Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Eylül 2012

İnternette geziniyorum, böyle entrumental ve dubstep tarzı müziklere bakınıyorum falan... Lan bide ne göreyim "Müzikle zayıflama"... Dedim acaba uyku başıma mı vurdu?, dötümü falan cimdikledim,  dirseğimi duvara vurdum, ensemden bi kıl çektim falan...

Bir baktım yok arkadaş harbiden gördüğüm gerçek =)  Birde bunları CD yapmışlar millete parayla satıyolar :)  Vay arkadaş ya... müzikle zayıflama he :))   Müziğin insan ruhuna etkisi olduğu gerçek ama yağları yaktığını kim çıkardı ?   Hee dersen ki takarım mezdekeyi kıvırtırım akşama kadar o ayrı ^^  Müzik eşliğinde dans ederek, hareket ederek falan kalori yakarsın tabii, fakat benim dediğim kişiler sadece dinleyerek zayıflayabileceğini iddia ediyolar :)

Müzik nasıl zayıflatabilirki insanı?   Ver oğlum ordan bi "do"...  "Dooooooooo" Offf bu "do" bana iyi geldi hee baya terletti lan hacı... 400 kalori falan yakmışımdır. Bide "re" yollasana. "Reeeeeeeeee" Offf off yanlarım eridi lan resmen baksana şuna...   Oldu canım, bende antonyo banderas memnun oldum.

Ava çıkmış birsürü çakal "Laa  bugün kimi kandırsak, kimi pipisek?" diye geziyo ortada... Müzikle zayıflanıyor olsaydı orkestracıların çoğu şişman olmazdı lan xD  Hatta aralarında birsürü obez bile var :)  Zayıflamak isteyen arkadaşlar kendilerini kandırmayı bırakıp bu tarz şeylere para bayılacaklarına azcık dötlerini kımıldatsalar sanırım zaten zayıflarlar :)   İnsanların duygularıyla oynayan bu tarz kişi ve şirketlere prim vermeyin...
Zayıflamanın tek yolu spor ve sağlıklı beslenmedir !
HAYDİ GÖRÜŞÜRÜZ, BEN AZ DMX DİNLEYİP ZAYIFLAMAYA GİDİYORUM...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu konuyu kendine takıntı haline getirmiş o kadar insan var ki gözleri görmüyor yapılan oyunlar. Bu kadar safçasına kanmadım ama, o zayıflama haplarının peşine de az düşmedim :) Demem o ki... bazen o kadar umutsuz kalıyorsun ki her şeye atlıyorsun. :)

    İmza bir tombik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanmayın efenim, tek sırrı düzgün beslenme ve spor :)
      İmza: 1.Kademe Fitness Eğitmeni ;)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları