Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Eylül 2012

Bazı siyasi ve dini yazılarımdan sonra birazda tıbbi yazılara el atıp ortalığı bir batırayım dedim :) Efem şimdi bir keresinde hasta oldum, deli gibiyim, yanıyorum o zamanlar çok ateşli çağlarım  xD  şaka lan şaka bildiğin 39 derece ateşle tavadaki hamsi gibiydim ^^
Neyse eniştem geldi buzdolabından buzları alıp laaaps diye koltuk altımla ayak altlarıma koydu... bu sefer uzandığım yerde horon tepmeye başladım.  Fakat 39 derece ateşe  maruz kalıp erimeye başlayan buzların "İsyeeeeeaaaaaağğğğğğnnn" sözlerini duyar gibiydim...

Gerçi ateşliyken bu buz mevzusunu yapmak insanı şoka biliyomuş, belkide ben o zaman şoka girdim ama haberim yok, gerçi şoka girdiğimi farkedersem de şok olurum ya zittir et =)

İşte neyse buz muz derken ateşim 2-3 derece düşmüştü, o anda annem odaya gelip karşıma Sezar misali oturdu, dişi Sezar. Ve beni kızdırmak için çok niyetliymiş gibi bir başladı, Düşman başına!   "Ne zaman evlencen?, kız arkadaşın bile yok, niye kimseye bakmıyosun?, benim torunum olmıycakmı?, kaç yaşıma geldim çocuk sevemiycem mi?" daha neler neler...
Bende sinirleniyorum falan :D  Lan bi baktım annem kızdırdıkça benim düşen ateşim geri çıkıyor :D  Tam az düşüyo, sonra yine annem konuşunca çıkıyo... bi ara IMKB gibi oldu bünye babasını satim...

Sonra merak edip internetten araştırdım... Baaaak burası çok önemli hacı !  sayemde yeni bişey öğrencen çakal :)
İnsan sinirlenince,çok mutlu olunca, aşırı heyecanlanınca, muhtaç duruma düşünce falan vücut aniden oluşan yüksek ısıyı istemeyip "zittir dit lan buradan" diyormuş... İstenmediğini anlayan vücut ısısı "başlarım lan sana, senin gibi vücut olmaz olsun"  diyip kapıyı çektiği gibi derinin altındaki kan damarlarına doğru yola koyuluyormuş... anlayacağınız yüzümüzün falan aniden ısınmasının sebebi buymuş  O_o

Pisuvarınızın hekiminden bugünde bu kadar, sonraki yazılarda görüşürüz. Yani görüşürüz dediysem, siz onu çok şey yapmayın ya...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları