Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Ağustos 2012

allods, arkadaş, dertleşmek, guild wars 2, hayat, hero, iletişimsizlik, ko, lol, mmo, mmorpg, muhabbet, Oyun muhabbeti, pc, pvp, sohbet, sro, vk, wot, wow,
Yok arkadaş bugün bir karar aldım... daha önce çok kez almıştım ama bugün gerçekten dönüm noktası... Biraz A-sosyal olabilirim fakat  bu kadarıda yuh lan !  :)

Arkadaş ben kimseyle dertleşemiycem mi?  sohbet edemiycem mi lan?  En temel ihtiyaç hacı bu...

Zaten çevremde kimse yok...   Konuşabildiğim birkaç kişi var o zamanda konu hep PC oyunlarına gidiyor... Ulan bir oyun hem 4-5 saat oynanır hemde fatih terim gibi 3 saat birbirine anlatılır mı?  Ayık olun...

Bu kafa ne kafası ?   Bi ara KO kafasıydı, sonra SRO kafası oldu, Sonra HERO kafası, sırasıyla ALLOD,RİFT,WOW,WOT,LOL diye gitmekte hala... yeter nan...  Ajdar bile benden daha sağlam kafa ayarında şuan şerefsizim.  Üzüldüm g-t  :)

Olmaz böyle...

1.gün
-Kanka çok canım sıkkın...
-Hmm napcan olm yapcak birşey yok; o değilde bugün bir el attım tanks da, 6 kill yaptım lan :)   VK ya atıyorum atıyorum önden 5 kere sekti...

2.gün
-Kanka işte sorun var moralim bozuldu ya...
-Anladım; bende bugün wow a girdim raide, epic item düştü lan.

3.gün
-Püfff... babamla tartıştım...
-Boşver; o değilde LOL de bu kedi gibi olan heh "warwick" nasıl o hero güzel mi?

4.gün
-(Derin Sessizlik)
-Kanko bugün bir savaşa girmişiz, toprak savaşına, süperdi nan !

5-6-7 yi yazmama gerek yok... Hergün aynı b-k...  hergün pisuvar kenarı...  Ya o değilde bu konuşamadığım her sıkıntım, dertleşemediğim her konu, paylaşamadığım herşey içimde öyle birikti ki, biri beni dürterse ya altıma zıçarak ölümüne gülücem; öyle gülücem ki yerlere beynim dökülcek... yada öyle bi ağlıycam ki Halil Sezai gelse "İsyeaaaaaaaaan" diye bağırmaya g-tü yemiycek...

Şimdiki aklım olsa 1-2 arkadaşım olsun sağlam olsun demez (çünkü sandığınız gibi olmayabiliyor),  faceden her pokeliyeni,  her naber diyeni, her selam çakanı arkadaş beller;  sadece sanal ortamda değil, real ortamda da 300 arkadaş edinirdim herhalde...

Resmen hapishane kafası yaşıyorum şuan; yeşilyol filmindeki koca kıçlı siyahi eleman gibi bir odanın içine tıkılmışım, dışarıda konuşucak biri yok, içeride de yok. Lan onun filmde sohbet ettiği, oynadığı bi faresi vardı, bende o bile yok...
BU NE LEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞNNN !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları