Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Ekim 2012

adminpanpa, aşk, aşksız, eş, geyik, geyik muhabbeti, güldürmek, gülmek, ilişki, ilişkiler, karı koca, kız, kız arkadaş, kız arkadaş geyikleri, makara, sevgi, sevgili,
Benim için çok garip bi durum, fakat zannediyorum insanlar bana takılmayı, kızdırmayı falan seviyolar. Çünkü ne zaman samimi arkadaşlarımla, kuzenim ve eşiyle (kulakları çınlasın) muhabbete başlasam, sohbet hep sonunda "Abdullah ya kız arkadaşın şöyle olursa, ya şunu isterse..." tarzı sorulara gidiyo. Ne var arkadaş bi insanın 7 yıl sevdiği birinin olmaması çokmu garip bir durum hacılar xD

İlla şıpsevdimi olayım? =)
Neyse şimdi arasında mültecii gibi kaldığım bu muhabbetlerden bazı örnekler;

X: -Oğlum hala bulamadın mı lan birini?
Ben: -Bulmak derken?  bişey mi arıyorum ki?
X: -Lan oğlum çevrende o kadar kız var az gözünü aç işte...
Ben: -Hee oldu... zaten hepside "Behlülümüz gelsede bizi bulsa" diyodu...
X: -Olum bu gidişle varya senin kız arkadaşın 40 lı yaşlarda biri olur...
Ben: - Ya bi zittir git...
X: Valla bak... 

Sonra muhabbet her zaman olduğu gibi ya şöyle olursalara sarar :)  örneğin;
X (Şahıs)
Xa - Xc (X kişinin arkadaşı, yandaşı, eşi, dostu yada herneyse)

X: -Ya kız arkadaşın bıyıklı olursa? naparsın?
Ben: -Nasıl bıyıklı? Manyak mısın nan?
X: -Bildiğin bıyıklı işte, hemde cCc bıyığı :D
Ben: -Senle evlendiririm...
Xa: -Tamam diyelimki kızla biyere gittiniz... 500 milyonluk yemek istedi. Naparsın?
Ben: -Bilerek mi gittim bilmeyerek mi? :)
Xa: - Diyelimki biliyodun !
Ben: -Nan ne kadar maaş alıcazki 500 tl yemeğe verelim :)  hee ama dersen ki habersiz oldu, hesap ergen sivilcesi gibi birden patladı, o zaman yapıcak bişey yok ^^
(Bakılır ki ben makaraya alıyorum, gülüyoruz falan, bu sefer iyice pisleşmenin yolları aranır)
X: -Ya bırak şimdi. Tamam... Diyelimki kız kakasını donuna sürdü, sana burnuna sür dedi... sürer misin?
Ben: -Niye mal mı kız arkadaşım ?
Xa: -Ya söle işte sürermisin, sürmezmisin?
Ben: -Ne sürücem lan, sıpha terapisi mi bu antonie quuen !
X: - hehehehe... tamam... diyelimki kustu... kusmuğunu geri yedi... naparsın. sonra bide öpmek istedi diyelim ?
Ben: -Bişey sorucam?
X: -He?
Ben: -Benim bu olası kız arkadaş size kalsa ilerde kendi kakasını da yicek sanırım... amacınız ne ^^
X: -Ya sen söle işte... diyelim kusmuğunu yedi sonra öp beni dedi...
Ben: -Açar kendi kıçımı öperim oldu mu!?
(Yavaştan hiddetlenirim, miroğlunu izlemiş ergen triplerine dalarım adeta)
Xa: -Tamam dur dur... Diyelimki çok şişman... yani baya şişman 130 kilo falan... naparsın?
Ben: -Niye evlenmeden önce görmemiş miyim kilosunu?
Xa: -Ya diyelimki evlendikten sonra oldu? naparsın?
Ben: -Napıcam lan, ona yapcak bişey yok, zayıflasın diye teşvik ederim, spora gideriz falan... ama diyosan ki göz göre göre 130kiloluk birini sever misin?, açık söliyim sevmem, ben malmıyım da sürekli diyet yapıyorum 1 gün ağırlık çalışıyorum diğer gün koşuyorum... herkes kendine bakıcak...
X: -Olum senin karın varya, kesin senin aksine mendebur, sinirli bişey olur, sürekli vır vır dır dır...
Ben: -Lan arkadaş bırakında ben düşeniyim ya...
Xa: -Tamam tamam heheheeh - hhaahah
X: -Ki ki ki ehi ehi ehi...
(5dk sonra yine dayanamazlar, mesella tv de salak bi bayan görürler)
X + Xa: -Ya eşin böyle olursa?
Ben: -aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !   Ben gidiyorum iyi akşamlar ^^
Xc: -Oğlum kızma lan takılıyolar sana sevdikleri için...
Ben: -Biliyom biliyom :) (nedense tüm sevenlerde beni sevdikleri için gömüyo, anlayamadım gitti)

Siz siz olun böyle muhabbetlerin ortasında kalmaktan kendinizi koruyun, yoksa eve gidip başınızı yastığa koyduğunuz an "hassktr, ya dedikleri gibi olursa!" diye triplere girebilirsiniz, benden söylemesi ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu daha öncemi yazılmıştı? İlham kaynaklarını tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Şişt üstümüzden prim yapma kuzen:) Yasal haklarımı kullanırım XA olarak:D

    YanıtlaSil
  3. hehehehehe... şimdi sevdiklerinden uğraşıyor desek bu nasıl sevgi ya. Hadi onu geçtim nasıl bir düşünce yapısı var bu arkadaşların. Hahahaha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EHehehe :D Dertleri beni kızdırmak :)

      Sil
  4. Bu salak sorulara, baya baya güzel cevaplar vermişsin. senin kuzenler neyin kafasında, yani ne içiyorlar:) Ondan sana da verip öyle sorsunlar bak neler oluyor. Kakasını, kusmunu niye yiyesin. O kadın kadın değilde, ne yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maksat beni kızdırmak olsun kuzenle eşi saldırırlar sağdan soldan :) Ama severim onları kardeşim gibiler :) Bilerek salakça soru buluyolar ben sinirleniyim diye :D Yoksa onlara kalsa benim evlenmem gereken bayanın iğrenç bişey olması gerekir :D

      Sil
    2. İnadına adrina lima gibi birşeyle evleniyormuşsun:) suratlarının şeklini görmek isterdim:) kuzenleri tabi seviyoruz :)

      Sil
    3. =) Nerede bende o şans, yarısına bile razıyım :DDD

      Sil
  5. O değil benim midem bulandı nan :/
    Bu kadar bekledin taş gibi olur umarım :D
    Kınamayınız :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahueheuhe ağzından bal damlıyo :DDD

      Sil
  6. Öyle bir kadın var mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar şansız olamazsın hepsi bir kadında olcak oda seni bulcak zor iş :D Eskiye döndümyeniler yetmedi:D

      Sil
    2. Şanssızlık benim göbek adım :)
      Tam 492 yayınım var şuan merak etme yeter uzunca bir süre :) Yazılarımı bu kadar takip eden birini bilmek mutluluk verici :)

      Sil
    3. :D Baya varmış gözüm korktu şaka bir yana okurken fark etmıyorsun kıtap gıbı tam 492 sayfalık kıtabım var artık :D

      Sil
    4. Hehehehe çok sağolun :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları