Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Eylül 2012

Ben bu kadar sosyal bi adam değilim... 2-3 gündür sürekli biyerlere gidiyorum  evde duramıyorum falan... bi acayip oldum lan :D  bana gelmiyo harbi birden bire çita görmüş ceylan gibi sürekli gezmek...  yok abi... evimi özledim, don kokan odamı, sünger kokan terliklerimi, yosun kokan akvaryumumu özledim lan  xD

Makarası bir yana, harbiden demekki asosyal insanların birdenbire yardırması imkansız, yani "hadi huraaaaa hergün taksimdeyiz kopuyoruz  yehuuuu" falan olamaz... hoş biz kim taksim kim o ayrı meselle, biz Güzeltepe semalarında cebinde 5tl lerle gençliğini geçirmiş  songokularız sevgili okur (ne acitasyon yaptım lan, ama doğru)

2-3 gün sürekli biyerlere gittiğimde, sürekli birileri çağırdığında içimden bi ses "Şşşşş !  Evi bırakıp nereye gidiyon olum?  Ev lan ev !  evde dursana, bak çay demlersin, PC den de HeadShot müziği açarsın gelsin keyifler, mis..." gibisinden konuşuyo adeta...  Hatta üstümü giyinip kapıdan çıkarken birden bire vazgeçip eve geri girip soyunduğumu bilirim :)    İnsanların beni anlamasını da beklemem, zira yetişme şartları insanları çok etkiliyo, evcil büyümemiş birinin beni anlayabilmesi, Londralı adamla afrikalının kanka olması gibi bişey...

Belkide sürekli istediğim şeylerin olmaması, yaşanan sorunlar, arkadaşların unutması, aşk olmaması vs... gibi şeylerdir bu a-sosyalliğin yada dışarı çıkmamanın isteği...  bilemiyorum...  birde birisi beni çağırdığında içimden yine o Gollum çıkıp "Hmmm... seni acaba gerçekten arkadaş olarak muhabbet vs... için, seni sevdiği içinmi çağırıyo,  yoksa bi çıkarı varda bişeymi istiycek, sürümden mi kazancak, şebekmi lazım?" gibi söylentilerde bulunuyo...  Smeagoll ü çoğu zaman haklı bulmuşumdur...

Evim evim güzel evim, Ordaaaaaa bir ev var uzaktaaaaaaa, ahandaaaaaa bakkalın hemen ordaaaaaaa, hiç dışarı çıkmasam daaaaaaaaa, o evvvvvvv, benim evimdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir !   ral la lall laaaaaa ral la lalll laaaaaaaaa...  ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları