Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Eylül 2012

hayvan sevgisi, hayvan sevgisinin suyunun çıktığı an, insan sevgisi, köpek, pitbull, saygı, saygısızlık, canlıların hayatı, insan hayatı, can havli, nefsi müdaafa, sözde hayvansever, yaşam hakkı,
Belirtmekte fayda var ki bende bir hayvanseverim, evimde koca bi akvaryumum var, bu zamana kadar kediden tavşana, kaplumbağadan güvercine kadar ne varsa besledim; fil hariç. Fakat hayvan sevgisinin de bir sınırı vardır (her şeyde olması gerektiği gibi)...

Kedileri, özellikle de köpekleri çok severim; hele o Huskyler yok mu, kurban olurum nan onlara. Fakat biz insanlar bazen sevgiyi, ilgiyi aşırıya kaçırıyoruz sanki değil mi?
Hani insanlar bazen der ya, birini tanıdım dinden soğudum, birini tanıdım şundan soğudum diye... işte bende birilerini tanıdım hayvanlardan soğudum... Artık kötü kedi şerafettin okumak, buggs bunny, tom ve jerry izlemek yok...

İnsanlara saygı duymayanların hayvan beslemeleri mantıksız... İnsana da hayvana da saygı duymalısın, hepimiz bu evrende yaşamayı hak etmiş canlılarız ve bana sorarsanız biz insanlar hayvanlardan üstün falan değil eşit olabiliriz ancak ne derseniz diyin, düşünme becerimiz var diyip kendimizi pohpohlamanın alemi yok dünyanın içine edenler biziz.

Neyse geçenlerde youtube'de bir videoda pitbull adama saldırıp adamın kolunu param parça ediyor, herifin kol kan revan içinde, dinozor saldırısına uğramış gibi resmen... Adam kendini savunurken çaresizce pitbull a vuruyo(tabi yumruğun pitbula hiçbi etkisi olmayacağını hatta ona gıdıklama gibi geleceğini hepimiz biliyoruz). Malın biride çıkmış pitbull amcasının oğluymuş gibi adama sövüyor "ne vuruyo hayvana" diye...  Yahu beynini dondurucuda mı unuttun, yada ampül partisinin mitinglerinde güneş altında çok bekledin de beynin mi eridi? Senin bir kolunu ağzına alıp damarlarını param parça eden, sinir hücrelerini çökertip belkide seni bir kolundan edecek bir köpek olsa, dişlerini koluna geçirip haşlanmış tavuk yer gibi kaslarını birbirinden ayırsa, acaba öylece oturup bırakmasını mı bekleyeceksin? Ben o zaman görürüm o kutsal kaseyi ne yapıyo korkudan diye, yahu zaten bu hayvana afedersin de yumruk atsan ne oluuuur, tekme atsan ne oluuur sana saldırdıktan sonra, hissetmiyor ki, tank gibi hayvan. Canından olacak adama laf etmeyi marifet sayan böyle hayvan sevgisi anlayışının kusura bakmayın ama  İÇÇÇİİİİİNEEEE MIÇÇAAYIMMMM !!!

Adama ne zaman kızman gerekirdi biliyo musun sevgili keko? Eğer durduk yere köpeğe vuruyo olsaydı, köpeğe işkence ediyo, haksız müdahalede bulunuyo olsaydı kızardık. Fakat durum çok farklı, unutmayın ki her canlı söz konusu canını savunmak olduğunda değişir ve nefsi müdaafa şarttır, ben hiç görmedim "amaaaaan koyver gitsin al al öldür beeee" diyen birini.

Benim hayvanlara bir şey dediğim yok aslında, kusura bakmasınlar ama tüm kabahat onları baktığını zannederek insanlara, bazende onlara işkence eden kişilerde. Evimde sağlıklı bir siyam kedisi beslemeyi düşünüyordum, vazgeçtim, ondan da soğudum...sağolun varolun...

DİPNOT: Bu yazıyı gören bazı arkadaşlar sanırım hayvanlara karşı olan, onları sevmeyen biri olduğumu sandı, yada çeşitli fantaziler ürettiler kafalarında. Lütfen yazıyı dikkatli okuyalım, bende hayvansever biriyim fakat herşey tadında güzel. (Netten yazıyor olmanız bana hakaret edebileceğiniz anlamına gelmez) 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları