Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Ekim 2012

dost, düşman, el altından yardım, komşu ülkeler, maddi yardım, pkk, Pkk ve kankaları, pkkya yardım eden, pkkyı destekleyenler, politika, silah yardımı, sınır komşuları, terör, türkiye, yardım, pkk piçleri,kodumun teröristleri
Bu yazı biraz uzun olacak... Bilmiyorum hiç merak edip araştırdınız mı bu pkk yı? (pezevenkleri kalkındırma kurumu) kimler destekliyo, arkasında kim durmuş puan alıyo? diye... Sanmıyorum, çünkü TVler önünüze ne koyarsa onu yemeye alıştınız siz. Madem öyle ben azcık gözünüzü açayım;

suriye, iran, lübnan, libya, ırak, sırbistan, ermenistan, yunanistan, fransa, almanya, ingiltere, hollanda, danimarka, ispanya, güney afrika cumhuriyeti (Acıma yetime döner koyar .... durumu),  isviçre, belçika, italya, amerika ve rusya (Not: Ülke isimlerinin baş harflerinin büyük yazılması gerektiğini ebemde biliyo aynştayn seni, fakat bu destekçi totoşların ülkelerinin baş harflerini büyük yazmam gerektiğini düşünmüyorum).

Şimdi kendi kendinize "Hadi lan adminpanpa, yeme bizi. Bu kadar kalabalık listemi olur?" diyosunuz dimi?   Olur olur... Zaten bunları alkollü bir halde, yada dötümden uydurarak yazmıyorum; bu ülkelerin yardım ve yataklık ettiği evraklar ve çeşitli yollarla kanıtlandı.  Siz kardeşlik dernekleri kurup "Türk & Yunan dostluğu", "Türk & Fransa dostluk günleri" falan diye şakşak tutmaya, kendi kendiniz kandırmaya devam edin. Birde programlar falan var :D  Bulmuşlar 1-2 Yunanlı soruyolar "Türkleri nasıl buluyosunuz?" diye...
Yemeyin ulan bizi hacılar :D  Türk televizyonundaki programda eleman "Türkler hıyar gibi, canları cehenneme!" falan diyemez tabiki. Başlıyolar edebiyat yapmaya. Bizim halkta fazla iyi niyete sahip bir süre sonra enayiliğe kaçıyo gibi iş...  Hemen kanıyoruz, bazıları Yunanlılarla halaya girip "Salamooon gel kuzuuuum" diye seslenmeye başlıyo :)  Bilmiyoki yarın öbürgün Türkiyeye birşey olsa ilk Salamon çükücek onu ^^
Peki bu kadar ülke neden destekliyo PKK yı ?  Valla sebebi çoook fazla... Silah satışlarından rant sağlamak, Osmanlı zamanından kalan kinler, nefret, ülkeyi bölme isteği, yıpratma, birazda herşeye rağmen direnebilen Türkiye'yi çekememe...   Türkiye'nin gelişmesi kimin zoruna gidiyosa borusuna gitsin ^^   Bu kadar fazla ülkenin PKK yı desteklemesi, eskiden duydugumda her ne kadar beni tiskindirsede "Türkün Türkten başka dostu yoktur" sözünü doğru kılıyo.

dost, düşman, el altından yardım, komşu ülkeler, maddi yardım, pkk, Pkk ve kankaları, pkkya yardım eden, pkkyı destekleyenler, politika, silah yardımı, sınır komşuları, terör, türkiye, yardım, Bu ülkelerin bazıları Pkk ya "Al oğlum sana cep harçlığı" diye parasal, kimi "Ahanda bu çadırda kalırsın la şalvarı boklu" diye konaklama, kimide "Kuzuuum gelin bizim mahalleye sidik kokan şubelerinizden birini açın" diye siyasal, bazılarıda "Al şu keleşi nerene zokarsan zok" diye silahsal yardımında bulunuyo...

Şimdi aranızdan bikaç Polyanna pembe gözlükleri ve pembe ayakkabıları ile önüme fırlayıp "Bu ülkeler PKK ya destek veriyo diye neden tüm halkı zan altında bırakıyosun?" diye sorar...  Çok basit... Git 10 tane fransız a yada yunana sor bakalım "Türkiye hakkında ne düşünüyosun?" diye. Eğer samimi cevap verirlerse 10 kişiden 9 unun "Türkler gebersin" diyecek olması 2x2 =4 kadar kesindir. Bunun yine en basit örneklerinden biride Türk&Zart kardeşliği, Türk&Zurt kardeşliği tarzı binlerce videonun  altındaki yorumlardır  =)   Nitekim 1 yorumda biz dostuz yazıyosa 100 yorumda hakaret yazmaktadır  =)

At gözlüklerini çıkarın bence, kardeşlik türküleri eskide kaldı ^^ 
(saat olmuş gece 03:38, ben ne yapıyorum arkadaş ya...)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları