Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Ekim 2012

cam, değişim, filipin, filipinli, görevli, güvenlik, güzeltepe, komik, makara, nöbet, para, perde, perdeyi arala, porche, site, trilyon, türkler, zenci, zenginlik, çamlıca,
Kankam bi sitede güvenlik olarak çalışıyo. Fakat site öyle böyle değil, trilyonluk insanlar oturuyo içeride, sürekli porcheler girip çıkıyo :)) Tabii biz bi araya gelip muhabbet etmeye başlayınca hemen makara yapmaya başlıyoruz.

Ufak bi çocuk var, arkasında 1-2 kişi koşuyo, playstation oynarken çocugu bekliyo falan diyo, niye diyorum :D   babası zengin işte diyo... Vay arkadaş ya :) Biz cebimizdeki 5-10 tllerle Güzeltepe köşelerinde gangsta rapci hayatı sürelim, elalem 7-8 yaşındaki oğluna özel araba verip yanına birden eleman tutsun :)  Benim anlamadığım şey bu insanlar bu kadar parayı nereden, nasıl kazanıyo hacı ya ? :)   500 milyara otomobil, 1 trilyona daire falan...  Bazıları zenci, bazıları filipinli bazılarıda Türk... Fakat kankamın dediğine göre zenciler zenginde olsalar sürekli selam verip, gülümsüyolar arada konuşuyolarmış. Ama Türkler?  Nıck!  Bizimkiler parayı bulunca pikachu dan raichu ya evrim geçiriyo nedense...

Neyse bir diğer makaramızsa evlerin camlarında hiç perde olmaması üzerineydi... Diyomki düşünsene, devriye atıyosun, bi bakıyosun  A blok kat2 de aksiyon var (anladın sen onu çakkaaaaal)  :)   Devriyeyi bırakıp telsizden anons yapmaz mısın sen olsan ? :D

- Merkez... merkez!  A blok Kat 2 de bol aksiyon var, izlemedeyim tamam ^^

Tamam bizim millet yada filipinliler perde takmasa da olur, fakat zenci kardeşlerim lütfen evlerinize perde alın :D  Olan var olmayan var :DDD

Bi insan evinde perdesiz nasıl yaşar nan... Çıplak hissederim şerefsizim kendimi. Geçen sadece kıçımda bi şortla evde ağırlık çalışıyorum, açmışım dubstep müziklerimi Ohhhhhhh...  Lan bi süre sonra dank etti, bi baktım odamın perdesi sonuna kadar açık.  Arkamızda da 200-300 kişilik siteler var :D   Hınaaaaa dedim erotik program yayınlar gibi oldum :)

Demekki para insanların sadece yaşam statüsünü değil, yaşam şeklini, görgüsünü, ahlakını ve birçok zımbırtısını (Onlarımı sayıcam nan şimdi tek tek) değiştirebiliyo hacılar...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Perde olmadan ev mi olur nan :D
    Bizim evde güneşliği bile açan olmaz :D
    Hatta kuzenlerim perdeyi hafif aralasa sizde biri mi var diye sorarlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne biçim ev nan gizli üs gibi :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları