Yazan / Çizen : Admin Panpa 26 Ağustos 2012

akvaryum, akvaryumcu, balık, balık beslemek, bilgisizlik, cüce, cüce vatoz, hata, japon balığı, koi, Pipmek, piptiğimin, piptiğmin, vatoz, yanlış bilgilendirilme, çöpçü,
3 - 4 gündür akvaryumuma pek bakamıyodum...
Dedim suyunu temizliyim, bakımlarını yapayım bi...

Neyse dip çekme aleti diye bişey var hacı, bilen bilir elektrik süpürgesi gibi aynı, suyun dibinden suyla beraber pislikleri çekiyo... (balık zıçmıkları xD)

Anaaa! bi baktım içine doğru balık sürükleniyo (normalde sürüklenmez, balık karşı koyar)    Lan bi baktım balığın yarısı yok  xD    Nasıl sinirlendim... tam onu alırken bi baktım arkadan birtane daha çıktı,  onunda g-tü  yok   xDDD   haydaaaa (güldüğüme bakmayın bayağı üzüldüm)

Lan nasıl olur falan diye araştırmaya başladım müfettiş gecıt gibi...  Dedim nete yazayım bu işin hastası adamlar var;  100 balık bakan, akvaryumda balığıyla birlikte yüzen adamlar falan var  ^^

Neyse akvaryumdaki balıkları videoya çekip koydum... Elemanın birisi "O beyaz olan balık koi cinsi ;  o daha yavru, büyüdükçe hepsini yer" dedi...  Hacı benim beynim döndü  >:(   Neden mi?

PİPTİĞMİN akvaryumcusundan alırken bunuda diğer japonlarla birlikte verdi bize çükük akvaryumcu...   Totoşa bak lan...  Mültecii balığı ittirmiş bize xD    Hayır yine aynı akvaryumcu ablama "Çöp balığı" diye "Cüce Vatoz" verdi  :D   Lan bakıyorum balığa, hiç çöpçü gibi bi hali yok,  üzerinde "Üsküdar belediyesi" falan yazmıyor balığın :)   Şaka bi yana çok hareketsiz...  Dedim aga bu çöpçü olamaz yaa...  Onuda sordum.  Oda "Cüce vatoz" dediler...   Gerçekten herkes işini iyi yapamayabiliyor demek ki...

Hayır sabah öyle sinirlendimki, ben ölü balıkları alırken, kepçük ağızlı kırmızı koca popolu japon balığım  kolum kadar gözleriyle bana bakarken adeta "İpne!" dedi...  " Lan oğlum benim ne suçum var,  banada bu kaytan bıyıklı meksikalı çakması totoş balığı akvaryumcu verdi"  diyemedim...   Desemde anlamazdı kanımca ^^

Bikeresinde bu koca kıçlı japonum kakasını yaparken yüzüyo suda,  arkadan da yavru japon gelmiş bunun kakasının peşinden yüzüyo yemek sanıp :D    Yani o yüzden anlatsam da anlamazdı diyorum...  Neyse konu çok dağıldı...

PİPEYİM SENİ totoş akvaryumcu...  Bilmiyosanız yapmayın nan bu işi... Ben gidip kaldırım taşı diziyo muyum? Dizmiyorum çünkü bilmiyorum...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları