Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Ekim 2012

triceratops,dinozorlar,dinosaur,dinozor,brontosaurus,prokompsognathus,quetzalcoatlus,tebeşir devri,araştırma,manyaklık,delilik
Bilmiyorum böyle benim gibi başka arızalar var mı? Çünkü beni merak sardımı harbi sarıyo. Ama böyle benimki genelde çevremdeki insanlar gibi lafta kalmıyo, şimdi bazı örnekler vericem benim hakkımda bu admin deli, insan değil, yada harbi süzük gibi ön yargılarda bulunucaksınız hacılar ^^

Mesela lise yıllarımın başında Jurassic park filmini izliyorum, böyle T-rex ile Triceratops 'un savaşını falan, izleyip gaza geliyorum resimlerini çiziyorum; babamda kenardan "antonie quuen evladı A4 leri çizip çizip ziyan etme" diye sövüyor...  O arada bende böyle bi içsel kemirti, donunun içine ajdar kaçmış gibi.  Bi an dank ediyo "Acaba Dinozorlar var mıydı?" Haydaaaaa....  Ödev verseler kitap açmaya tenezzül etmeyen ben evdeki tüm meydan larousseleri, gelişim haccetteleri cilt cilt gezdim, oda yetmedi kütüphanelerde yattım kalktım.  Ya bir merak sarmıştı ki sorma gitsin, tutturdum kendi kendime tüm dinozorları araştırıcam falan diye.  Tam 2 yıl, dile kolay tam 2 yıl dinozorları araştırdım  xD  240 ı aşkın dinozor türünü iskeletlerine kadar bulup hepsini çizdim, notlarını aldım falan :))   Neyse şimdi bu deliliği bırakıp 2. merak konusuna geçeyim...

cin,cinler,cinler alemi,cinlerle ilgili,cinleri araştıran,cinler var mı?,cinler boyutuYaşadığım bi olay sonrası bende böyle bi 3 harfliler korkusu var :)   Tutturmuşum bi cin de cin. Hala böyle acayip korkusu olan "adını söyleme duyarsa gelir heaaaa" gibi batıl inançları olan hacılar var =)  Neyse efem cin korkusuyla bayağı bi yaşadıktan sonra yine bi kaşıntı hissettim, bu sefer böyle bi medyum memiş kaşıntısı hissettim ensemde. Dur dedim yine.  İçten içe "hastır" dedim, yine merak sarıcak... ondan sonra 1yılı aşkın süre başka hiçbir işim yokmuş gibi cinleri araştırdım :D  ama öyle böyle değil :D  en eski kaynaklarına, yazılan kitaplara kadar  =)   Sonra bi baktım "Anaaa korkmuyorum; ki zaten araştran insanın sonunda varacağı kanı korkmaya gerek olmadığı kanısıdır"  Neyse, böyle hani yoldasındır, hiç tuvalet yoktur (lavabo diyenlere ayar olurum) böyle büyük abdestini tuta tuta yürürsün, o baskısını ilerlettikçe senin istemeden yürüme hızın yavaşlar, sen yürümeye devam edersin, deli gibi terlemeye başlarsın zorundan :D  Sonra zar zor eve vardığında birikmiş tüm borçlarını yatırırsın, böyle anlatılamaz bi sevinç ve rahatlama olur ya, heh işte bende bu cin mevzusunu araştırdıktan sonra böyle rahatladım   =)

ufo,ufolar,sirius,uzay araştırma üssü,ufo gerçeği,ufolar var mı?,ufoları araştıran,ufolar hakkında,dünya dışı yaşamSonra birdiğer merak sardı, çünkü bana rahat batıyodu, yada araştırmayı çok sever olmuştum. İzlediğim bir Ufo filmi sonrası, ve Trabzon'a birkaç aylık gidişimde şahit olduğum birkaç ufo vakası sonrası (ister inan ister inanma çokta fi-fi) araştırmaya başladım bunu da. Ufolar var mı? diye bi araştırmaya başladım Offff.... tam 2 yıl hacı =))   Öyle derin araştırdım ki  gizli Fbı belgelerinden tut, dünya çapındaki kaçırılma olaylarına (örneğin roswell), dünya üzerindeki ufo düştüğü tespit edilen büyük enkazlara, bazı olaylara maruz kalan insanlara kadar... Yalnız bu kadar araştırmadan sonra bişeyi farkettim, Pc başında sandalyede oturmaktan popom dikdörtgen olmuştu, artık oval değildi, karşılıklı iki kenarı birbirine eşitti =)

Yok la yok makarasına yazdım onu durun :D   Farkettiğim şuydu, araştırdıktan sonra harbiden rahatlıyodum, çünkü beynimi kemiren o düşünceler artık yoktu.  Hee tamam diyodum bu böyle şuda şöyle falan...

Fakat kendimle her zaman çeliştiğim görüşlerim oldu. Mesela bu kadar araştırma nerede işime yarayacaktı ?  Hiçbiyerde... Birisi için önem arzeder miydi? Hayır...  Peki araştırırken ben keyif aldım mı?, merakımı giderince huzuru buldum mu?  HELL YEAH !!!

Keşke çevremdeki biçok insanın merakı "acaba o ona ne dedi", "aaa o neden ona öyle demişki", "sana bişey dedimi, acaba ona ne demişti" şeklinde başkalarının ne yaptığını merak edip b-k atmak yada deşmek için değilde benim gibi lüzumsuz gibi görünen şeyler üzerine olsaydı... Belki bunları araştırırken zamanımın çoğu boşa gitti, belkide prokompsognathus'un boyunun 0,5 metre olması, fbı nın kaçırılma olaylarının üstünü örtmesi, humaakill in bazı kaynaklarda devlet cini olarak geçmesini öğrenmem argo tabirle bi b-ka yaramazdı, ama en azından kimsenin özelini merak etmedim...

Saat olmuş gece 03:16 önümde çay şu yazdıklarıma bak...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

5 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aslında bu yazı birazda benim normal olmadığımın kanıtı gibi :)

      Sil
    2. sölüyosun zaten arızaymışsın ya.
      :))))

      Sil
    3. Evet, işte bu yazıda tescilli kanıtı oldu sanırım :D

      Sil
  2. Biliyormusun senin yazilarinin cogun okudum ,neden bilmem,sen burdaki tek dostumsun deye bilirim .

    Biliyormusun yazilarini okumazdan evvelde beynim sanki bana alrm veriyormush gibi ...bir hiss var idi...bilmem neden deli oluyordum neyinse yanlish gittigini saniyordum ve en azindan mitolojileri okumaga bawladim ve hepsinde benzerliklerin oldugunu anladim ve simdi beynimin bir kremden farki yok....bende cizmeyi severim bence bu bir dehaligin simgesi...cok az insan guzel cize bilir bence ....Su anda muslumanlikla deist arasinda gidib geliyorum...birazda okuyub tam kararimi vermek istiyorum...arkadashlarimin Universitedeki professorlerimin cogu deist veya ateistdir...ve bence nedense ben neyinse yanlish gittigini beynimin bana bir seyler soylemek istedigini biliyorum...sadece biraz zaman lazim...yazilarin da gercekin olub olmadigini bilmiyorum cunku bir seyi bilmek istiyorsan gidib arasdiracaksin oyle diyilmi? simdi bende yazdiklarini okuyub arasdirmak icin 3 gundur netdeyim...mitoloojiden tutmus etnopsikolojiye kadar okuyorum.....

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları