Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Ekim 2012

Narnia - Centaur
Kadınları biraz bunun dışında tutuyorum, fakat biz erkekler genelde psiko bi film izledikten sonra mutasyonlar geçiririz; geçirmedim diyene asla inanmam isterse dedemin oğlu olsun.

Blade izleyip hiç gaza gelmediniz mi nan? ^^   Böyle giysem bende uzun siyah pelerini, alsam sırtıma kılıcı, sokakta "hiyyaaaaaaaaaaaaaaa" diye bağırarak vampir, hadi vampir olmasa da hayal gücümüzü biraz çalıştırarak tinerci kovalasak ^^   Süper olur nan. Tabiki bu vesly snayps panpamdaki kadar güzel durmaz bende, nitekim her don her kıçta güzel durmazmış :D   Ama olsun, bende çakma blade olurdum.

Ajdar, blade, Centaur, etkilenmek, fantazi kurmak, Gandalf, Gimli, hayal kurmak, Hellboy, Legolas, mutant akademi, narnia, narnia günlükleri, orc, Psikoya bağlamak, uruk-hai, Xmen, yüzüklerin efendisi, ŞahinK, Hele Yüzüklerin efendisi varya, offf... Onu izledikten sonra bazen kendi kendime acaba psikoloğamı ihtiyacım var diyorum be hacı :)   Legolası bi görüyorum elde yay faşır faşır orc, goblin, urukhai falan avlarken, gözbebeklerim büyüyo şerefsizim. Başlıyorum bilinçaltında fantazi oyunları yapmaya, elimde bi yay olcak, çıkıcam bizim apartmanın çatısına, uyuz olduklarımı faşır faşır vurucam çatıdan. Yada Gimli  gibi alıcam elime bi balta yolda adam kovalıycam, polis gelene kadar girişebildiğin kardır xD
Gandalf sonrası pek psikoya bağlanamadıydım, çünkü kaşık bile bükemeyen adamın ona özenmesi Yetek dinçöz'ün  Rihanna'ya özenmesi gibi bişey olur nan.

İşin komik yanı Narnia günlüklerini izlediğimde ise psikoya bağlamama sebep eleman o kadar karakterin arasından sadece bi centaurdu ^^   Bilenler bilir, böyle bi sahnede centaur amcam yanındaki gergedana bakıyo (çaktırmadan arada gergedanın malum yerlerine bakmışta olabilir onu ben bilemem beyim bilir)
Gergedana kafasıyla "Yardıralım mı hacı?" işareti yapıyo, gergedanda benim sabah uyandığımda esnememe yakın bi ses çıkartıyo, başlıyolar 2 kafadar birsürü kekonun üzerine yardırmaya.  İşte o an bi fantaziler kurmuş, bi psikoya bağlamışım düşman başına. Az daha anneme gidip "Anne beni neden yarı at doğurmadın?" diye sitem edecektim.

Düşündüm böyle, belden üstüm insan, aşşağısı at. Her türlü avantajlısın nan ^^  Sağlam ve atletik bi vücut, büyük toynaklar ve büyük silah xD   Eline alıcan bitane kılıç, tangır tangır gidip ilk iş Kadıköy deki boğa heykeline girişicen  ^^  Böyle Centaur kıraathanesi açıcan, herke tanıycak seni, ismimde "Abdullah The Centaurların Dibi" olucak ^^

Ajdar, blade, Centaur, etkilenmek, fantazi kurmak, Gandalf, Gimli, hayal kurmak, Hellboy, Legolas, mutant akademi, narnia, narnia günlükleri, orc, Psikoya bağlamak, uruk-hai, Xmen, yüzüklerin efendisi, ŞahinK,
HellBoy  da bayağı bi fantazi kurmama sebep olmuştu, düşünsene cehennemdeki cezanı peşin peşin çekmişin, Çengelköy civarlarında poponu kaşıya kaşıya geziyosun... Otobüs seni almadan gaza basarsa büyük kötü biatch olup otobüsün arkadan tamponu tutup büyük mühürlü elinle baptstıra bapstıra vuruyosun, beni nasıl almadan gidersin lea diye ^^
Boynuzlarım büyüdüğünde falan gidip Eyfel kulesine sürterek sivriltiyorum, bişey derlerse ağızlarına vuruyorum totoşların hacı ^^

Xmen mutant akademisindeki mutantlarda bayağı bi psikoya bağlamama sebep olmuştur. Mutant olucan böyle, ama gizliycen milletten. Düşünsene o kılık değişen mavi hatun gibi (adı aklıma gelmedi) şekil değişebiliceksin. Offf...  Yürüyosun yolda, birden ajdar a dönüşüyosun "Turp gibiyim turp turp grup olalım grupp" diye şarkını söylerken akabinde Şahin K ya dönüşüp "Tamam olalım grup bence sakınca yok" diyosun.  İzliyenlerin kafalarının çorba gibi karışmasını sağlıyosun, manyak olurdu be  ^^
Hele birde taksim meydanında Jennifer lopez şekline bürünüp koşmaya başlarsam etraftaki abazan nüfusun yüzüklerin efendisindeki uruk hailerin frodo yu kovaladıkları gibi arkamdan koşmaları, köşeye sıkıştığımda ise birden dünya vücut şampiyonu şekline bürünüp abazanları dumura uğratmak anlatılmaz bi his verirdi be hacı xD

Daha yazmadığım yüzlerce psikoya bağlamama sebep olan karakter ve film olmuştur, fakat yazmaya devam edersem birisi beni 155 e ihbar eder diye tırsıyorum, bu kadar yeter :P
Beni oksijen çarptı sanırım ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bende hep küçüklüğümden beri She-Ra olmak istemişimdir. Hatta şimdi bile benden yapamayacağım bir iş istediğinde "ben shera.mıyım" derim. he he

    YanıtlaSil
  2. Bayanları çok da dışında tutma bence :D
    Oluyo öyle şeyler çok kaptırınca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne biliyim hiç bu kafada bayan görmediğim için :D

      Sil
    2. Tamam nan bende oluyo olabilir sadece :D

      Sil
  3. Bir bayan olarak ben bile gaza geliyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanlarda bazen istisnalar çıkabiliyo bu konuda :) Ama başı erkekler çekiyo sanırım ^^

      Sil
  4. Ben yuzugumu bile sorgulamaya baslamistim ne diyon sen :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları