Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Ekim 2012

aptal, eldivenle severim seni, evlat, fitil olduğum, horoz, kişilik, küfür, küçüklük, mahalle, malak, pislik, sevmediklerim, süzme, uyuz, yaramaz, yetiştirilme, çocuk,
Tabii ki çocukları severiz, fakat bu çocuğa da bağlı sevgili okur :D şimdi genelleme yapıp tüm çocukları seviyorum diyemem.
Çünkü şöyle bi düşündüğümde uyuz olduğum çok küçük ipneler vardı... Mesela bi osman vardı; yok böyle bi çocuk :)


Hani öyle evladım olsun elime eldiven takar öyle severim, bişey bulaşır falan diye... Çocuğun ağzında sürekli küfürler, 2 kelimeden biri "antonieee queen" Sonra yürürken durduk yere sana söverdi, ama yakaladığında tam dövücekken böyle enteresan, tarifi imkansız bi stille "YeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAA" "eeeeeeaaaaAAAAA" diye bağırır, bunu yaparkende burnundaki sümük kollarına doğru komando gibi sallanırdı...Hemen de gözleri yaşarırdı ipnenin,ağzına mıçayım Osman (gaza geldim) xD Ne iğrenç bişeydin lan sen :D

Bide kavanoz dibi gözlüğü olan, tüm gün kedi kovalayan, tavuklara taş atan, büyüklerini gördüğünde "Şşşş ne bakıyon nan!" diyen kazayla dünyaya gelmiş bi çocuk vardı... Onun adını bile bilmiyorum. Fakat ona öyle ayar olurdumki anlatılmaz bişey. Hepte aynı ipneliği yapardı, taş atar yada küfür ederdi. Yakalancağını anladığı zamanda sürekli "sana demedimki ben sana demedimki" diye trolleyip tekrar uzaklaştığında sana tekrar söverdi :D

Bikeresinde horozları taşlarken horozun teki bunu altına aldı "senden çocugum olsun istiyoruuuuuuuum" şarkısını söylüyerek bu süzmenin kafasını deliyodu, o günkü aptallığımla yardım ettim :)  Şimdiki aklım olsa tosunun tekine bolbol tuz yedirir sonra bu çocugu o tosunun önüne atardım  ^^
Bu çocugu bırak eldivenle sevmeyi, uzaktan bile sevmem, deseler ki bu senin çocugun, netten açsalar webcamde bile sevmezdim, lanet beee! pislik!  Böyle elinde bi kürek olucak, bu çocugun ağzına ağzına abanıcan :) Playstation kolunda 3 tuşa birden basıp fatality çekince buna, büyüdüğünde dünyaya zararı dokunmasın diye :)
Meme kanseri gibi düşünün hacılar; erken teşhis hayat kurtarır :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çocuklar sevilir gibi genelleme yapmamak lazım bazı çocuklar var ki beynine kan gitsin diye balkondan tutup sallamalı :D
    Gerçi onlara çocuk demek bile içimden gelmiyo benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk görünümlü Sarkoziler bolca var maalesef ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları