Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Ekim 2012

+18, abaza, Cem adrian, cem adrian yalnızlık, cinsel içerik, cinsellik, haftada kaç kere, Klip, masturbasyon, rezalet, sanat, siz hiç yapmıyormusunuz, travesti, video, yalnızlık, şarkı,
Öncelikle kusura bakmayın sevgili okurlar, çünkü bu yazım biraz müstehcen şeyler içerebilir ve +18 değilseniz uzak durun derim... Fakat sebebi ben değilim, Cem Adrian  bunun sebebi...
Eskiden beri hep uyuz oldugum bi laf vardır hacılar.... "Sanat için soyunurum"  niye lan?

Mümkünse giyinin arkadaşım niye soyunuyosunuz ?  Soyunmadan sanat olmuyo mu?  Ben yıllardır çizimle uğraşıyorum hiç çıplak insan aramadım...

Neyse konu sapmasın... Bu günlerde ortalığı biraz geren bi şarkı var... Cem Adrian ın yalnızlık adlı şarkısı... Haberlerde bu klip olay yaratacak falan yazıyodu, dedim neymiş la bi bakayım falan... Klipte masturbasyon görüntüleri varmış meğersem...  Vay arkadaş... millet neredeyse marjinal olucam diye kıçını açıp TV ekranına zıçacak... Ne lan bu...
Sonra merak edip klibi izliyim dedim; izlerken kendimi kazayla Xnxx tarzı sitelere girmişte, gay videosu izliyo gibi hissettim şerefsizim, böyle bi ürperme geldi... kanım çekildi bi ara... Klibin resmen %50si masturbasyon %50side bir travestiden oluşmakta... İşin komik yanı ise klibe yapılan olumlu yorumlar, ve savunanların yazdıkları... Zihniyete bak imana gel...

Şimdi önce size bu sanatçı geçinen kardeşimizle yapılan röportajı gösteriyorum;
“Yasaklanacak olan klibim değil, bir gün bunları dahi yazabilme özgürlüğünüz olacak. Videomdaki mast**asyon sahnelerine eleştirilere istinaden asıl soru; ‘Siz hiç yapmıyor musunuz?’ değil… ‘Haftada kaç kere?’ Ayrıca Ben hiç bir eserimi TV ya da radyolar için üretmedim. Daha çok yayınlanmak için yapılan riyakarlıklardır müziği bu hale getiren politikalara yaranmak için kendini küçülten medya kadar, medyaya yaranmak için kendini küçülten müzisyenler de suçludur. Bu halden ve geçen günlerde duyduğum bir sözdür. Ben aynaya utanmadan bakmayı seviyorum”

Mantığa bakarmısın... bu zihniyette olan insanlarla aynı oksijeni tükettiğime mi yanayım?, bu görüntüleri babasının malıymış gibi savunan hayran kitlesine mi?  Söze dikkat "Siz hiç yapmıyor musunuz?" 

Tamam o zaman... buradan tüm firmalara sesleniyorum. Ne olursunuz biriniz bana sponsor olun !  Bir klip çekeceğim, şarkının adı "foseptik" olacak, klipte sürekli kameramanın ben patır patır zıçarken popoma zoom yapmasını istiyorum... Eğer birisi sorarsa bu ne biçim klip nan? diye, onlara "Siz hiç yapmıyor musunuz?" demek istiyorum...  Sonuçta herkes zıçıyor yani, klipte kullansak nolur ki... 
Böyle bir savunma anlayışı dünyada görülmemiştir, ajdar dese inanırdım belki... 

Birde klipten sonra kafamda başka birşey dank etti, böyle hani birden bire cep telefonuna borçlarınla ilgili bi Sms gelir de irkilirsin ya, işte öyle irkildim...  Şarkının adı yalnızlık, sözlerde yalnızlık, klipte ise malum olay... O zaman biz yalnızlığı çok başka bilmişiz sevgili okur...  Bana göre yalnızlık stresten kafayı kaşımak, yaraları deşmek, yağmuru dinlemek, geceleri camdan gökyüzünü seyretmek, ışıkları kapatıp anlamsızca tavana bakmak, dertleşicek kimseyi bulamamaktı... Fakat bazılarına göre meğerse yalnızlık sadece "mokoko yapamamak"mış... Yazık, gerçekten yazık hacılar...

Cem Adrian'ın kendini savunma şekli en az "parfüm kokar, gübrede kokar, o halde gübre parfümdür" önermesi kadar saçma...  Heeey C'mon !!!  hepimiz yellenmiyormuyuz zaten ?  Haydi %60 ı ossuruklardan oluşan bir klip çekelim nigg@s !!!  Şarkının adı "Parfümeri" olsun ama biz klipte paso yellenelim, Yeaaaaa !

Klibin linkini verecektim izleyin diye ama içim el vermedi... Merak eden youtubeye "Cem adrian - Yalnızlık" yazabilir...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok merak ettim izleyeceğim. Ama senin fikir süper. belki arayana biri olur. Ama sen yazmasan böyle bir klip mi varmış ne varmış hiç haberim olmayacaktı. Bilmeyerek adama reklam yapıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun reklam meklam millet görsün :)))

      Sil
  2. aha klibi daha izlemeden yorumlardan kusasım geldi:) http://www.youtube.com/watch?v=uehd1MpeaSg

    YanıtlaSil
  3. Post kasmış gibi olacağım ama, şarkı güzelmiş, dinlerdim de.. ama şimdi klibi izlemeden dilenir gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klibini görmeseydim bende dinlerdim belki ama bilinç altıma pandik attı bikere =)

      Sil
  4. ya abim sen önce konuşmanı düzelt sonra Cem Adrian'ı eleştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan erişkinliğe erişememiş portakal, senin aklın halk diliyle yazdığımı anlamayacak kadar kıt mı? Yoksa sana dolaylı tümleç dersleri mi vereyim ? Bas git Cem'i izliyorsan izle. Ben adama yada onun diğer şarkılarına değil, bu klibine karşıyım, zoruna gidiyorsa boruna gitsin.

      Sil
  5. İki yıl geçmiş ve iyi ki izlememişim diyorum :)
    Millet olarak kafayı yememize az kaldı :D
    Yuh ya hala şaşkınım bi o kalmıştı yapmadıkarı..

    YanıtlaSil
  6. klibine çok güldüm:)
    ZİHNİYETE BAK İMANA GEL

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları