Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Ağustos 2012

Hep bizim Cüneyit Arkın'a laf ederdik "Naaaptın be hacı surdan sura zıplıyosun, takla atarak kalenin üstüne çıkıyosun, bir tokatınla 5 kişiyi deviriyosun" falan gibisinden... Fakat haddinden fazla uzak doğu savaş filmlerini izledikten sonra anladım ki Cüneyit abime haksızlık etmişiz. Bir çin filmi açıyorum birbiriyle kılıçlarla savaşan iki eleman havaya zıplıyor ve aşağıdaki soruyu yazmama sebep oluyor.

Öğretmenin sorusu; -Evladım. A noktasından bir ninja havaya zıplıyor, B noktasından gelen samuray ise parande atarak gökyüzüne yükseliyor. Bu iki savaşçı saniyede 5 kılıç darbesi vuruyor ve havada 5 dakika kadar savaştıktan sonra 2 dakika sigara molası veriyorlar. Bu iki kişi yere ne kadar süre sonra ayak basar ? =) Yani öyle abartılı ki gece popom açık yatsam öyle şeyleri rüyamda bile göremem. Boyları soğan cücüğü kadar adamlar utanmadan 2 metrelik halberd sallıyorlar :) Senin onu kaldırıcak gücün var mı len cücük? madem vardı da Osmanlıya dayanamayıp neden Çin seddini yaptın? Sallasaydın ya Glavie yi Çing Çong reyizzzz :)

Bir bakıyorum uzakdoğulu bi prenses 1000 kişilik ordunun önüne geçmiş;  1000 askerin attığı oka karşılık olduğu yerde eteğini tutarak dönüyor ve tüm okları savuşturuyor xD  Laaaan :)   Şakamısınız?... Gerçekte dene de göreyim seni vallahi süzgeç olursun...
 Yine bazen bakıyorum 2 adam 1 kadın falan ön safa çıkıyorlar. Hiç ölmeden orduyu yenen gördüm ben :) hemde vurdukları adamlar öyle abartılı uçuyor ki sağa sola, aralarından birisinin "ooorrdaaaa bir köy var uzaktaaaaa" dediğini duymamız an mesellesi.com...

Diyeceğim oki; sanırım kendi filmlerimize karşı çok acımasız olmadan önce şööööyle dünya genelindeki filmlere bir bakmalıyız...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bunaları izleyen çocuklara yazık panpa. örnek alıp atlayacaklar 10 kişinin arasına sonra yiyecekler dayağı ama insan gibi diğil yani 10 kişi bu boru mu , ondan sonra bana kimse demedi dayak yicen demedi olacak erdal bakkal hesabı, yazık . :D (cezzar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen erdal bakkal gibi gezerler sonra :D Bana böyle bi bilgi gelmedi, bi dakka ya bana böyle bi bilgi gelmedi :DDD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları