Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Eylül 2012

adminpanpa, beyaz, beyazım ama ruhum zenci, electric boogie, hiphop, jazz, kas yapısı, kültür, müzik, müzik türü, nigga, rap, ruh, ruhum, siyahi, spor, tarz, vücut, zenci, zenci kası, ying yang twins
Harbiden öyle sevgili okurlar :)  Her ne kadar kendim sarı olsamda soyadım "Kara"...  Bu karanın etkisimidir nedir bilmiyorum fakat ruhumun zenci yanı çok ağır basıyo nigg@ !

Böyle kulağıma hiphop ritimleri, rhymları falan geldiğinde kendimi Snoop Dogg gibi hissediyorum ;)  Tek eksiğimse ondaki paranın bende olmaması, tamam tamam bide şöhretim yok...

Hani böyle Türk'lükle ilgili birşey dinleyince, marş, türkü falan, gaza gelirsin ya, bende bunların yanısıra şokomella renkli adamlarımın yaptıgı lanet olası zenci müziği de aynı etkiyi yaratıyor hoomiee !   Aha zenci moduna girdim :)

Zaten ABD gibi elmadan kurt olarak türemiş devletlerin onlara ırkçılık yaptıgı günlerde bende kendi kendime tribe girmeye başlamıştım, arkadaşım birşey söylediğinde "Siyahım diyemi böyle yapıyosun lanet olası!" derdim, oda "Sen beyazsın lan keko" derdi :)    Banane abi, insan ne isterse o olurmuş :)  Zenciyim lan var mı?  (Tabii her yönden olamayabilirim  kıs kıs kıs kısss:))

"Hey dostum lanet olası annen öyle şişman ki etrafında 2 tur atabilmem için otobüse binmek gerekiyormuş",  yada "Aile mücevherlerimi avuçla" gibi sözleri bende kullanmak istiyorum... Banane niye sadece siyahi kardeşlerim kullanıyo bu tür sözleri...   Ben hem Türk hem beyaz hemde zenci olmak istiyorum   xD   Olmaz mı?  Alaaddin in sihirli lambasını okşayıp dilekte bulunsam Alaaddin bu dilek karşısında bana sövermi, Diss yazar mı?

Hem zencilerin spor kültürüde tam benimki gibi, basketbol, vücut geliştirme falan... Hell yeah tam benlik :)
Elektrik boogie de seviyorum  lanet olası iri kıyım dostlarımdan onuda öğrenirim :)   Polisleri gördüğümde "Aynasızlaaaar" diye bağırmak istiyorum onlar gibi...

Ayrıca kas yapımın biz beyazlardaki gibi sütlaç yada keşkül kıvamında değil, zenci panpalarımınki gibi "Daş gibi" olmasını istiyorum...  Adamların fiziklerine bak yaw, anne karnında kaslı doğuyolar anasını satayım...  Biz 20 yıl çalışsak onların 10lu yaşlarda tuvalette donunu indirip kaldırırken yaptığı kası yapamıyoruz...  Ne biçim kasımız var lan bizim  :S   Dolayısıyla onlar kadar zıplayamıyoruzda !   Sh*t MAN !   Biz beyazların nesi var dostum lanet olsun(Zenci mod ON)  Harbiden bizim ne özelliğimiz var hacı ?  sanırım hiç...

Ayrıca zenci kadınlarında hakkını yemeyelim çok tatlılar lan :D   Şokella sürülmüş ekmek gibiler nan  O_o    :D   Üstelik istekleri de daha az  :)

Anaaaa beni neden zenci doğurmadın homieeeeeee !!!

(Zenci falan yazıyorum diye ırkçı olduğumu sanmayın :) Onlar şarkılarında da sürekli zenci falan diyorlar. Bizde ırkçılık yok, siyahın, beyazın önemi yok. İnsan olsun...)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. seni görmedim ,kaslarını bilemem ama yazılarında '' daş '' gibi ...maaşallah kırkbirkere :D

    YanıtlaSil
  2. bu yazını okurken kendimi kardeşimle ve kankamla konuşuyormuş gibi hissettimmm..
    hemen okutcam onlara daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okut bakalım beğenicekler mi :D

      Sil
    2. bu beyazım ama ruhum zenci benim arkadaşımın sloganı zatennn :)
      tartıştığımız zamanlarda her zaman ahh siz beyazlar diye aşağılamaları falan bile varrr..
      vee evet çokkk beğenmiş benim yazacaklarımı yazmış diyor :)

      Sil
    3. Yalnız olmadığımı biliyodum bunu içimde hissediyodum :P , thenks gad, yu novvv vat yu duing :)

      Sil
    4. hheheh yok yok değilsinnn :)
      bbaaakk soracım yorum bile yapmışşşş(:

      Sil
    5. İvit sağolun varolun :D

      Sil
  3. Yeah man!! Dışım beyaz olabilir ama ruhum zenci !!! :D
    " Biz beyazların nesi var dostum lanet olsun(Zenci mod ON) " lafını ben genelde "Siz beyazların nesi var dostum lanet olsun" olarak kullanıyorum ve bu büyük mutluluk :D Tabi etraftan sen aynaya bakmıyorsun herhalde diyen sazanlar çıkıyor ama onları görmezden gelmek en iyisi. Neyse yazını çok beğendim. Yaşasın zencilerin kardeşliği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Beğenmene sevindim. Bende çok kullanırımda genelde kankamla yada evde makara yaparken :) Dışarda yada pek samimi olmadığım çevrede çok normal biri olmaya çalışırım :D
      Nigga Brotherhood :D

      Sil
    2. Bende dışarıda normal bi insan gibi dvranıyorum ama arkadaş ortamında gayet zenci takılıyorum :D En sevdiğimde LANET OLASI BEYAZLAR diye bağırmak. Böyle bağırınca nedense mutlu oluyorum benim zenci doğmam lazım dı ama olmamış ben de böyle avutuyorum kendimi :D

      Sil
    3. Bendensin :D Hani yarısı kakolu yarısı vanilyalı dondurmalar varya; işte onlar gibi hissediyorum bazen kendimi :DDD

      Sil
    4. En iyi tanım bu sanırım :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları