Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Ağustos 2012

Şimdi başlığı görünce aranızdan bazıları  "Bu kim?  popçumu?   heee tamam tamam bi Türk rock grubunda gitaristti galiba" diye düşünmüş yada "şunun sevgilisi, bununla polemikli" diye duyduğunu zannetmiş olabilir.
Söze neden mi böyle başladım?

İnsaf arkadaş, magazin programlarındaki saçma insanları tanırsınızda Milli taekwondo sporcunuzu tanımazsınız... Kim kimi dürtüklemiş, hangi ünlü kime ne demiş, hangi ünlü sakal traşı olmuş, hangi ünlü birsürü yetim aç yatarken 500$ a kıyafet almış bunları bilirsiniz...

Uyan ey ahali !  Adminpanpa çağrı yapmaya geldi !

Açık konuşmak gerekirse ben Servet Tazegül'ü 4 ay kadar önce internet sayesinde tanıdım. Uzakdoğu sporları ile zamanında ilgilenmiş ve hala merakı olan bir antonyo bandırabas çakması olduğum için youtube de dövüş videolarına falan bakıyordum.
Bi baktım Servet Tazegül taekwondo falan yazıyor, bodozlama zıpladım, coni vaynen gibi tıkladım videoya.
Eleman öyle serii tekme sallıyordu ki  "İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı" şiirini gerçekten gözlerimi kapayıp dinlesem böyle bir akıcılığı yakalayamam hacı.  Eleman bildiğin "street fighter" daki Ryu lan :)  Müsabaka videolarını izlerken elime bi bez alıp akan salyalarımı sildim diyebilirim...
Videoyu izlediğim gün millet tanısın diye facebookta paylaşmıştım; insanın milli sporcusunu bilmemesi biraz ayıp, garip bana göre (bu ayıba bende dahilim)...

Şimdi de sporcumuz 2012 olimpiyatlarında "altın madalya" alarak "şampiyon" olup; ülkemizin adını duyurdu.
Azıcık magazin programı izlemeyi bırakın da ülkenizin değerlerine bakın...
Merak edenler varsa sporcumuzu tanıtan bir sürü video bulabilir internette.

Bruce Lee kankamında dediği gibi:  VuuuooodaaaAAAAAA !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları