Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Ekim 2012

İnsanlar hayatları boyunca birsürü arkadaş edinirler, herkese hep "Oğlum varya seni kesin arıycam" , "Kızım arada bi görüşelim yaa" diyen olmuştur etrafında. Fakat zamanla bi bakarsınki herkes kabuğuna pusmuş.

Bu lanet facebook'a ilk üye oldugumda bi heyecan basmıştı sorma, işte eski arkadaşlarımı
bulurum, görüşürüz falan diye, bu arada da bunları düşünürken Trt nin eski yıllarındaymışım gibi siyah beyaz çarli çaplin tarzı hayaller kuruyodum. Çünkü çok sevdiğim arkadaşlarım vardı, okuldan,dershaneden ve birçok yerden.

Neyse hesabı açar açmaz baktım zaten eski arkadaşlarda beni buluyo, "Aha lan dedim" işte başlıyoruz. Arkadaşlarımı buluyorum... böyle içimde öyle bi sevinç varki, hani isalsindir de başarıyla altına yapmadan eve kadar gidebilmişsindir, işte öyle bi sevinç...

Fakat duvarın görünen tarafının pembe olduğunu, üstünün güzel, süslü yazılarla kaplı olduğunu gördükten sonra diğer yüzünün çiş,kaka ve "Fuk you biaç" tarzı grafitilerle kaplandığını farketmem çok zaman almadı. Stajyer facebook elemanı aranıyordu ben başladığımda, 1 ay sonra facebooktan istifa etmiş, hesabı falan silmiştim. Çünkü eklediğim hiçbir arkadaşımla iki kelime bile edemedim. Hesaba katmadığım bişey vardı hacı, aradan çok zaman geçmişti, öyle ki Ajdar artık okulunu bitirmiş ve kaset yapıyor, Adnan Oktar tv de kendine geçen sürede kanal satın almış, mankenleri toplayıp müzikli din eğitimi yapıyodu...
En az 50 arkadaşımla "Kardeşim nasılsın? Bi ara görüşelim" tarzı muhabbetlerde bulundum fakat akabinde hep ertelendi ertelendi ertelendi hacılar... Kıçımızın dibinde oturanlar bile bir bahaneler buldu, üşendi yada her neyse... 5-6 ay sonra tekrar facebook hesabı açtım fakat bu sefer çizimlerimi net ortamında yaymak amaçlıydı... Neden mi?

Çünkü insanların arkadaşlık anlayışı gardrop gibi olmuş.  "Heeee bu Abdullah mı yaw?"  yolla friendi... Tamam dursun friend listimde pezevenk, arkadaşım işte ^^   Tamam işte listede duruyo arkadaşız. Bak hemen altında Osman var onlada arkadaşız. Burada tam 400 kişi var hepsiyle kankayız...
Hee ölesin...  Bumu oldu yani artık arkadaşlık anlayışı ?  Resmen tüm anılarımın içine zıçtınız, ben insanların böyle ninja kaplumbağalar gibi mutasyon geçireceğini pek düşünmezdim. Birde herkes birbirine klasik ayaklar yapar "Çok yoğunum"  Lan bi gidin... Sanki beyaz saray sekreterisiniz antonie queen... Bizi nasıl değiştirdiler nan böyle... Misafirliğe gitmeyip faceden çay resmi yollayan sonrada kendini misafirliğe gitmiş sayan, peçeteden kendi imkanlarıyla doğmuş tipler var artık sanal alemde...

Arkadaşlık anlayışı ölmüştür, başımız sağolsun...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Adsız = Mükü :))
    Gerçekten böyle oldu durum hepsi facede ekli veya ben onlarda ekliyim ama yolda gör yol değiştirirler yani gözünün içine baka baka geçip gidiyolar çok gusel yazmıssın bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Sanal alem dostluğuda öldürdü işte :)

      Sil
  2. Bi de şöyle bi durum var çocuğu görsen tanırsın ayıp olmasın diye kabul ediyosun. Sonra 40 yıllık arkadaşın gibi konuşuyo ve giden cevap hayırdır kardeş :D
    Amaan sanal sonuçta o kadar arkadaşın olsa facede görüştüğün 5'i geçmez.
    Arkadaşlık diye bişey de kalmıyo haliyle..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları