Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Ekim 2012

Geçenlerde bi yazı yazmıştım; müzikle gaza gelmek diye. Neyse o gün yazıyı yazdım falan, internette yazıda kullanmak için yeçineri resmi arıyorum; böyle görselleri tek tek geziyorum falan...

Sonra bitane yeniçeri çizimi gördüm, dedim "İŞTE BUUUAAA"
Neyse resme bi sağ tık => resmi farklı kaydet => masaüstüne kaydet.  Sonra vicdanım sağ taraftan "ŞŞşş hacı napıyon oğlum sen?" diye dürtüklemeye başladı.  Anaaa dedim, harbi napıyorum lan ben?  Adam emek vermiş, oturmuş çizmiş; bende hiç izin falan almadan CART diye ç-alıyorum.

Vicdanımla ben kapıştık bayağı bi.  Bi aduket attı tuşuna basıp kurtuldum, bitane daha attı tuşuna basıp atlattım. Fakat 3.aduketi ağzımın ortasına yiyince vicdanımın "Perfect" yaparak beni yendiğini farkettim hacı :)

Sonra ilk iş resmi PC den sildim, çünkü çizen zaten yabancıydı, birde ondan yabancı site üzerinden çizimini kullanmak için izin istesem cevap vermesi günler sürebilirdi. E kendim de zaten çizerim, fakat acayip bi üşengeçlik vardı, sanki camako kabilesinin koca popolu şefi omuzlarımda oturuyodu. Böylece anladım ki harbiden "emeğe saygı" anlayışı gelişmiş nan bende ^^   Kendimi övmek için söylüyorsam ajdarın şarkılarını 1 yıl boyunca aralıksız dinlemek zorunda kalayım.  Sanırım bende sürekli yazan, çizen biri olduğum ve birilerinin de benim yazı ve çizimlerimi izinsiz kullanması durumunda hissedeceklerimi bildiğim için "emeğe saygı" olayını benimsemişim.

Zaten dikkat edersen "emeğe saygısı olmayan" insanlar genelde boş gezenin boş kalfalarıdır, hani şu kaldırımda saatlerce düşünürken yere balgam atan,  sabahtan akşama kadar burnunu karıştırıp kıçını kaşıyan tipler işte...

Çünkü kanımca emek verip bişeyler yapan insanlar başkalarının emeklerine saygı gösterirler. Haksız mıyım? 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Pörfektliy hacı, tepecikten dipçiğe kadar sana katılıyor ve hak veriyorum. Aduketi yedikten sonra kendine gelmen çok sevindirici kimi zaman bazı şeylerin farkına varabilmek için illaki sille* yemek lazım bi yerlerden ki o zaman doğruya yönelebilelim öyle değil mi ;)

    Emek sarfederek, zamandan feragat ederek içindekileri dışarı çıkartarak(yanlış anlaşılmasın duygusal anlamda) "İşte bu bana ait len böhöhöyt" dediğimiz ve gururlandığımız, hoşumuza giden şeylerin bir başkasının iki hamlede ödeünÇalarak benimseyip kendi alanında yayınlaması çok acı verici be hacı.

    Umarım bunu yapan ergen beyinler ergenlikten, sivilceli dönemden geçerek olgunlaşır da emeğe karşı yandaş olup hak verirler ve saygının anlamını kavrayabilirler.

    (*) :Ense köküne yada münasip vede müsait yerlere yapıştırılan tokatımsı bişey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Aslında biraz vicdan sahibi olan yada üreten insan, zaten böyle şeylerin değerini anlar diye düşünüyorum. Fakat Copy/Paste ye dönen internet alemine sinir olmamak elde değil ^^

      Sil
    2. Katılıyorum. Uğraşan adam halden illaki anlar. Hazırcılığı benimseyenlerse kendi alanlarını etraftan topladıklarıyla doldurarak ön plana çıkma çabası içinde debelenip durmakta. Sinirlen, höykürt, çemkir her türlü etkime ve tepkime olaylarını sırasız biçimde uygula. Haklılığın ötesindesin vesselam..

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları