Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Ekim 2012

ada, bunalım, cisıs kırayst, dalga geçme, film, internet, iç çatışma, kalabalık, komedi, kurtulamama, pc, pvp, ritüel, saplantı, yalnızlık, Yalnızlık ritüeli, çaresiz, şanssız, şit men,
Cisıs Kırayst meeeen :)  İnsan neden kurtulamaz ki bu yalnızlık duygusundan, şit meyyyn (az önce ot konulu komedi filmi izledim, biraz gaza geldim, bu yazım biraz garip olabilir) Hayır bazen milleti kandırıyım diyorum , böyle mutluyum lan ben, Fuk! mutluyum meeynn! diye...

Fakat ben bile inanmıyorum lan çoğu zaman.  Bazen gülüyorum falan, sonra durup düşünüyorum hacı, acaba harbiden güldüm mü? yoksa kendi kendime kendimi mutlu göstermeye mi çalışıyorum diye... Cisıs krayst men biliyorum çok karışık bi cümle oldu bu...

Bazen diyorum Issız adamı oynamıyım, çünkü ben sevmem öle ıssızlık falan, bikere her zaman 1 demlik çayım ocakta "Fakır fakır (şey gibi oldu lan bunun okunuşu hahaaha)" kaynıyacak; sonra ada mada anlamam ben orada bi pc , bir internet ve pvp yapıp "Vur vur! Hacı vur kaçıyo! Stunla lan Stunla, Hay! Şit men! al işte kesti!" diye bağırabileceğim bir düzenek olmalı. Bazende işte yalnızlığımı unutabilirim umuduyla böyle aptallığa vurup kendimi eğlendirmeyi düşünüyorum, cisıs kırayst men oda olmuyo ne yazıkki :(

Komedi filmi izlemeye korkar oldum nan :)  Bu ipne avrupalı film yapımcılarının bana kastımı var arkadaş. Ne zaman komedi filmi izliyo olsam, çocukla kız tanışıyo, komik 1-2 olay oluyo, sonra bi kavga, sonra büyük buluşma ve mutluluk. Film bittikten sonra 2-3 saniye gülüyorum, sonra gene "Anaaa, e film bitti, mutlular tamamda, e ben gene sap gibi kaldım"  ^^

Arada bi kalabalık yerlere gideyim diyorum, fakat farketmiyo be hacılar... Etrafta 1000 kişide olsa ben yine kendimi yalnız hissediyorum. Sanırım ruhsal olarak yalnızlığı doldurabilecek tek şey gerçek sevgi ve aşk... Fakat ben herzaman kaybetmişimdir.
Hani çocukken bakkaldan içinden taso çıkıcak diye cips alırsın ya... Heh işte... Bana hiç taso çıkmazdı, hep arkadaşlara çıkardı. Bi keresinde hırs yapıp tüm paramla bu yüzden cips aldığımı bilirim, fakat 6 cipsden yine çıkmadı... Dondurma alırdık kankamla, ona beleş çıkardı bana da sapı kalırdı... İnternetten birşey satın alırdım, ertesi gün ürünün fiyatı %80 düşer, etrafımdaki herkes abazan gibi o üründen alırdı...  O derece yani sevgili okur...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Nan boşversen belki çıkacak karşına :))
    Gerçeğini aramadan başlasan eminim çıkar zaten :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları