Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Kasım 2012

amatör çizim, cizimlerim, dijital, elde kalanlar, hiç kopmayacak gibi bağlanmak, kabir, kaybettiklerimiz, pandeizm, yanında götüremezsin, çizimle anlatmak, ölüm ve yaşam, öteki dünya,
Bi gün nedense böyle bi çizim yaptım. O gün çok fazla pesimist parça dinlemiştim belki onlar bilinçaltımın ırzına geçmiş olabilir. Ben çizimlerimin konusunu anlatmayı sevmem, bakan anlasın, kendine göre yorumlasın isterim. Bi çocuğa ay resmini göstermişler, çocuk "Bu Ay" demiş. Aynı resmi Ajdar'a göstermişler "Bu Çikita Muz" demiş...
Neyse umarım beğenirsiniz.

Not: Çizimi 14/11/2012 de yapmıştım, bugün beğenmediğim ve değiştirmek istediklerimden dolayı yeniden çizip yeni halini ekledim ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ne umdum ne buldum mu yoksa panpo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kastettiğine bağlı, ucu açık bi cümle :D Bu arada bu çizimi yeniden düzenliyorum, dine ait içeriği resimden kaldırıcam ve ekleyeceğim yeni şeyler var :)

      Sil
  2. O mezardaki sayıyı gördükçe sadece kafanı kırmak aklıma geliyor :P
    İçimdeki yaşlı teyze çıktı ortaya kaç bence :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları