Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Ekim 2012

adminpanpa, diablo, Goldfarm, goldfarming, guild wars 2, hero online, kazananlar, knight online, mmo, mmorpg, oyun, oyun oynamak, oyun sektörü, oyun çılgınlığı, pc oyunları, silkroad, world of tanks, wow, Tüm oyun yapım firmalarına teşekkür ediyorum. (aşırı sömürücü Gaymax ve diğer aşırı sömürücü yapımcılar hariç; gaymax diyince oyun oynayanlar hangi firmayı kastettiğimi anlamıştır) =)

Peki neden teşekkür ediyorum ?   Hmmm şöyleki... Türk oyun severler kanunu Madde 5 Fıkra 2 (uff ne salladım bea)


● Oyunlara takılmasaydım kesin alkolik olacak yada barda pavyonda sürtücektim :) (Çünkü stress atmanın oyun oynamak ve çizim yapmaktan başka yolunu bulamıyorum)
● Hayal gücümü yogayla uğraşan 140 kiloluk teyzenin kalçaları kadar genişletemeyecektim ^^
● İngilizceyi sadece "May name izzz Abdullah" zannedecektim, yabancılarla oyunlarda yazışmaya, sesli konuşmaya başlayınca Türkiye de öğretilenin ingilizce değil "İngilazca" olduğunu farkettim ;)
● Yabancıların ülkemize ve insanına nasıl baktığını yine oyun alemlerinde keşfettim.
● Kazandığım paradan cüzi bir miktarı oyuna yatırdığımda (ayda 20-30 tl gibi) cebimde çok fazla para kaldığını ve büyük kar elde ettiğimi, çok zorlarsam Sabancı ve Koç'u geride bırakabileceğimi farkettim hacılar ^^ (Tamam abarttım)
● Ülkemizde oyun oynayan erkeğe Türk kızlarının o saçma bakış açısını keşfettim "Hınaaaa çocuk musun beeee?" gibi...  Fakat yurtdışında oyun oynayanların %50si bayan...
● Stresimden sıyrıldığımı farkettim, çünkü ne zaman oyun oynamasam kendimi ingiliz mahkemelerindeki sanık gibi hissedip farkında olmadan elimle yüzümle oynadığımı, sağımı solumu deştiğimi keşfettim =)
● Gerçek hayatta yapmak isteyipte yapamadığım birçok şeyi, Pixel diünyası olsada oyun aleminde yaptım sevgili okur :)
Mesela açtım Sagoyu, Wow da kendimi Hellfire Peninsula'nın orada dağın tepesinden aşağı kayalıklara bıraktım =)
Silkroad da bikaç Thief (hırsız) patakladım; ki gerçek hayatta hep yapmak istemişimdir. ^^
Knight online de cüce kafalı orc magelerin kayyuya benzeyen kel kafalarına şaplak atma imkanı buldum, hep bi orc tokatlamak istemiştim :)
World of tanks da tank kullandım (E50m, M41, KV2 vs...), top mermileriyle havaya uçtum ^^
Hero online da kaplana, Wow da 68 tane bineğe, Silkroad da ise mamut ve eşeğe binebildim, ki gerçekte sadece otobüse ve bir kereliğine ata binmişliğim var  =)
● Birde şaka gibide olsa bazı oyunlardan "quest(görev)" sistemleri sayesinde ilim öğrendim =)  Kimyasal ve fizisel terimler, laboratuvar tarzı görevler falan :)  Mesela hayvanlar hastamı oldu acaba ? diye saatlerce hayvan kakası topladığımız,  adam zehirlendi diye meyan köklerinden antibiyotik yaptığımız oldu :)

Belkide 16 yıldır bir fiil MMO oynuyorum :)  Fakat pek şikayetçi sayılmam, açıyorum alttan dubstep müziğimi, demliyorum çayımı, açıyorum Guild Wars 2 mi "Ooohhhhhh" gel keyfim gel :)  Tek eksiğim aşk, ama oda olmayınca olmuyor ne yapalım =)   Geçenlerde youtubede bir amerikalı gencin videosunu görmüştüm "Why girsl love As-sholes" diye  :))
Neden yalnız olduğum sorusuna cevapları benim yerime o vermiş :) Bazıları çok fazla oyun oynadığımı ve bu yüzden yalnız olduğumu düşünebilir, genelde oyun oynayan insanlar üzerinde böyle bi kanı vardır.

Fakat hayır, ben tam aksine oyunu yapacak birşey bulamayınca oynuyorum. Aşk hayatındaki denemelerim olmuyorsa bunun tek sorumlusu ben olamam...

Uzakdoğu ülkeleri Çin,Tayvan,Kore vs... gibi bazı Ülkeler bu oyun sektöründen öyle para kazanıyolar ki, sidney olimpiyatlarının tüm altın madalyalı haltercilerini çağırsan onların kazandıkları bozuklukları bile taşıyamazlar...
Adamlarda sektörler çok farklı :)   Oyun yapım firmaları tamam, yani süper bi sektör... Fakat Goldfarming şirketleri var yaaa xD   Bildiğin oyun parası kasıp oyun oynayanlara satan "Şirket" bak kişi demiyorum "Şirketler" var  xD   Adamlar tüm gün oyun oynayıp ay sonu geldiğinde "Patroncuğum şu maaşımı alayım" diyor :)  İşe bak Ooooh :D
Düşünsene Türkiye de böyle şirketler kurulduğunu, bizde şirket isimleri yine egoistçe olur :D
"Hasan Usta Goldfarming"
"Zekiyenin GoldFarm Yeri" Gibi...

Keşke ülkemizde de oyun sektörü gelişmiş olsa, oyun firmaları olsa ve bu işyerlerinde tasarımcılar, çizerler, kodlamacılar ve birçok insan istihdam edilse...
Vizyonumuz çok dar...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hayatımda tek istediğim şey, oyun oynayarak para kazanmaktı:) Uzun bir dönem online oyunlarda bir hayat yaşadığım için sanırım.Sonrasında hiç takılmadığım bir yerde okey oyunu baş admini olarak maaşlı işe başladım:) Ama hiç tahmin ettiğim gibi değildi. Oysa ben online bir oyun istemiştim. Sanırım isterken onu söylemeyi unutmuşum:P 6 Ay zor dayandım panpa.. Okey kaostu..Bar pavyon daha iyi gibi hatta, küfür dagarcığım gelişti. Ultima online bile o kadar küfür görmedim ben.. Ama şu gerçek insan yalnızken oyun oynuyor. Bak 1 aydır Tom Raider 2013 yüklü yok, başlayamadım. Ben oyun oynadığım da çocuk musun dan daha farklı bir tepki geliyor:)Ama karı koca manyak olunca, sorun yok. Oyunlar candır. İnsana farklı bakış açıcı ve görüş ve bilimum özellikler kazandırır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun candır tabi ki de :)
      Boşver kim ne diyosa desin, sen şanslısın bak eşinde öyleymiş =)
      Benim kız arkadaş bile yok ama ilerde olursa umarım oda bu konularda biraz anlayışlı olur :D

      Sil
  2. Well said
    Şu son söylediklerine harfiyen katılıyorum hiç değilse İndie gelistiricilere destek amaçlı bir bağış platformu oluşturulsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ne yazık ki hiçbir şey yapılmıyo; onlar satıyo biz alıyoz :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları