Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Ekim 2012

asosyallik, Asosyalliğin yolu, ağırlık çalışmak, bilgisayar, bunalım, dalgınlık, depresyon, film, internet, komik, oyun, psikoloji, sonuç, stres, tuvalet, unutkanlık, yalnızlık, yol, çay, çay keyfi, Dün başıma öyle birşey geldi ki, anlatınca çoğunuz hassstır lan, öyle şey mi olur, oğlum varya bu adam kesin sallıyo diyeceksiniz, bazılarınızsa tiksinecek benden ^^   Fakat benim ego tatminine, tvlerde ki kilosu 5 tl ye satılan ballara ihtiyacım var mı hacı?  yok... Ben asosyal biriyimdir, yani sanırım öyleyim.


Hani dışarı falan çıkarım ama bu aralar sanırım dışarıya ayda 9-10 kere çıkar oldum hacı(bakkala, markete ve ablamlara oturmaya gitmeleri saymıyorum tabi)

Genelde canım sıkılınca Pcden müziğimi açarım, film izlerim, evde ağırlık çalışırım, çalışırkende bi ara artan yüksek kan dolaşımının pazulara verdiği şişkinliklikle beraber aynaya bakar ve "Cisıst kırayst men, rambo gibiyim" havalarına girer, deri altındaki kan çekilmeye başlayınca o süperman dan geriye kalmış 4 gözlü aptal klark kent e geri dönerim.  Herneyse konu neden buraya geldi.  Heh asosyalliğimi anlatıyodum o yüzden. Şimdi genelde film izlerken, oyun oynarken, çizim yaparken falan hep çayım olur,  ocakta çay yoksa kıyamet alametidir benim için ^^  Tabii sürekli içilen çay insanı sürekli tuvalete getir götür yapar mı? yapar :D

Peki bunu neden anlattımki :S   işte şundan dolayı;
Dün gece örümcek adamın son çıkan filmini izliyorum, saat gece 02:00, mutfağa çay almaya o kadar çok git gel yaptım ki, artık mutfağa her girişimde tabak çanaklar "s.a abimiz hoşgeldin, çaymı gene?" diye bana sesleniyolarmış gibi hissetmeye başladım hacı. Neyse yine filmi izlerken baktım çay bitmiş. Orta odada da ablam yatıyo. Aldım çay bardağımı, şıngır şıngır sallana sallana gidiyorum, kapının kulbunu tuttum, böyle bi 10 saniye falan mal gibi kalakaldım... Hayattaki varoluş amacımı sorguladım resmen... Arada bi "ben gerizekalı mıyım?" diye düşündüğüm geceler olurdu, işte o an bu sorunun yanıtını "kesinlikle öylesin" olarak içten içe verdim.  Elimde çay bardağı ile tuttuğum kol ne yazık ki tuvaletin kapı koluydu.  Ablamsa şok olduğu için içerde ölümüne gülüyodu...

asosyallik, Asosyalliğin yolu, ağırlık çalışmak, bilgisayar, bunalım, dalgınlık, depresyon, film, internet, komik, oyun, psikoloji, sonuç, stres, tuvalet, unutkanlık, yalnızlık, yol, çay, çay keyfi, Ha taksim meydanında çırıl çıplak kalıp kıroların tacizine uğramışsın, ha otobüste sarımsak yiyen adamın yanına oturmuşsun, ha bu durumu yaşamışsın; arada pek fark göremedim. Kendimden soğudum lan resmen...  Fuk mayself...  Hayır daha önce başıma beteride gelmişti, ama onda en azından "Aaaaa gece kalkmışım yataktan, uyku sarhoşuydum tabii" falan diye kendimi avutmuştum ^^  Fakat bunda ne yazık ki kendimi avutabileceğim bi yol yoktu. Bu saatten sonra ha ajdar, ha ben... aynı tas aynı hamam...  Aslında asosyal olmayı bende istememiştim, güvendiğim insanlardan aldığım darbeler getirdi beni bu duruma sevgili okur...

Buradan anlıyoruzki, asosyallik yolu b-k yoluymuş  ^^ Cisıs Kırayst :(

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sanal alemden kopup gerçek dünyaya açılmanın vakti gelmişte geçiyor bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dünya bağlanmama izin vermiyor ki :))

      Sil
  2. Telefonu buzdolabına koymuşluğum yada tabağı çöpe atmışlığım yada yada yada uzar gider :D
    Evet asosyaliz napalım :))

    YanıtlaSil
  3. hep sen bana bak ben sana olmazki haci:)duvara karşı mı konuşuyosun, ablan ne diyo bu duruma:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları