Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Ağustos 2012

Fecii takıntılıyım spor konusunda... Yediğim her yemek için Z raporu istiyorum resmen kendimden.
İçime "Antonyo bandırabas" kaçmış gibi. Sürekli bir iç ses "Şşşş! Spor yap lan!  Kalk Şşş" diyor...
Bişeyi almadan önce 2 saat protein değerine, kalorisine ve karbonhidratına bakıyorum.

Millete çok garip geliyor yalnız. Ben alışveriş yaparken beni  hayvanat bahçesine gitmişte kafeste goril izler gibi izleyen gördüm. En iyi 2. arkadaşımda Dumbell ve halterlerim sanırım; birde çalışırken açtığım dubstep ve diğer müziklerim.

Fakat zor; çok zor. Bir misafirliğe gidiyorum; direk yemekler başlıyor. Ben yemem sağolun dediğimde kafadan 1saatlik muhabbet çıkıyo; hatta alınan bile oluyo.  İşte yemeğimi beğenmedin?, yok efendim bir kere yesen ne olur?  Diyet yapıcanda ne olucak? Bu yaşta yemezsen ne zaman yiycen? vb...

Kimsede demiyor ki "Helal sana" arkandayız (manevii olarak).  Destekliyoruz seni...

Genelde 2 günde 1 evde ağırlık çalışıyorum; takıntı öyle büyüdü ki gece 2-3 bile olsa yapmadan yatmıyorum  :)  Babam içeride uzun uçak gemileri gibi uzanmış ve totoşunda birsürü sinek uçak gemisi üstünde devriye atan uçaklar gibi uçarken ben odamda "Yeaaah fuk det şit,  klik klik buuum" sesleri eşliğinde kaldır indir yapıyorum  ;)

Hee bu arada bazı kekolar gelip "Abi kızlar böyle vücutları sevmiyor ki, neden yapıyosun?" diyolar. Len keko spor kız içinmi yapılır?  Zihniyete bak arkadaş ya... Wesley snipes "Ahhh spor yapmalıyım yoksa Jennifer Lopez beni beğenmez" mi diyor?  Töbe ya...  Spor kendin için yapılır, vücut için yapılır totoş...

Birkeresinde de ameliyathanede sırtımdan ben aldırırken soyundum; kadın doktor kendi kendine "siz erkekler ağırlık kaldırmaktan ne anlıyosunuz?" dedi.  Vahiy geldi herhalde kezbana :)   yada gözlem yeteneği gelişmiş...  Bende dayanamayıp "Siz tırnaklarınıza oje sürmekten ne anlıyosanız bende bundan onu anlıyorum" demekten alıkoyamadım kendimi hacı...  Sonra yanındaki asistanlar gülmeye başladı; fakat akabinde yan tarafıma doğru akan kanları gördüm  :)  Sanırım doktor zoruna gittiği için kesme işlemini arttırmıştı :)
Yetişin kaçak et kesiyolar diye bağırsa mıydım ?

Bırakmam, bırakamam sporu; senin sigarayı, birayı yada gogoyu bırakamadığın gibi bende bunu bırakamam... 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Spor yapmak yönündeki takıntıni anlıyorüm.fakat sporu ağırlık kaldirma kısmı mantıksız ve hoş gelmiyor.sonuçta spor sağlıklı olmak için yapılan birşey,ağırlık zarar veren birşey.kısacası hoş değil kanımca:)
    Adımı soyleneyi unuttum.adım mehmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarar veriyor gibi görünse de aslında insanı daha güçlü yapıyor. Çünkü yıpranan kasları vücut daha iyi şekilde onarıyor. En basiti eskiden kaldırırken sırtımın ağrıdığı ağırlıkları şimdi alay eder gibi kaldırıyorum. Hastalanmamdaki azalma, duruş bozukluğum düzelmesi gibi onlarca faydası da cabası =)

      Sil
  2. Sonuna kadar destekliyorum panpa. Hatta keşke her erkek senin gibi olsa. Sağlığına, görünüsüne önem veren bir erkek kadar çekici bir şey yok.

    Beslenmene dikkat ediyor oluşunu çoğu kişi umursamaz, bir dilim börekten ne olur vb ısrarlar alır başını gider. Benim erkek arkadaşım da yıllardır vücut çalışıyor ve muazzam bir bedeni var şu an ama o da üvey annesinden ya da babasından bile çekti bu konuda. Evde lazanya pişmiş mesela, sevgilim diyor ki bunu yiyemem bugün, hemen tepkiler yağıyor bizden ayrı mı yiyeceksin vs gibi. Ama işte zamanla çevrendekilere alıştırıyorsun, sorun olmuyor.

    Doktor hanım bence yoğun çalıştığı için sürmenaj olmuş, o yüzden saçmalamış. Bunca adam can sıkıtısından onca ağırlığı kaldırmıyor. Vücut çalışırken neticenin önemi var. Ve o netice de erkeği "eye candy"ye çeviren bir şey.

    -Zeynep-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe, kesinlikle haklısın =)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları