Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Ağustos 2012

amerikan, amerikan filmleri, avrupa, bilinçaltı, dikkat, film, film konuları, gençlik, kültür, kültürel farklılıklar, popüler, popülerlik, popülerlik filmleri, popülerlik konulu filmler, saçmalık,
İzlediğim 10 amerikan filminin 7si neden popülerlikle ilgili ? Yani kültürel farklılıkları var tabi ki ama bu kadar olması cidden komik. Her filmde popüler olmak için çabalayan kızlar,  pahalı kıyafetler, ferrariler vs...  Ulen biz liseye giderken yapabileceğimiz en büyük popülerite getirisi Doğan L ile okula kendin gidebilmek olurdu  =)   Bizin okullarımızda popülerite daha ziyade serserilikle ilişkiliydi.

Mesela bir düşünün okuldaki herkesi unutursunuz belki ama azılı serserilerini hiç unutmazsınız  =)   Amele sümüğü gibi yapışıp kalırlar bilinçaltınıza =)  Ben gerçekten bizim toplumsal yapımızla gurur duyuyorum bu saçma filmlerden sonra; tek umudum inşallah filmleri izleyen ergen liseliler sivilcelerini sıkıp patlatırken bu filmlere özenip okula süper mini ve ferrari ile gitmeye çalışmaz... Zaten popüler olacağım diye yapmadıkları kalmıyor filmlerde. Sanırım gerçek hayatları da böyle (dış medyadaki haberlere dayanarak söylüyorum).

Siz siz olun aklınız başınızda değilse amerikan gençlik filmlerini izleyip gaza gelmeyin :)   Zira insan gazla çalışmaz hacı :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

Hiç Yorum Yok Haciii :(

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Facebook'ta AdminPanpa'yı Beğenin

E-Posta Aboneliği:

Haftanın 5'i

En Çok Yorum Alan 5 Yayın

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Son Yorumlar

Twitter'da AdminPanpa

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

Admin'e Ulaş :) - Tık Tık !

Bumerang - Yazarkafe

- Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Editleyen AdminPanpa -