Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Eylül 2012

Yiğenlerimle okula gittim, küçük yiğeni okula alıcaklarmı bu sene diye sormaya, almıyoruz bu sene dinlensin çocuk dediler... Enişteme haber vermek istedim. Büyük yiğenime özellikle sordum; "Bak Zeynep baban bu 3 numaradan hangisini kullanıyo ?" diye... "533 le başlayanı kullanıyo dayı" dedi...
Kontörüm yoktu; .ağrı atayım dedim.

Neyse eniştem beni arasın diye bi çağrı attım... aradan 1 saat geçti "Eniştem arıyor" yazıyo telefon ekranında ve o hastası oldugum mondo mini show un "Ra la lal lal laaaa lala lalalala dülülüt nanana dülülüt nanana vik vik vik vikivik" diye zil sesi çalıyo :)

Telefonu büyük bi gazla açıp "ENİŞTAAAAAAAA  HÜSEYİNİ OKULA ALMIYOLARMIŞŞŞ 61 AYLIK OLDUĞU İÇÜÜÜÜÜÜN" diye yardırmaya başladım.  Lan sonra bi baktım gelen ses eniştemin değil  :D

Sonrasındaki muhabbet aynen şu;

Ben: -61 aylık olduğu için okula almıyolarmış eniştaaaa ! çocuk bu sene tıpışını sersin dinlensin dediler okuldan !
X - Ben marangoz Yavuz !  çocuğu niye almıyolar okula ?
Ben: -Aaaaa... Hassk... abi numaranı yanlış kaydetmişim herhalde kusura bakma
X - Heee sen tanımadınmı beni marangoz Yavuz ben ?
Ben: -Şeyy... bu çerçeveleri takmaya gelen ustaydın dimi evet tanıdım, kusura bakma abi görüşürüz.
X - Sen onu bunu boşverde çocuğu niye almıyolar la okula ?  kaç yaşında Hüseyin ?
Ben: - ...

Arkadaş kazayla bir insan aranabilir, yanlış kaydedilmiş olup başkası aranabilir de; bu kadar geyiğe hasret bir adam aranamaz ya :D   adamı bıraksam benimle 1 saat konuşur :D   tamam kapatalım diyorum anlamıyo :)

Siz siz olun numaraları rehbere kaydederken dikkatli olun, Allahtan adam telefonu açar açmaz başka şeyler anlatmadım =))

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Marangozu nasıl enişta diye kaydetmeyi başardın :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları