Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Eylül 2012

akıncı, akıncılar, dombıra, gaza gelmek, mehteran, müzik, müzikle gaza gelmek, müziğim, Müziğim çalıyo laaan, osmanlı, system of a down, Türk, Türklük, türkü, vatan, şarkı,
Bu durum özellikle biz Türklere mahsus :)  Fakat bu özelliğimizi seviyorum, çünkü bana kalırsa bu bizim (bizim derken PKK yı destekleyenleri, aponun köpeklerini birde hepimiz ermeniyiz diye pankart açan döt çıbanlarını mantıken es geçiyorum) hala vatanımızı sevmemizden, Türklüğümüzle gurur duymamızdan geliyo hacı.

Mesela böyle evde otururken biyerde Mehteran marşı duyayım, yada kendim açayım, 10. saniyeden sonra anneme seslenip;
- Tez kılıcımı getir ana, bugün sefere gidiyoruz ! diyesim geliyor :)
Hatta bazen öyle oluyorki elime bi kılıç yada balta alıp sokakta anlamsızca yardıra yardıra koşasım geliyo lan :D   hele akıncılar marşı falan çalmasın. Aklım bi gidiyo bi geliyo yalama oluyo şerefsizim...

Hani böyle bi müzik dinliyosundur senin için o parçanın bi kopma anı vardır, ora gelirken heyecanlanırsın, çok enteresan bişey oluyomuş gibi içinden "offf işte orası geliyo antonie queeen lan" der, sonra delirirsin ya, heh işte bunun adı müzikle gaza gelmek panpa :)
Fakat benimkisi biraz farklı,  yani gangsta rap dinledim diye elime çakı alıp milletin arabasının lastiğini indirmemi,  Lady gaga dinledim diye saçlarımı beyaza boyayıp  popoma dövme yaptırmamı falan beklemeyin benden... Benimkisi daha çok Türklükle, Vatanla, Osmanlıyla ilgili konularda oluyo nedense.  Mesella bilen bilir "Dombıra" diye bir türkü var.  Offffffff....  O NE BEAAAAAAAAH !
Hacı onu dinleyince varya elime böyle bi yay alıp evin çatısına çıkıp, çatıdan israil e ok atasım geliyo şerefsizim, düşün o kadar gaza geliyorum ^^   Böyle tüylerim diken diken oluyo arkadaş, Türk düşmanı system of a down grubundaki tipsiz gerizekalının saçları gibi dikiliyo tüylerim...

Rahatsız olanlar sittirsin gitsin lan bu ülkeden !  Biz vatanını, atalarını sevenler bu ülkeye yeteriz. Onlar çocuklarına bedelli askerlik yaptırsın, bedeli neyse biz öderiz.

Baba kaçar (havam kime la benim, hareketi kesss sen yaaa)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Haklısın valla :D Bazen diyorum acaba yeni şeyler icat edip İsrail'i yok etsem mi diyorum. Ama sonra.. Sonra.. Sonrasını boşver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri bende düşünüyorum :D

      Sil
    2. Hacı dombıra dinleyince artık aklıma tayyip geliyo la:( piç etti şarkıyı şerefsiizim

      Sil
    3. Benim aklıma gelmiyo iyiki, rahatça dinliyom :)) Yoksa şarkının zevki kalmazdı :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları