Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Eylül 2012

Ahhh ahhh... Atalarımızın ruhu sızlamıyorsa en adi şerefsiz olayım... Muhteşem yüzyılmış... Bugün arkadaşlarla sohbet ederken ağzımdan çıkan bi söz yüzünden bu yazıyı yazmaya karar verdim. İlgimi çeken, enteresan bulduğum bazı şeyler var.

Mesela ilk olarak Muhteşem yüzyıl dizisini izleyenlerin %80 inin bayan olması, fakat bu bayanların da neredeyse %70inin Osmanlı tarihi hakkında hiçbirşey bilmeyip, diziyi tamamen entrikası için, adeta pembe dizi izler gibi izlemesi...  Şimdi bu yazıyı okuyup diziyi seven birçok bayan bana çemkiricek, fakat babam da olsa doğruları söylemekten geride kalmam...

İşin dahada kötü yanı, tarihimiz hakkında hiçbirşey bilmeyen birçok kişinin bu dizide gördüğü her şeyi gerçek zannetmesi, ve koca padişahı bilinci altında sabah akşam pompacıda pompa yapan biri olarak benimseyecek olmasıdır. Bizim dizilerimiz neden hep böyle olur?  Elin gevuru sittiri boktan birinin dizisini öyle bir yapar ki, offf lan dersin, adama bak... Halbuki adam hiçbir bok yapmamıştır, tam aksine o pompacının önde gideni ve hatta adeta Ümraniye sapığıdır. Fakat adamı halk kahramanı gibi lanse ederler, sadece süperman gibi tayt üstüne don giydirmezler o kadar...

Bizim yönetmenlerimizde de sanırım bi gariplik var... koca padişah hakkında yapılan dizinin %90 ı aşk, entrika ve yiyişme üzerine %10 u ise devlet meselleleri ve savaş üzerine olur mu lan ?   Sanki Osmanlı zamanında heryeri sevişerek aldı xD   Yani bizim atalarımız harbiden çok sevişken adamlarmış biz yanlış tanımışız yada tarih kitaplarımız yanlış yazıyor hacı...

Bizim insanımız entrikalara, tecavüz dizilerine, kayıp programlarına, izdivaçlara ne kadar hastaymış arkadaş... vay anasını yaaa...

-ALO NASA !   AYDA MÜSAİT YER VARMI LAN ?  BEN ORAYA GELİYORUM BURASI ÇEKİLMEZ OLDU...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

1 Yorum ... UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Diziyi hiç izlemiyorum ama bir kadının "haremdeki tartışmaları, kavgaları izlemesi zevkli olduğu için izliyorum" dediğine şahit oldum... Diziyi izlemediğim için ne haltlar dönüyor bilmiyorum ama izlemesek de herkes konuşuyor olduğu için konu hakkında az çok fikir sahibiyim ve sırf bu yüzden izlemiyorum... Tarihe adını "Muhteşem Süleyman" olarak yazdırmış padişahı adeta zillinin teki, aklı fikri oynaşta biri gibi göstermişler... Cahil insanlar da dizideki entrikaları seviyor, alan memnun satan memnun bir durum var. Ne acı.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları