Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Eylül 2012

Özen hacı tutan yok seni :)  Fakat bana acayip garip geliyor. Diyeceksiniz ki sana da herşey garip geliyor be admin !   Yok ya valla öyle değil işte :)
Mesela... Kadıköy'de "Barlar sokağı" nın oradan geçiyorum. Böyle Jura devrinde avını bekleyen raptor gibi sağa sola bakınıyorum yürürken... 10 tane siyah tişörtlü aynı model mandofon ineğinin yanyana dizildiğini görüyorum, içimden "Sağ baştan say!" diye bağırasım geliyo :)
Neden hepsinin tişörtleri siyah?, neden hepsinin yüzü piercing dolu?, neden alayı aynı b-ktan tavırların içinde?, annem böyle oklava kullanmayı nerden öğrendi?

Demek istediğim gerçekten sevdikleri için mi öyle giyiniyorlar ?  Yoksa marlyn mason (adını doğru yazmak zorunda değilim sanırm, benim adımı da iett çalışanları öğrenci pasolarına yıllarca aptullah diye yazmışlardı) yada metallica, pentagram gibi panpaları öyle takılıyor diye mi?  Eğer öyleyse tek kelimeyle "ÖZENTİLİK"

Bu özentilik bir süre sonra konuşma tarzlarına da yansıyo, hayır bilmesem Kadıköy, Taksim gibi semtlere "Emo yetiştirme kursları" açıldı zannedicem hacı...
"Oloooom gechen busheler geldiaaaa orya gittaaak hichbsey yaphmadk"  bu ne lan !?    İlkel devirlerde insanların hacetini giderdikten sonra kıçlarını incir yaprağına silerken bile daha güzel sesler çıktığına eminim... Bu ne arkadaş... Nerede örnek alınmayacak şey varsa ona benzemeye çalışıyolar. Gerçekten de farklı olmak bu kadar gerekli mi? Bana kalırsa herkes birbirinden yeterince farklı, fakat  farklılığın kitabını yazıcan diye göğüs uçlarına piercing taktırmak, dudağına 7-8 tane metal parçasını yanyana dizmek nedir ?   Bence herşey tadında güzel...
Dinliyosan tadında dinle, izliyosan tadında izle, takip ediyosan tadında takip et lan...

Snoop Dogg dinliyorum diye sokakta ön sünspansyonları zıplayan bi araba ve üzerinde bikaç kezbanla turlamak zorunda mıyım ?    Kot pantolon ve normal bi tshirt giyince snoop dogg, metallica, marilyn mason falan dinleyemez miyim?   Almazlar mı o kılıkta beni içeri ?  =))
Almazsanız çokta fifi lan :D  Çokta Tınnnn...

Özenti olmayın, az kendiniz olun, öyle enteresan tipler görmeye başladım ki, bazen kendimi Afrikada bi kabile içinde, bazense Londranın göbeğinde zannediyorum.
Sanırım bunun adı "Asimilasyon"

Tipinize kakayım hemi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları