Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Ekim 2012

anahtar, arka arkaya, aynı gün, açık unutma, bahtsızlık, berbat, bozulma, dışarda kalma, ev, felaket, felaket günleri, gün, insan hayatı, istanbul, kaza, olay, sinir, stres, trabzon, şanssızlık,
Evet evet... ben bunlara felaket günleri diyorum. Nedir bana göre felaket günleri sevgili okur?  Hmmm, izah edeyim; hani böyle herşeyin arka arkaya geldiği günler olur ya, heh işte o günlere verdiğim isimdir bu hacı.

Mesela bigün sabah uyandım evde tekim, dedim ya bi çay demliyim. Neyse çayı demledim, baktım dolapta kahvaltılık kalmamış, somalili çocuklar gibi boş dolaba bakakaldım.

Evden çıktım bakkala doğru gidiyorum ama böyle içimi kemiren bişey var, sanki içime lucifer girmişte aptal avrupa filmlerinden bi peder fırlayıp şeytan çıkarma ayini yapıcakmış gibi...  Alışverişi yaptım eve bi geldim, aha !  Anahtarı evde unutmuşum... E ocağında altını yakmıştım çıkarken çay kaynıyo...
 Tek tanıdık olan eniştemin evine doğru yardıran adamlarla koşuyorum, böyle bi ayak giderken diğer ayak gelmekte olan ayağa bakıp "Şşş çok yavaşsın la" diye makara yapıyo.  Neyse nefes nefese eniştemlere gittim. Genelde %90 evde olan eniştem ogün evde yok  :)   Tekrar yardıra yardıra eve geri koştum. Baktım eniştem haber almış geliyo diğer taraftan. Enişte dedim NAAABICAZ ?  Çünkü eve bişey olursa babam Trabzondan gelir gemide topladığı balıkları tek tek dötüme sokar, bide sağlam çenesi var :D  yaşamım boyunca kafama kakar durur xD
Boş kola şişesi istedi, dedim herhalde eniştenin kafası güzel napıcak şişeyi. Kesip kapıyı açıcam dedi. Neyse getirdim şişeyi kesti bi kısmını katladı bizim çelik kapıyı Laaaps diye açtı. Tesisatçı olmak böyle bişey mi hacı nan? =)   Bi insanın elinden her işte gelmez ki yaw... Neyse içeri girdim,

Dedim la şu kahvaltıyı hazırlıyım artık, ama enişte de sandalyeye oturmuş benim durumuma gülüp duruyo biyerleriyle. Lan yumurta tavasını çıkarttım yumurtayı bi kırdım; Haydeeeeeeeeeeeee !  Yumurtanın içi resmen yemyeşil çıktı...  Vay arkadaş... Bendeki bu şanssızlık varken ben çöle düşsem bırak bi kutup ayısını sanırım 5-6 kutup ayısı beni elden geçirir...


anahtar, arka arkaya, aynı gün, açık unutma, bahtsızlık, berbat, bozulma, dışarda kalma, ev, felaket, felaket günleri, gün, insan hayatı, istanbul, kaza, olay, sinir, stres, trabzon, şanssızlık, Fakat daha beteri 3-4 yıl sonra eniştemin başına geldi xD    O anlattı ben güldüm şerefsizim ^^  Çünkü buda onun felaket günüydü :)

Trabzon'a gidiceklerdi fındık toplamaya, doğal olarak tüm kapıları kapatıp, dolabı boşaltıp fişten çekti ve gitti. Fakat unuttuğu bişey vardı.


Dolabın buzluğunda bize getireceği bi poşet hamsi kalmıştı ; ve enişte 1 ay kadar sonra geri geldi, evde bi koku var, ama nasıl bi koku :D   Sanki hizbullah eniştenin evine 5-6 kişinin cesedini gömmüşte içerde çürümüşler gibi ^^  Buzluğu bi açmış, balıklar öyle bir kurtlanmış ki, zannedersin ki kara büyücünün teki gelmiş eve kurtçuk summonlamış :D   Dolabı evden dışarı çıkarmış, enişte hortumla dolabı yıkamış fakat ne fayda :D  O koku gider mi öle? :)   8gün falan dolap dışarda kaldı, bu süre zarfında en az 7 kere 40 çeşit temizlik zımbırtısıyla temizlendi...
Eniştenin bunları yaşadığı aynı gün durduk yere TV si bozuldu :)  Sonra bi baktı, uydu cihazıda bozulmuş :D
Köydeyken biraz parasıda kaybolmuş :D

Neyse sinirden ölüyo tabi, kahvaltılık almışlar yol yorgunu olduklarından, sevgili ablam yüksek zekasıyla açamadığı poşedi bıçakla açmaya kalkışmış, fakat bıçağı poşede ters takmış, kesmek için yukarı doğru asılıyo :D  Birden poşet kesilince serbest kalan elle beraber bıçak ablamın gözü ile burnu arasına "VICKKK" diye girmiş :D   Assassin getirsen öyle yere o bıçağı sokamaz şerefsizim :)   Bi gittim ki burnunun üstü delinmiş, resmen kemiğe kadar saplanmış :D   Bu kadar şeyden sonra eniştemi gördüm yolda yürürken, adam öyle bunalmış ki sinirden kuduruyo :D  Bi an dedim lan belediyeyi arasamda enişteyi sakinleştirici tüfekle vurdursam mı ?...

Herkes mutlaka böyle şeyler yaşamıştır , fakat bana çok garip geliyo. Sanki birikmiş fatura ödermişsin gibi birikmiş felaket yaşanır mı lan? =)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Vicdansız ablanın o durumuyla dalga geçilir mi :D
    Cidden oluyo arada ama eniştenin hali çok kötü olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma eniştemin evi öyle bi kokuyodu ki yok böyle bişey ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları