Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Ekim 2012

Bayram, büyükbaş, cehalet, film, ibadet, İbadetin böylesi, inek, kesim şekli, kurban, kurban bayramı, kurban kesmek, kurban vakası, müslüman, testere, yamyam, yanlış, yanlış uygulama, öküz,
Çocukken kurban bayramı olduğunda babamla sabahları kalkar namaza gider, sonra komşularda kavurma yer, akrabaları falan ziyaret ederdim. Çocukluk işte, kesilen hayvanlara üzülürdüm falan.
Müslümansan tabi ki bu bi ibadet, fakat bu aralar yine çocukluğumdaki gibi üzülür oldum be hacı :)  neden dersen, şöyle izah edeyim;


Dün ablama doğru oturmaya gidiyorum, yolda 3-4 tane yamyam, sanırım kökenleri afrikanın kabilelerine dayanıyodu... Bi ineği almışlar ortaya, yatırmışlar araba yoluna, ayırmışlar kafasını falan, kesip biçmeyle uğraşıyolar.  Fakat problem nerede?  Problem şurada , testere filmi tekrar vizyona girmiş, hemde büyükbaş hayvanlar için tekrar çekilmiş halde. Ortadaki ineği parça pinçik ediyolar fakat hemen arkalarına bi inek bağlamışlar; inek o kadar yakınki 2 metre arkadan gözleri pancar kadar olmuş bunları izliyo...

Hani testere filmi izlerken gerilen, korkan insanlar olur ya, inekte o hissiyatı yolda yürürken baktığım 4 saniyede sezdim. İneğin izlediği korku filminde ,uzaktan akrabası olan diğer ineği gözünün önünde yere yatırıp kafasının derisini yüzmekle meşgul olan koca popolu bi kadın, "Leaaaaaa yardım etsenize anuna going ben tekmi kesecem bunun bacaklarınıııııı !" diye bağıran ön çenesinde 4 diş eksik, bıyıklarında çorba artığı olan adam, sağında ve solunda hayvanın derisini yolda durmuş 2 yana asılarak geren apaçiler vardı...

Şimdi bu ibadetin şekli bumu?   Yani bi hayvanın ağzının içinde diğer hayvanı göstere göstere "Aha bak aha kesiyoruz antonie queeen!" diye kesmek mantıklı mı?  Ben o ineğin yerinde olsam bi yolunu bulup ipimi koparır, o koca popolu kadının sırtına bi kafa atıp üstüne zıçardım, önümde arkadaşımın kafasını kesmiş oynuyo diye...  Kurban kesiyosunuzda bağlayın bari diğer hayvanın gözünü, yada az uzağa biyere bağlayın da görmesin o görüntüyü... Yanlışsam yanlışsın diyin arkadaş.  Enteresan ya, harbiden testere filminin yeni versiyonu çıktı sandım bu manzarayı gördüğümde. Afişi bile gözümde canlandı bi an;

"TESTERE RELOADED, CRAZY ANİMAL BUTCHER"  26 Ekimde sinemalarda, biletler mahalledeki büyükbaş hayvanı diğer ineğin gözünün önünde parça pinçik eden süzme insanlarda, Sakın kaçırma nigg@ !!!

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Valla o hayvanları görmemek için dışarı çıkmazdım küçükken..
    Bayıltmadan öldürüyolar yazık be
    Gerçi mezbahanelerde de çok önemsemiyolarmış yazık

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları