Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Ekim 2012

adminpanpa, batıl, batıl inanç, batıl inanç deryası, cin, değirmen, din, dinler, duvar, emevi, iman, in, inanç, islamiyet, kocakarı lafları, mezar, mezarlık, müslüman, müslümanlık, ölüm,
Hı - hı, çok fazla batıl inanca sahip bi ülkeyiz ne yazıkki efem, çoğu başka kültürlerden, emevi akımlarından falan kalma...

Fakat çevremizde bunlara inanma konusunda çok ısrarcı olanlar mevcuttur. Şimdi bazı batıl inançları örneklendireyim ;

● Mezarlığı parmağı ile işaret etmek iyi değildir. Parmakları ile işaret eden kişilerin parmakları kurur (sağlam fantazi, korku filmi yapılır bu senaryoyla)
● Bir çocuk sürekli ağlarsa o evde mutlaka ölüm meydana gelir. (Alakaya maydonoz gel bize bazı bazı)
● Yatarken çorapları baş tarafa koymak iyi değildir, insan çabuk ölür. (Kokudan olmasın hacı?)
● Baş sağlığına gelen kişilerin ayakkabıları ters çevrilmez.(İpnelik olmasın diye^^)
● Yılan öldürülüp, suya atılırsa ve yılan suda kaybolursa yağmur yağar ve durmaz, seller olur.(Afrika  niye kurak lan o zaman? Afrikada ölmeyen yılan kalmadı ^^)
● Kurt uluyunca ya ayaz olur ya kar yağar. (Dişisine, hey beybi yu ar so  seksiii diye çiftleşme çağrısı yapıyodur hayvan)
● Tencerede su boşu boşuna kaynarsa düşmanlar çoğalır. (Yok artık antonyo bandırabas)
● Üzümün tanesini, karpuzun sap kısmındaki kabuğunun içini yiyenler yetim kalır.(Töbe töbeee :D ben hepsini yiyorum, ağzınızı hayıra açın lan)
● Çocuğun bezleri yabani ağaca asılırsa çocuk yabani olur. (Muahahaah, zuahahaah, züleyhahahaha ahahahaha)
● Tokalaşırken ya da birisine bir şey verirken sağ el kullanılmalıdır, sol el uğursuzluktur. (Sol elle taharet giderilliyo ondan olmasın xD)
● Hamile kadın aş eridiği sırada neye bakarsa doğacak çocuk ona benzeyecektir. (Anneeee, bana hamileyken atlara çokmu baktın anneeeeaaaa)
● Akşam soğan yenen yere melekler gelmez. (Ben olsam bende gelmem)
● Duvar dibinde uyumak iyi değildir, insan çarpılır. (Bende diyorum tipim neden kayık)
● Bir erkek iki kız arasından geçerse köse olur. (O kadar derdi kaldıramaz diyo)
● Ava gidecek kişinin önünden kadın geçerse avlanamaz. Bundan dolayı o kişi ava gitmekten vazgeçer. (Atıpta kadınımı vursun nan)
● Değirmenden ilk gelen unla yapılan ilk ekmeği yiyen kişinin karısı ölür. (Köyün felaket tellalı söylemiştir kesin bunu)

Birde çevremden duyduklarım var onlara geleyim  :D
● Akşam/Gece tırnak kesilmez. (Ulan bunun söylendiği zamanlarda lamba diye bişey yoktu, adam oturup kıç kadar evinde "çat çıt" diye tırnak keserse ertesi gün yemekle beraber yer hepsini :)  Bu eski devirde ışık olmadığı için söylenmiş bi söz)
● Oruçken saç kesilmez. (Haydaaaaaa... Alakaya maydonoz... Kestiği saçını yiyecek mi bu adam? Oruç yemek yersen, su içersen, cinsel beraberlik falan yaşarsan bozulmaz mı?  Saç kesimi ne alaka ? Banyo yapman gerekir ağzına su kaçar diyo bazıları :)  Ağzınız fırat nehrimi nan sizin kapalı tutamıyonuz mu nasıl su giriyo? ^^)
● Ağacın dibine işeme cin çarpar. (Bu klasik zaten, bunu varya eskiden Anadolu'da çiftçilik yaygındı, o zamanlar bi çiftçi "bu sıpalar elma ağaçlarıma işiyo, ben bunları yemem, tiksiniyom" diye uydurmadıysa ne olayım)

Sözümü bitirirken bende bir batıl inancımı yazayım;
● Blog da makale okunduktan sonra yazı eğer beğenilmezse, yorum yapılmazsa, okuyanı hemen oracıkta cin çarpar, sonra iski gelip sularını keser, kafasını tuvalet fayansına çarpar, durduk yere biyerden borcu çıkar, odasına melekler girmez, facebookda kimse pokelemez.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bunun birde ölen zaatlerin türbesinde istenen istekler var. O tarafını atlamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara da başka yazıda değineceğim :)

      Sil
  2. ● Çocuğun bezleri yabani ağaca asılırsa çocuk yabani olur. (Muahahaah, zuahahaah, züleyhahahaha ahahahaha) koptummm. :D

    YanıtlaSil
  3. hehehehe sabah sabah iyi güldümm yaaa gerçekten bu kadar çok mu bu batıl inançlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da çok bu az bile ^^

      Sil
    2. aahh evet benim de bildiğim birkaç tane batıl inanç var.. gerçekten bu kadar çok olmaları şaşırttı beni ..(:

      ama söylemeden edemeyeceğim ben de şu kara kedi muhabbetine aşırı takmış durumdayım.. çok korkuyorum onlardan yaaa :)

      Sil
    3. Valla ben hiç tırsmam kara kedi falan :) Çocukluk yaşlarında bir kediyle yaşadığım paranormal bir olaya rağmen yinede korkumuyorum kediden, inden cinden :) Kafam rahat :D

      Sil
    4. yaa inden cinden ben de korkmam çok şükür imanım o konuda kuvvetlii..
      ama kara kedilerden -aslında bütün kedilerden- korkuyorum vallaaa hem de çookkk fenaaa :)

      Sil
    5. Memleket kedi dolu işin zor :D

      Sil
  4. Ahahahaha bütün gün bloğunuzu okuyup durdum. İnanılmaz keyifli ve eğlenceli.Zaten sizin yüzünüzden inandıklarımı sorgulayarak günaha giriyorum. Neyse günahı adminpanpaya deyip çıkıyorum işin içinden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, sorgulayın efem ben bütün günahlarınıza kabulüm :D Yeter ki sorgulayın, insanın doğasında var aslında sorgulamak ve öğrenme isteği, ama bunu bizi büyütme şekilleri ile köreltiyor aileler.

      He ben kimseye inanma demem, ama inanıyosa da inandığı din üzerine kafa yormuş, sorgulamış ve onda bir eksiklik sezmedi ise yada gönülden inandı ise inanmalı insan, aksi halde kendini kandırmış olur :)

      Sil
  5. siz inanıyor musunuz inanmıyor musunuz belli değil zaten, özellikle de yorum yapanlar
    o konuda imanım tam zaten diyo biri..
    sizdeki deistlikten de farklı bişey zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma ama sacmalamıssın. Iman etmek sadece müslümana özel degildir. Deistide agnostigide imanım tam diyebilir. Bu inancıma bağlılıgım tam, şüphem yok demektir.

      Her din ve inanıstan insan imanım tam diyebilir, bunda bir sıkıntı yok...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları