Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Ekim 2012

6 aylık, afacan, bebek, bebek tutma korkusu, fobi, huy, insan, karakter, korku, kucak, kucağa almak, küçük, oynamak, psikoloji, psikolojik, sevme, tutmak, ufak, yenidoğan, çocuk,
Bilmiyorum bunun psikolojide bi adı var mı?  Fakat ben yeni doğmuş bebekleri, böyle 1 yaşındaki ufaklıkları falan tutamıyorum hacılar. Yani böyle kendimi onları görünce Hulk gibi hissediyorum; diyorum şimdi çocuğu tutmaya çalışırken kazayla inciritim, öküzsem demek ki...

Çoğu zaman kötü oluyo benim için, millete anlatamıyosun. Misafirliğe gidiyorum çocuk seviyolar kucaktan kucağa geziyo falan, bana uzattıklarında bön bön bakıp "ben tutamam yüksek voltaj alanı" diyorum...

Bazıları "tutsan nolcak?", "tutsan ölür müsün?", "dötün mü incinir?", "biyerine bişey mi olur?", "kıçında çıban mı çıkar?", "Sarkozy mi kovalar?" falan diye, Çanakkale de yunanistan bayrağı açan yunanlı görmüş gibi saldırıyolar üzerime :D    Noluyo anasını satim :)   Bi durun ya... Bi sorun bakalım bu adam niye tutamıyo... Ben bebekleri uzaktan sevmeyi seviyorum abi, uzaktan bakıcam, böyle "fındıkmıymış bunun buynu"  "hanimiş bunun pipisi" falan diye sevicem... Arada bi burnuyla oynıycam falan  ^^

Bazı elemanlar görüyorum çevremde, acayip rahatlar, bebekle akrobasik hareketler yapıyolar falan, böyle havaya atıp kapmalar...  Sanki yetenek sizsinize çıkmışlar da bebekle performans gösterisi yapıyolar :)   Kazayla bebek bi düşse nolcak acaba. Ya bebek yere düşüp aldığı darbe sonucu bana benzese ^^   Allah korusun :D
İşte ben bu yüzden pek bebek falan tutamam sevgili okur, eminim aynı dertten muzdarip birileri daha vardır  ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Eyvah eyvah kendi cocugun olunca ne yapacaksın bebekler havaya atıldıklarında çok gülenleri var onların gülmesiylede mutlu oluyo insan olsada sevsem şimdi özendirdin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamana kadar bu sıkıntıyı aşarım inşallah :D

      Sil
  2. erkeklerin genelinde var bu ....üzülme sadece sana mahsus değil yani oda bence yapınızdan kaynaklanıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ya, çevremde bazen görüyorum hemcislerimi, çocukla topla oynar gibi oynuyorlar havaya atıp tutmalar falan. Onlar her havaya attığında ben gerilip içimden "aha düştü çocuk" diyorum :)

      Sil
  3. tutarsın hele bir kendi çocuğun olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmesi bile zor benim için :D Sevgilim olucak ta, evleneceğiz de, çocuk olucak ta, ben sevmeyi deneyeceğim :D Pek oluru yok gibi hehehe

      Sil
  4. seninki en iyisi aslında, psikoloji de adı olsa da olmasa da, "temkin" yalnızca.. ama bi kez ele alınca, ikincisi daha hızlı gelir.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem, bikaç denemem oldu ama hala aynı :D

      Sil
  5. aaa benim o :) ben de çok korkarım bebek tutmaktan.üstelik bir tanede oğlum var ve tabii ki oğlumu taşıdım ama ben de daha sonra oldu bu hastalık. ayy zaten şimdi kocaman oldu artık o beni kucağında taşır :))

    diğer bebekleride tutmayız olur biter :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki sadece erkeklere has değilmiş bu korku :)

      Sil
  6. bende aynen kendi yavrum olursa nasıl ttcam diye düşünürüm hep psikolojide bir sorun mudur bu adı varmıdır öğrenirsen bana da haber ver :D bendede var o meletten :) eşim hep çocuklarla resimleri var benim yok çünkü kucama alamıyorum birşey olcak bir yerine birşey etcem diye ürküyorum kıyamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeh :) Bendensin sende he :) Geçmiş olsun.

      Sil
  7. Çocuğa hadi bişey olursa?
    Yok işte anlamıyolar :D
    Zorla kucağına verdiklerinde de donup kalıyorum çocuğu kucağımdan alana kadar kıpırdayamıyorum :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları