Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Eylül 2012

Yok artık Blame Obama !
Kendimi tanımasam dünyanın bir numaralı jigolosu sanıcam  :D  bu ne lan ?   Her gün yüzlerce salak jigolo.zart , jigolo.zurt tarzı sitelerden mail geliyor bana... Birde işin enteresan yanı, şerefsizler nasıl bir yöntem bulmuşlarsa, senin normalde nette kullandığın kullanıcı adı ve şifrelerle sana kendileri üyelik alıp yolluyorlar; bide utanmadan "Ooo yeahh man, şu hatun seni dürtükledi,  karamelli turta sana mesaj yazdı, türk lokumu sana zart zurt gönderdi" gibi mailler yolluyolar...
Birde aynı şekilde aşk meşk siteleri var... Hem utanmadan profil oluşturuyolar, hemde keklemeye çalışıyolar...  Günde 50 kişi mesaj atar mı lan ?  Hayır bilmesem kendimi Antonyo bandırabas sanıcam yada Enrique iglasias (her ne bokumsa:))   İnsanın sinirini yıpratıyolar arkadaş, ben hergün mail kutumdan 100 mail silmek zorundamıyım nan ?  Bunun bi adamın kulak memesini elleyip taciz etmekten ne farkı var xD ?  İnsan haklarına tecavüz nan bu !  

Lan arkadaş Allah'tan kız arkadaşım yok :)  Düşünsene kıskanç bi kız arkadaşın olduğunu, birde PC den spam dan hiç anlamadığını düşün  O_o   Nasıl açıklarsın bunları ona :D  ?

-Bak hayatım bunlar kendileri geliyorlar !
-Hee, hatunlar kendileri geliyolar, ben kovalamıyorum bile diyosun !
-Ya yok ! Spam spam!  yani benim haberim yok yalan mail bunlar...
-Hee tabi canım, haberin yokta ondan mı elmalı turta sana mesaj atıp duruyor !
-Lan Spam işte o spam !  Hey Allahım... Spam, virüs gibi bişey, kendisi oluşturuyor bunları !
-Hee tabi canım, hatunlara da omu yazdırıyo !
-Haydaaaaaaaaaaaaa... (Gelde açıkla spamın ne olduğunu)

Tamam Spam mesajın ne oldugunu anladı diyelim, ya seni spam mesajlardan da kıskanırsa xD
-Aşkım! , jartiyelli geyşa diye biri sana nasıl şeyler yazmış öyle !!!
-Kızım biliyosun spam işte o, gerçek değil yani...
-Ben anlamam!  Bu spam sana neden bunları yazıyo? Bunlar nebiçim fanteziler heee!!?
-Püfff...

Birde bu siteler tarafından dolandırılan günümüz abazaları var :DDD  Şikayetimvar.com gibi sitelere yazı yazıyolar sonra :D   Aşağıdakine benzer mesajlar :)
DOLANDIRILDIM: "Sevgili site yetkilileri, bana hergün bayanlardan mesaj geliyordu, gold üyelik alıp 70 tl ödedikten sonra(biz buna domaldıktan sonra diyoruz)  hiç mesaj gelmez oldu. Lütfen yardım edin."
Ahahahaah xDDD  Hak etmişsin arkadaşım sen dolandırılmayı :D  Sana citroensene yardım edemezler daha xD   70tl lik su iç, yada gazoz...

Bu Spam mailleri atan elemanları olurda yakalarsanız, lütfen  kukularına iletken kablo bağlayıp, en yakın trafo dan elektrik veriniz... 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Herkesin başındaki dertlerin başında bu, ıspam mailler. Bunlarla birlikte yaşamayı öğrenicez. Yapcak bişi yok... güzel yazı, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle :)
      Teşekkür ederim.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları