Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Ağustos 2012

Şimdi yağmur yağmaya başlayınca aklıma geldi bu sevgili okur...
Hastasıyım şu yağmur sesinin, hele birde yatakta uzanırken yağıyorsa "Oww yeah" deme keyfime :)

Neden bilmiyorum fakat benim gibi çoook insan var yağmur sesiyle uyumayı seven.

İnsana "uhh ben burada sıcacık yorganın altında yatıyorum, dötüm sıcakta""yağmur yağıyo Allah'a şükür ben evsiz değilim"  gibi hisler verdiğinden olabilir.  Birde işin tamamen ruhani yönü var, benimki gibi.  Yani tamamen o yağmurun sesi...

Rihanna gelip baş ucumda ninni söylese "zittir" çekebilirim belki; ama yağmur sesine asla...
Terapi gibi aynı, ama psikologlar gibi köşeye kum saati koyup giden her saat için 100 $ istemiyor senden...  Ne güzel la :)  Kralsın yağmur ! Adamsın oğlum sen !

Çokmu sinirlisin? Sinir ilacına mı ihtiyacın var?   Hiçbirine gerek yok,  çık yağmur altında biraz dolaş, ıslan (burnundan su damlaları intihar eder gibi düşmeye başlayana,  kaşlarından yağmur suları fırat nehri gibi süzülene kadar) ondan sonra hiçbirşeyin kalmaz :)

Normalde uyurken de rahatsındır da, yağmur sesiyle bi başkadır be hacı;  sanki 5 tane uzakdoğulu masör gelmiş sen uyurken sana masaj yapıyo gibi hissettirir  :)   Yatak herzamankinden daha tatlı, daha sıcak gelir...

Nebiçim bi histir lan bu? , Sadece benim gibi delilere mi özel?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

Hiç Yorum Yok Haciii :(

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Facebook'ta AdminPanpa'yı Beğenin

E-Posta Aboneliği:

Haftanın 5'i

En Çok Yorum Alan 5 Yayın

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Son Yorumlar

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

Admin'e Ulaş :) - Tık Tık !

Bumerang - Yazarkafe

- Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Editleyen AdminPanpa -