Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Eylül 2012

adminpanpa, alışveriş merkezi, avm, bakkal, Bakkal mahallenin kalbidir, dostluk, erdal, erdal bakkal, insan ilişkileri, kalbi, kalp, leyla ile mecnun, mahalle, muhabbet, sokak, süpermarket,
Bugün Leyla ile Mecnun un yeni bölümünü netten izlerken adamım Erdal bakkalın söylediği bu söz beni düşünmeye teşvik etti diyebilirim  :)

Makarası bi yana, doğru söylüyodu, benim içinde önemliydi bu durum; anlatması biraz güç gerçi; ne bileyim.

Çünkü gerçekten çocukluğum boyunca, hatta ne çocukluğu !  lise ve bazen şimdi; zamanımın çoğu mahalle bakkalının yanında sohbetlerle, ikramlarla, dertleşmelerle ve gerektiğinde dayanışma ile geçmiştir.  Yani aslında harbiden mahallede arkadaşlarımdan sonra en çok görüştüğüm insan bakkaldı belkide ( -dı diyorum çünkü bakkal değişti)

Cidden düşündümde mesela hiç bakkal kalmasa ve herkes işini süpermarketlerde hallediyor olsa, tüm bakkallar alışveriş merkezi falan olsa gerçekten hiç olmazdı.  Çünkü o zaman ben gidip hangi bakkalın önünde laflar, muhabbet eder, hangi bakkalla dertleşirdim ?

Düşünsene alışveriş merkezine girip kasiyerle yada satıcılarla sohbet etmeye çalıştığını  =)   Ya söverler ya kovarlar yada deli derler hacı...  Mesela soğan cücüğü kadar beynimde bir canlandırayım;

Ben: -Merhaba kasiyer, nasılsın kardeşim ?
K: -İyiyim sağolun, kartlamı ödeyeceksiniz nakitmi?
Ben: -Acelesi yok ya az laflayalım canım sıkkın...
K: - Güvenlik !!!

yada;

Ben: -Ooo naber?
K: -50 tllik alışverişlerde ZOKELLA hediye ediyoruz ister misiniz?
Ben: -Yok ,bana muhabbet lazım az laflasak olmaz mı?
K: -Müdürümle görüştüm ZOKELLA nın yanında GRENDAX şampuan alırsanız sizinle 5 dk muhabbet edebilirim...
Daha çok varyasyon var aklıma gelen...

Cebimde param olmadığı zor günlerde, babam memleketteyken falan, bakkaldan 100, 100, 50 tl falan borç aldığımı bilirim lise yıllarımda...  git alsana süper marketten... ALIRSIN !

-Şeyyy.... eeee.... bana bi 100tl lazım borç verebilir misiniz? yarın getiririm valla :S
-Cock mu geçiyon lan benle ? Yürü git !!!

Ayrıca alışveriş merkezlerinde çocukken aldığım sürekli boğaza kaçan o aptal leblebi tozlarını, torpilleri, kamış içindeki şekerleri falan bulamazsın...  Sepeti camdan sarkıtıp ekmek yada gazete isteyemezsin,  eğer çocuksan cisplerden çıkan hediyeleri avmlerden alamazsın ve daha birsürü şey...  Sultan aziz in mücevherlerinden, Ben Wallace ın saç bantından, Rihanna'nın poposundan, Ajdar egosundan, üç skili birden vurmanın macrosundan 1000 kat daha değerliymiş Bakkallar beaaa !

LONG LİFE BAKKAL KARDEŞLERİM ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları