Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Ekim 2012

Alo Eczacı dede, aöf, dede, eczacı dede, eczane, eleman, eğlenceli, insan, iş arayışı, iş başvurusu, muhabbet, sağlık, sağlık sektörü, telefon görüşmesi, yaşlılık, çırak, çıraklık,
Dün internette iş ilanlarına bakınırken (eczanede yetiştirmek üzere eleman arayanların ilanları) bi ilan buldum; neyse aradım falan...
Telefonu genç biri açtı, dedim herhalde eczane sahibi bu. Sonra ilan için aradım diyince "1 dakika" dedi.

Telefona yaşlı bi amca geldi. "Nereden arıyosun?" dedi ama demesi tam 20 saniye sürdü :) Yani cümleye başladığında ne diyeceğini anlıyorum fakat saygıdan öte sözünü kesip cevap vermiyorum; adam söylesin diyorum :) Neyse anladım ki konuştuğum kişi amca değil dede... çünkü bir sonraki safhada şöyle bir muhabbet gelişti;

Dede: - Neeeeeeee iç  içinn buuuğğğaaaaaa  işşş işiiiii istiyooooosuuuunnn,   eeeeeğğğğ....  başkaaağ  başkaaaağğğ başkaaağ çarreen yoooktta ondannnnmıııaaaa yoksssııIIIııaaaa mesleek messs messleeek edinnnmek iç için miiiaağğ ?
Ben: - Meslek edinmek için beyefendi, eczacı yada veteriner yanında çalışıp bu işlerin içinde olmak istiyorum bir yandan da açıköğretimden "laborant ve veterinerlik" okuyacağım.
Dede: - Hmmmmmm..... Eeeeeeeeeaaaaaaaa.. eeeeeğğğğğğğ... eeeeeeeeee... eaaaaaaaaa.. eeeeeeeeeeeeeeee (bu arada ben kendi kendime "lan antonie queen acaba adam kalpkrizimi geçiriyo telefon başında ! diyorum) eeeğğğğ.... Orda  ordaaağ mıııısııın ?
Ben: - Evet evet... burdayım sizi dinliyorum (ninni dinliyorum)
Dede: - O  bölümleriiiii  O   O bölümler bölümleriiiiiaaaaa kapatııcakkklarmış... haberler haberler haberlerdeeeeeaaa söylemiş söylemişlerrrdiiiiaaaaaaa.... eeeeee....
Ben: - Anladım, fakat ben yinede öğrenmek istiyorum eczacılığı.
Dede: - Yaşşşş, ya  yaşşş kaç  kaaaççtıııaaaaaaa ?
Ben: - 25 (bunu söylerken kendimi 90lı yaşlarda, kıçındaki tüm kıllar beyazlamış ve hepsi kıvırcık olmuş hissettim)
Dede: - Bakkk  ba bakkk... bizz on  onnnn onn beeşşş  onbeşş yaşlarındaaaa  yaşlarındeeeeeaa arıı  arııyoduuaaakkk... ammmm ammaaaaa akılllııı usluuuaaa konuş konuşuyosuannn, bey beyefendiaaaa biri birineaaağğaaa benziyos benziyossuaaan... ist istersen bi bi uğraaaa am ama amaaaeeeea ben ben 15 yaş yaşlarındeaaa arı arıyorumeeeeaaa...
Ben: - Anladım beyefendi; tamam o zaman, kolay gelsin.

Bu konuşma, telefondaki dedemin tüm kelimeleri Halil Sezai gibi uzatarak söylemesi, her cümleyi yaklaşık 5 dakikada tamamlamış olması yüzünden sağlam girdi bana  =)
Üstelik içimde de enteresan bi his vardı; "Hasstır yaa, yaşlı başlı adamı boşuna o kadar uğraştırdın yordun telefonda, totoş musun sen?" diye kendi kendimi de yemedim değil...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları