Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Ekim 2012

amca, devlet hastanesi, dışkı, doldur, doldur amca doldur, gaita, hasta, hastane, idrar, iletişimsizlik, komik, laborant kız, laboratuvar, makara, tahlil, test, tüp, yanlış, çiş, ümraniye,
Çoğu hastanede nedense hastalarla çalışanlar arasında büyük bi iletişim kopukluğu var. Sanki hastane görevlilerini silah zoruyla çalıştırıyorlarmış gibi... Ve bu öyle enteresan sonuçlar doğurabiliyoki ozon tabakasının falan delinmesi yanında soğan cücüğü kalır. Mesela bir ara rahatsızlandım, dedim bi gidip baktırayım neyim var, tamponum sağlam mı?(fesatlar sizi), karbiratörüm su sızdırıyo mu? falan diye. Neyse benle beraber yanımda bi amca daha var.

Elemanlar hiçbişey demeden yarışma programında kutu açan kızlar gibi elimize 3-4 ince tüp 1 tanede geniş kap verdiler sevgili okur :) Ben bir ara hastaneye fazlaca gittiğimden hangi kap nedir biliyorum fakat ya amca ?  İşte olay burada koptu, hani soyunma odasında ajdarı çıplak görseydim yada medyum memişle kekonun milletvekili olduğunu görseydim yine bu kadar şok olmazdım. Zaten devlet hastanesinin tuvaleti rezaletti ^^  Tuvaletlere millet kapları doldurmaya girmiş, kalanlar normal o geniş alanda çok rahat böyle zenci edalarıyla işeme zıçma ayinlerine devam edip kaplarını dolduruyolar. Neyse ben kaplarımı kenara koydum lavaboda ellerimi yıkarken gözlerim sırada benle beklemiş olan amcaya yapıştı kaldı :D  Çünkü amcam dışkı için verilen tüpü ve diğer geniş kapı hunharca sidik doldurmuş, Ümraniye belediyesinin aylık kanalizasyon sidik ihtiyacını 5 dakikada karşılamıştı. İşin daha iğrenç yanı ince tüplerden birine yaptığı şeydi, aklım almadı.

Neyse gidiyorum tüpleri vermeye, laboratuvar kısmınada bize uyuzluk olsun diye herhalde çok güzel bi bayan koymuşlar :)   Bizde "hi - hi, şeyyyyy... bu - bu  çişim bu" diye ona tüpleri uzatırken yerin dibine defalarca gir çık yapıp yer tabakasını folloş ediyoruz hacı. Ben tüpleri veriyorum. Sıra arkamdaki amcaya geliyo, ama !   Aman Allahım oda ne  xD  Laborantçı kızın yüz ifadesinden "Fak yu amca, cisıs kırayst" dediğini anlamak çok kolay oldu.
İlk önce aşağıdaki gibi bir muhabbet geçti ;

-Laborant: Amca o geniş kaba ne yaptın?
-Amca: İşedim...
-Laborant: Amcacım neden onada işedin?... İki tüpede mi yaptın ?!  Derkeeeeeeen, amcanın elindeki ince tüplerden birinin dolu olduğunu görür :DDD  Fakat idrarla dolu olan ince tüp gaita için verilen tüptür...  Kızın cilt rengi, poposunu hiç güneşlendirmemiş slovenyalı şişman adamın kıçının rengini alır...
Kız titreyerek;
- Beyefendi onu atın ! Derkeeen oda ne !!!  Yuuuuuuuuuuuuuuuuh :D
Amcanın kafası karışmış olmalı ki hemen oracıkta çiş doldurduğu koca kabı eliyle sürahiden bardağa su doldurur gibi azıcık eğerek diğer elindeki boş tüp e aktarma yapmakta, fakat o arada incecik tüpe sığmaya çalışan lanet olası sidiklerden kaçmayı başaranlar amcanın ellerinden "Yihuuuuuu serbest kaldık, kaçııınnn kaçınnn" diye yürümeye başlamışlardır. Amca aktarmayı tamamlamıştır. Fakat ortada bir epic fail daha vardır; amcanın daha önce dışkısını yaptığı lanet tüp, kan tahlili için verilen tüptür...

Birsürü hastane anım vardır ama belkide bu en iğrençlerindendir, verdiğim geçici rahatsızlık için kusura bakmayın :D

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

5 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. hahahahah.. Seni bulur böyle şeyler oğlum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma valla xD Bişey var bende çekiyorum böyle olayları :D

      Sil
  2. Amcada iğrençmiş ya :/
    Midem bulandı nan :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları