Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Ekim 2012

Geçen sene yine İstanbul'da evde tekim, yine diyorum çünkü sağolsun babam sürekli denize gidiyo, annemde Trabzona ^^
Neyse tabi erkekte olsak doğal olarak evi temizlememiz lazım dimi ? Biraz bulaşık birikmişti, evde dağılmıştı falan. Ev tinerci odasına benzemeden şuraları bi toparlıyım dedim. Hiç unutmuyorum o arada da "Snoop Dogg" nigg@mın Vato parçasını dinliyorum, aldım ne kadar makara parça varsa çalma listeme; başladım temizliğe hacı ^^

Effa iffifa fien snupppp  vega ma luuup diye söylenirken bi yandan evi süpürüyo bi yandan boogie yapıyorum xD Sıra bulaşıklara geldi.

Dedim adam gibi yıkıyım, böyle bastıra bastıra yıkıyorum bardakları  =) Bi ara bi fincan aldım elime, böyle bastırarak ağız kısmını ovuyodum, elimi oval çevirmeye başladım bi baktım "CART" etti. Aynen kumaş yırtılma sesi gibi. Cisıs kırayst men dedim, ne oluyo anasını satim.

Meğer fincanın kenarında ufak bi kesik varmış. Anam elimi bi çıkardım, sanki warlock büyüsü yapmışım da corruption tickliyomuş gibi kan akıyo, serçe parmağımla yanındaki parmak birbirlerine küsmüşler. 2 parmağın arası bi yarılmış, marmara fay hattı gibi olmuş. Ne yapıyosam kan durmuyo, zaten durması da imkansızdı çünkü feci yarmış et görünüyo içerden ^^

Elimi güzelce sardım o arada kankamı arayıp "C'mon nigga elimi kestim" dedim, hala hiphop müziğin etkisi altındaydım hacı ^^ Gittik Ümraniye devlet hastanesine. Elime sardığım bez kıpkırmızı oldu, mezhabadan bişey çalmışım da elimde saklıyomuşum gibi kan damlıyo artık pıt pıt. Gitti güzelim  ARH+ kanlarım :(

Neyse asıl ekşın şimdi başlıyo. Doktorun odasına bi girdim. Sevgili doktorumuzun tipi biraz enteresan geldi gözüme. Ne oldu? dedi. Bulaşık yıkarken kestim dedim. Dikiş atmam lazım ama istersen uyuşturucu iğne yapayım yada direk dikeyim dedi. Bide bana soruyo antonie queen.... Ben ne biliyim! Dedi ki uyuşturucu iğne çok acıtır onuda yaparsak boşa 2 kere canın yancak, bunu direk dikelim. Ulan bi enteresan oldum, kendi kendime diyorum ki "Danamıyım lan ben?". Siz uyuşturun bişey olmaz dedim, yok yok hemen dikicem kafanı diğer tarafa çevir dedi. Adam 2 parmak arasından dikiş iğnesini soktu, 2 deri arasından geçirip yırtık don diker gibi "Cırt cırt" diye ipi çekti. İçimde öyle bi his oldu ki böyle, acıdan dişlerim uyuştu. Bi baktım benim beyin mavi ekran hatası vermiş, bayılmışım acıdan hacı. İşin komik yanı ise askerde kapalı böbrek ameliyatı olurken "Muahahaah nihaahah" diye gülüyodum bir buçuk saatlik ameliyatta, bu götoş bi ufak dikişte kurbana girer gibi girip bayılttı beni.

Gözümü açtım, baktım emo doktor sağlı sollu tokatlıyo beni, iyimisin? diyo. Bi yandan da hala canlı canlı dikiyo totoş :D  Doktorların işine belkide hiçbi işe duymadığım kadar saygı duyarım, çünkü harbiden çok zor  anlatılacak gibi değil...  Fakat bu kadarda vurdumduymaz bi insan olamaz, süreklide azarlar gibi konuşuyo zaten. Uyandığımda az daha "Senin gibi doktorun antonie queen" diyecektim zor tuttum kendimi hacı... Dedim adam sonuçta elimizi dikiyo ayıp olmasın, bide şimdi küfrederim gözü döner; elimi tutar dötüme diker  xD

Bunca yıllık hastalık hayatımda bu kadar Götoş bi doktor görmedim ben... Sanırım ağrı kesici yapmak istememesinin sebebide Dr.Emo panpamın o ağrı kesicileri gider olarak yapmış gibi göstermesi ve moneyleri cebe atarak o meşhur "Money in the bank nigg@" şarkısını söyleyecek olmasıydı...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Doktorları genelde sevmem ama bu da tam bipmiş :D

    YanıtlaSil
  2. yeni olmuş sandım değilmiş ama yine de geçmiş olsun:( cam, fincan kesikleri çok acıtır bilirim:( ama bu adam doktorluk diplomasını acaba bakkaldan mı almış? Ya da hani filmlerdeki gibi üzerine yalancıktan beyaz gömlek giymiş bir sağlıkçı filan mıydı? Doktor yemeğe çıkmış yarım saate gelmez o arada doktorculuk oynayıp hava mı atayım dedi..? :))valla bir araştırsaydın keşke yok doktorsa elin iyileşince şöyle arkadaşlarınla bir olup, kamerasız vs. bir tenhada kıstırıp bir güzel pataklamalıydın bence:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sorma, aynı soruları bende çok düşündüm :D Pataklamayı daha elimi uyuşturmadan dikmeye kalktığında düşündüm de, napayım el mahkümdu :) Sonrada sinirim geçti :)

      Sil
  3. farkındayım yorumları geç yapıyorum ama yazıyı yeni okudum, zaten seni de geçen sene keşfettim, arada bir bakıyorum yazılarına.. doktorlar her ne kadar ilaçla tedavi etse de ilaçların fazladan kullanımına karşıdır.. genelde çocuklarına vitamin, mineral ve antibiyotik vermemeye çalışırlar, yakınlarına dayanabildikleri süre içinde ağrı kesici bile vermezler.. yapacağı iğne zaten çok yakıcı bir şey.. hem o acıyı hissedip hem de vicuduna ilaç almandansa tek seferde dikiş acısına katlan demiş, bence doğru yapmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum da uyuşturucu verse en azından bayılmazdım yahu xD

      Sil
  4. bu arada müjde dural ın yorumunu yeni gördüm ve çok üzüldüm, ailesinde bir sağlıkçı veya doktor olmadığı çok belli.. biz bu ortamda saygı sevgiden bahsedip, şiddeti kınıyoruz ama bu yorum bloga hiç yakışmamış, hiç bir doktor bile bile bir hastaya zarar vermez, hele acilde dikiş atan bir doktor bunu asla düşünmez.. organ mafyasına karışmış vicdansız bir cerrah belki (çok çok az) ama acilde nöbetten nöbete koşan, hastası öldüğünde dayak yiyen, şiddete maruz kalan bir doktor asla...
    nedense toplumda sağlıkçıların çok kazandığı özellikle doktorların haksız kazandığı gibi bir algı var.. devlette çalışan uzaman (dikkat edin 22-23 yılı okuyarak geçmiş)bir doktor günde ortalama 80 hasta bakıp (8:00-17:00)ay sonunda dönerlerle birlikte toplam 7-8 bin civarında alıyor, öğle araları herkes gibi yemek yemek, birşeyler içmek, inançlıysa dini vecibelerini yapmak gibi hakları var (12-13 veya 12:30-13:30), doktor yemek yemesin, dinlenmesin mi, yerine göre bankada veya diğer devlet kurumlarına saatelerce beklediğimiz oluyor..
    tıpa girerken alınan puanlar belli, okurken ve çalışırken çekilen zahmet belli şimdi soruyorum, maddi manevi ihtiyaçları tam karşılanmayan doktor hastaya nasıl kaliteli hizmet verebilir..
    kimseyi rencide etmek istemem ama öğretmenler haftada 15 saat çalışarak en az 2-2,5 bin alıyor yani doktorun üçte biri oluyor, çalışma sürelerini orantılarsak doktor kadar kazanıyor ama nedense herkes öğretmenlerin az kazandığını ve dahasına ihtiyacı olduğunu söyler, saygı duyuyorum kutsal bir meslek ama neden sağlık çalışanlarının üzerine bu kadar geliniyor anlam veremiyorum..
    ne demek efendim kameraların olmadığı bir yerde kıstırmak ve pataklamak, :)işaretini koymak bunu espiri yapmaz çok ayıp olmuş, umarım bir gün bir doktora muhtaç kalmazsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınganlık yapma hocam, ben kendim zaten sağlık sektöründe çalışıyorum. Biliyorum doktorun hemşirenin neler çektiğini. Fakat biz burada makara yapıyoruz :) Ciddiye alarak okuma yazıları burası mizah blogu.

      Bir de şöyle bir durum var, hasta hak ve sorumlulukları kanunu var sağlık yasalarında. Benim hasta olarak uygulanacak tedavi hakkında önceden bilgi almam "zorunlu". Yani öyle zank diye ipi elime geçirip dikmeye başlayıp beni bayılttıktan sonra, ayıldığımda "iğne yapsam acırdı" demek en başta hasta haklarına ve yasalara aykırı bil isterim. Doktorun bana sorup benden onay alması gerekirdi müdahale için. He ben deseydim ki iğne yapma acır, o zaman dikmeye başladığında bayılsaydım kendim ettim kendim buldum derdim :)

      Sağlıkçılara da, eğitmenlere de saygım sonsuz. Doktorlara uygulanan şiddete de, şiddetin her türlüsüne de başta ben karşıyım ve neler yaşadıklarını zaten sağlık sektöründe olduğumdan ve medyadan biliyorum.

      Sil
  5. alınganlık yapmıyorum ya hu genelde var bu bakış açısı.. makaradan da olsa kıstır patakla falan olmadı..
    neyse sağlık sektöründeki yeni işinde başarılar:) dikkat et hasta ve yakınlarından dayak yeme:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları