtan arkadan birisi gelip "Abi arkadan ittiriyim mi?  zıahahaahahah"  falan diye laf atmıyor.  Vallaha kafasının pekmezini akıtır; hemen bir koşu bakkala gidip ekmek alır; o ekmeği o pekmeze banarım hacı  =)

 Tamam hani hayatında ilk kez koşarsında nefesinin açılması uzun sürer sağ yada sol tarafın ağrır anlarım; ama zaten sürekli at gibi koşan adam 1 ay koşmadı diye neden totoşluk yapıyorsun nan vücut ?  Ne yani bu nefes sürekli açılıp kapanıyor mu hulen?  Başlarım böyle işe...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları