Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Ekim 2012

aile barıştırma, ayıp, cinsel içerik, dolandırıcılık, insanlık dramı, katil, kayıp arama, komik, Lord yalçın makır, rezalet, sapık, senaryo, seviyesizlik, tecavüz, tecavüz olayları,
Bilmeyen çok azdır, Lord yalçın makır ı... Bir televizyon kanalında tüm kekoları bi araya toplar, kayıpları arar, aile işlerine burnunu sokar, gerektiğinden bi baba, gerektiğinde bi avukat olur. Türkiyede ne kadar sapık varsa, onların hepsini ayıklar pirinç gibi... Birgün programı açarsın bi bakarsın kadının teki anlatmaya başlar;

"Sonra eşim kafama kürekle vurduktan sonra tecavüz etti, ben tam evden kaçtım gidiyordum üst kattaki hayri abi gördü, abi dedim yardım et dedim, gel kızım dedi tuttu elimi oda tecavüz etti, hayri abinin kafasını baltayla kestikten sonra yola çıkıp arabalardan yardım istedim, el salladım bi araba durdu şöförün şivesi bozuktu akşam olduğundan pek seçemedim, You wanna bişey? dedi orasını anlamadım, atladım arabaya yardım et kardeş dedim, sonra gece karanlığı ile arka koltukta 3 tane beyaz dişin ışıltısını gördüğümde araba da şöförle beraber 4 zencinin olduğunu anlamam çok sürmedi, şöför doğru ormana sürdü, tam dedim aha bunlar bana konvoy yapıcak, hiç beklediğim gibi olmadı malçın ağbey, hepsi birbirine tecavüz etti ormanda..."  
Muhabbetlere gel muhabbetlere  ^^   Ne kadar akıl almaz fantazisi olan sapık varsa hepsini programında maşa yapar sırf reyting için. İşin daha acı yanı ise bu adamı geçen tvde haber sunarken gördüm :D   Yani adam o programdan nasıl haber sunuculuğuna geçti anlamış değilim, transformers gibi adam şerefsizim.
Bi bakıyosun beyefendi birine dönüşüyo, "Osman bey lütfen düzgün konuşun" diyo,  Osman buna "Ne düzgün konuşucam lan pezevenk, fuk yorself" diyince bu sefer şekil değiştirip gayet efendi bi şekilde "Oğlum seni evinden aldırırım" diyo xD  Efendilere gel efendilere hacı :)  İndirimde hepsi geeeeaaaaalll vatandaaaaaş...

Kadının teki çıkıp "Kocam garip isteklerde bulunuyo" demişti canlı yayında :D  Programa ondan gelmiş yani... zaten bizimde tüm dertlerimiz bitmişti, ülke sorunlarımız ortadan kalkmıştı, kadının mokoko hayatını merak ediyoduk dimi hacılar... Yalçın abin napsın nan sana... Kocanı arayıp "Abi kırbaç kullanmadan yapın şu işi" mi desin?

Bikeresinde annem izlerken rastladım, bu arada annemi böyle şeyleri izlerken görürsem uyarıyorum izleme diye.
Neyse gözüm takılıyo çay doldururken, birinin çocugu zart zurt gündür kayıpmış, tabi bu ülkede kayıpları kim bulur ? Adaleti kim sağlar?  Polis mi? Asker mi? Hukuk mu?  Hayır efem. Siziiiii bunlarda kurtarmaz.  Sizi "Yalçın Makır" kurtarır...  Adam kayıp kızı aramak için bi reklam arası veriyo... Sonrasında bi bakıyosun farklı bi kıyafet giymiş, emekli dedeler gibi cepli yelek, kısakol gömlek, bide müfettiş gecıt izleyip gaza gelmiş olduğundan enteresan bi pantolon... Sonra ne dese beğenirsiniz efem :)
- BU BENİM KAYIP ARAMA KIYAFETİM.

Wuuuuuooooooooooaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttt  0_0

Kafaya bak la  xD   20 yıllık asosyalim böyle kafa görmedim ben hacı... Arama kıyafeti... hımm... Şimdi şeytan soldan dürtükleyip duruyo "Şşşş bak lan aklıma ne geldi, şşşş oğlum bak lan vallaha kötü bişey değil"
Soruyorum solumdakine;
Ben: - Nedir aklına gelen ?
Şeytan: - Oğlum düşünsene lan, bu adamın kayıp arama kıyafeti varsa daha ne kıyafetleri vardır :)  Muahaha... Mesella arıyo evi, "Hanım benim sex kıyafetlerini ütüle, tecavüzcü arama kıyafetimin kırbacı koptuydu onuda terziye götür, hee bide şeyin bu birbirine sövenlerin barışması için dötünde maruana resmi olan pantolonum var onunda belini daralt, hadi görüşürüz..."

Şimdi düşündümde olabilir yani :)  Herşeyi ayrı olabilir adamın. Bir uçak gibi iniş takımlarına, bir kamyon gibi sünspansiyonlara ve zıçmak için bile zıçış kıyafetine sahip olabilir. Nitekim artık böyle adamlar para kazanıyolar ... Millet izledikçe onlar daha çok malak bulup programa çıkarıyolar. Arz talep meselesi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bunlar iyice zıvanadan çıkmış benceee .... ama çok acı bi durum be ablam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek amacı reyting olan, seviyesiz programlar işte :S

      Sil
  2. Tv'deki programların hepsi aldı başını gidiyo..
    Reyting uğruna razil olmak da ayrı bişey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paralarını alıyolar rezil olmak umurlarında değil de, olan bozulan topluma oluyo.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları